[4.] Stanley Nsoki

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [4.] Stanley Nsoki

Bericht door The_One »

Hoewel ik ook hetzelfde zie als velen hier, heb ik toch het gevoel dat het wel goedkomt met deze man... Don't ask why...
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [4.] Stanley Nsoki

Bericht door Vergas Ronald »

The_One schreef: 25 nov 2021, 12:32 Hoewel ik ook hetzelfde zie als velen hier, heb ik toch het gevoel dat het wel goedkomt met deze man... Don't ask why...
Ik denk dat ook, Nsoki heeft een hoog Denswil gehalte, ge ziet dat 'm het kan maar is nonchalant, daar kunt ge aan werken. Da's destijds met Denswil ook gelukt, 'tis zelfs (bij momenten) met Balaban gelukt, de meest nonchalante voetballer die ooit in Brugge speelde.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [4.] Stanley Nsoki

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 25 nov 2021, 20:42
The_One schreef: 25 nov 2021, 12:32 Hoewel ik ook hetzelfde zie als velen hier, heb ik toch het gevoel dat het wel goedkomt met deze man... Don't ask why...
Ik denk dat ook, Nsoki heeft een hoog Denswil gehalte, ge ziet dat 'm het kan maar is nonchalant, daar kunt ge aan werken. Da's destijds met Denswil ook gelukt, 'tis zelfs (bij momenten) met Balaban gelukt, de meest nonchalante voetballer die ooit in Brugge speelde.
André verdient anders ook wel een eervolle vermelding :mrgreen:
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [4.] Stanley Nsoki

Bericht door Sanders »

3 speeldagen schorsing + een voorwaardelijke straf + geldboete voor de kopstoot van Nsoki.
Dit is voor de matchen tegen Kopenhagen, Utrecht en de supercup tegen Gent. Club aanvaardt de straf en misschien best ook. Bij beroep kan hij misschien meedoen tegen Kopenhagen, maar mist hij dan een wedstrijd in competitie als de strafmaat wordt aangehouden.

Dubbel gevoel hierbij.
Ten eerste oerdom van Nsoki om dat in een oefenmatch te doen, ook al zou er blijkbaar een lelijke tackle van Baeten aan voorafgegaan zijn. Laat ons hopen dat hij leert uit zijn fouten. Geconcentreerd is die zo goed als verdediger. Hierdoor mist hij twee belangrijke oefenmatchen en de Supercup. Hoe je het draait of keert, die win je toch liever. Liever meteen een goede match tegen Gent want ik verwacht wel wat van hen dit jaar.
Anderzijds is dit toch wel een zware straf. Ik kan alleen maar afgaan op dat zeer kort filmpje dat rondgaat op Twitter, maar daar lijkt het mij toch dat Baeten plots zeer gemakkelijk valt. Kopstoot is nooit goed te praten, maar een straf aannaaien ook niet.
Geïnteresseerde ploegen zullen ook ooit dit filmpje zien en hiermee rekening houden.

Berichtgeving straf in Het Nieuwsblad:
[spoiler]
Stanley Nsoki (23) kent de straf voor zijn kopstoot in de oefenmatch tegen Beerschot afgelopen weekend. De centrale verdediger van Club Brugge is drie wedstrijden geschorst plus één voorwaardelijk. Hij kreeg ook een boete van 3.500 euro.
dvd
Gisteren om 22:42


Het bondsparket stelde die minnelijke schikking voor na het bekijken van de beelden en Club heeft die sanctie aanvaard. In de praktijk valt de schade namelijk mee. Voor de schorsing tellen ook oefenwedstrijden mee, dus hij mist in principe de matchen tegen FC Kopenhagen (zaterdag), FC Utrecht (volgende week woensdag) en de Supercup tegen AA Gent (volgende week zondag).

De eerste competitiematch tegen Racing Genk (24 juli) kan hij er dan gewoon weer bij zijn.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [4.] Stanley Nsoki

Bericht door HeervanBiesen »

Hopelijk wordt hij (maar dat zal wel) goed begeleid na heel dit voorval en verliest hij in de toekomst niet meer zijn kalmte.

En hij mist de 1ste 3 competitiematchen..
Ben er dan weer positief over dat Mbamba dan hopelijk kansen krijgt of misschien zelfs een Hautekiet die wat minuten mag pakken.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [4.] Stanley Nsoki

Bericht door Kevinho »

HeervanBiesen schreef: 06 jul 2022, 01:58 Hopelijk wordt hij (maar dat zal wel) goed begeleid na heel dit voorval en verliest hij in de toekomst niet meer zijn kalmte.

En hij mist de 1ste 3 competitiematchen..
Ben er dan weer positief over dat Mbamba dan hopelijk kansen krijgt of misschien zelfs een Hautekiet die wat minuten mag pakken.
Nee sowieso hopelijk niet tegen Genk en Gent : Hendry - Mechele - Mata dan. Mbamba is veel te nonchalant en Hautekiet hoort gewoon in Nxt thuis. Geen niveau voor de eerste ploeg voorlopig
Levi
Profvoetballer
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [4.] Stanley Nsoki

Bericht door Levi »

Kevinho schreef: 06 jul 2022, 10:29
HeervanBiesen schreef: 06 jul 2022, 01:58 Hopelijk wordt hij (maar dat zal wel) goed begeleid na heel dit voorval en verliest hij in de toekomst niet meer zijn kalmte.

En hij mist de 1ste 3 competitiematchen..
Ben er dan weer positief over dat Mbamba dan hopelijk kansen krijgt of misschien zelfs een Hautekiet die wat minuten mag pakken.
Nee sowieso hopelijk niet tegen Genk en Gent : Hendry - Mechele - Mata dan. Mbamba is veel te nonchalant en Hautekiet hoort gewoon in Nxt thuis. Geen niveau voor de eerste ploeg voorlopig
Ah gij hebt hautekiet al vaak bezig gezien dat je dit kan beweren?
Gesloten