[16.] Tibo Persyn

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

[16.] Tibo Persyn

Bericht door Fanzy »

Huur met aankoopoptie. Misschien wel een terugkoop clausule (deden hetzelfde met Vanheusden)?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fanzy op 29 jul 2021, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door IsO »

Hier een scout report van Tibo. Wordt daarin vergeleken met Meunier en Castagne.
https://www.worldfootballscouting.com/s ... asse-2002/

En hier nog eentje: https://www.footurelab.com/2019/08/30/f ... bo-persyn/
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door Tiki Taka »

Versterking in de ruime breedte, Club NXT materiaal.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 02 aug 2021, 09:57 Versterking in de ruime breedte, Club NXT materiaal.
Kerel ging een kans krijgen bij Inter, maar door blessures / covid is het er niet van gekomen. Goed genoeg voor Inter, maar bij ons enkel voor bij de beloften? Misschien moeten we die belofte van Ajax van vorig seizoen ook wat meer bij Club NXT laten shotten, als hij daar niet doorbreekt zal hij zeker niet goed genoeg zijn voor ons :brechtje:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 02 aug 2021, 13:43
Tiki Taka schreef: 02 aug 2021, 09:57 Versterking in de ruime breedte, Club NXT materiaal.
Kerel ging een kans krijgen bij Inter, maar door blessures / covid is het er niet van gekomen. Goed genoeg voor Inter, maar bij ons enkel voor bij de beloften? Misschien moeten we die belofte van Ajax van vorig seizoen ook wat meer bij Club NXT laten shotten, als hij daar niet doorbreekt zal hij zeker niet goed genoeg zijn voor ons :brechtje:
Makelaarspraat... Er wordt in de pers veel overdreven en verbloemd. Hij heeft niet 1 minuut op het hoogste niveau gespeeld.
Dat hij zich maar bewijst op training.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door t4nd »

Excuses omdat ik in herhaling val, maar blijkbaar lees jij ook gewoon over wat ik gezegd heb :-).
Vorig seizoen kochten we iemand van bij de beloften van Ajax (mét een moeilijk karakter) die daar geen kans kreeg en nog geen minuut op het hoogste niveau gespeeld had. Ondertussen is hij 4x zijn marktwaarde en heeft hij een enorme impact gehad op onze titel vorig jaar. Ik zeg niet dat élke speler zo'n schot in de roos gaat zijn - maar onmiddellijk zeggen dat het iemand voor NXT is lijkt me ook wat overdreven. Geef hem de kans zich te bewijzen en we zullen wel zien waar we uitkomen. Jong, Belgisch én nog Brugse roots - 't kon slechter.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door Fanzy »

t4nd schreef: 03 aug 2021, 13:07 Excuses omdat ik in herhaling val, maar blijkbaar lees jij ook gewoon over wat ik gezegd heb :-).
Vorig seizoen kochten we iemand van bij de beloften van Ajax (mét een moeilijk karakter) die daar geen kans kreeg en nog geen minuut op het hoogste niveau gespeeld had. Ondertussen is hij 4x zijn marktwaarde en heeft hij een enorme impact gehad op onze titel vorig jaar. Ik zeg niet dat élke speler zo'n schot in de roos gaat zijn - maar onmiddellijk zeggen dat het iemand voor NXT is lijkt me ook wat overdreven. Geef hem de kans zich te bewijzen en we zullen wel zien waar we uitkomen. Jong, Belgisch én nog Brugse roots - 't kon slechter.
Ik ben het met je eens maar Noa speelde wel al op het hoogste niveau. 16 matchen en 4 doelpunten in de Eredivisie. Gewoon kleine correctie ;)
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door LaurensVS »

t4nd schreef: 03 aug 2021, 13:07 Excuses omdat ik in herhaling val, maar blijkbaar lees jij ook gewoon over wat ik gezegd heb :-).
Vorig seizoen kochten we iemand van bij de beloften van Ajax (mét een moeilijk karakter) die daar geen kans kreeg en nog geen minuut op het hoogste niveau gespeeld had. Ondertussen is hij 4x zijn marktwaarde en heeft hij een enorme impact gehad op onze titel vorig jaar. Ik zeg niet dat élke speler zo'n schot in de roos gaat zijn - maar onmiddellijk zeggen dat het iemand voor NXT is lijkt me ook wat overdreven. Geef hem de kans zich te bewijzen en we zullen wel zien waar we uitkomen. Jong, Belgisch én nog Brugse roots - 't kon slechter.
Verhaal van Lang klopt slecht deels..
Bij Ajax had hij 'al' 14 wedstrijden (4 doelpunten) gespeeld, waarvan 3 matchen in de Champions League.
Het seizoen erna werd stopgezet na 7 wedstrijden en toen speelde hij op uitleenbasis bij Twente, waar hij tot dan met voorsprong hun beste man was.
In de voorbereiding op het nieuwe seizoen was hij DE verrassing bij Ajax. Schoot alles aan gort. Toen hij door had dat Ten Hag toch enkel met koorknapen wilde werken als het om de knikkers gaat, heeft hij besloten om te vertrekken.

Kwam toch met heel wat meer adelbrieven naar Brugge dan Persyn (waar ik ook nog niet superveel van verwacht). Persyn is in eerste instantie gehaald om met VDBrempt te strijden voor de plaats achter Mata.

Nog even dit, dat hij van Inter komt zegt werkelijk niets. De grootste talenten zitten ofwel vast bij de A-ploeg of worden uitgeleend aan ploegen in de Serie B. Hetgeen dan overblijft mag in de Primavera ballen. Zijn niet heel veel spelers die van daaruit toch doorbreken. Is een beetje hetzelfde als in de 'mini premier league'. De grootste talenten zullen daar nooit spelen. Die worden uitgeleend aan andere Engelse clubs of zitten, zoals gezegd, bij de A kern.

Dit gezegd zijnde, is dit helemaal geen kritiek richting Persyn. Wel om het verwachtingspatroon wat te temperen. Laat die jongen hem rustig aanpassen en we zien wel wat het geeft!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [16.] Tibo Persyn

Bericht door t4nd »

LaurensVS schreef: 03 aug 2021, 15:31 Dit gezegd zijnde, is dit helemaal geen kritiek richting Persyn. Wel om het verwachtingspatroon wat te temperen. Laat die jongen hem rustig aanpassen en we zien wel wat het geeft!
Daar ben ik het compleet mee eens. :thumbb:
Plaats reactie