[8.] Owen Otasowie

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Plaats reactie
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

[8.] Owen Otasowie

Bericht door IsO »

Tekent bij ons tot 2025.Welkom!
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door Arnio »

Bam!!! Welkom!!!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door Tiki Taka »

Deze 20jarige beer (1m91) met goede voetjes kan zowel centraal op het middenveld als in de verdediging spelen.
Meer dan welkom een speler met dergelijk profiel.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door Sanders »

Heel blij met de nieuwe kans voor Otasowie. Speelde een paar goeje cross-ballen naar Mata om het spel snel te verleggen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 18 jul 2022, 11:24 Heel blij met de nieuwe kans voor Otasowie. Speelde een paar goeje cross-ballen naar Mata om het spel snel te verleggen.
Heb niet kunnen kijken. Stond tegen zijn voet denk ik?
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 18 jul 2022, 12:06
Sanders schreef: 18 jul 2022, 11:24 Heel blij met de nieuwe kans voor Otasowie. Speelde een paar goeje cross-ballen naar Mata om het spel snel te verleggen.
Heb niet kunnen kijken. Stond tegen zijn voet denk ik?
Klopt.
Ik heb ook maar met een half oog gevolgd. Ben op vakantie in Spanje.
Stond links van Mechele.
Voor wat ik gezien heb, deed hij het niet onnaardig en durft ook vooruit voetballen.
Maar het waren vooral zijn crossballen naar Mata die mij opvielen om het spel snel te verleggen.
Gebruikersavatar
Sloth
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2022, 03:09
Locatie: USA

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door Sloth »

Thought was fantastic. Hopefully he gets back to the player he has inside him.
American Fan
:wave:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door IsO »

Sloth schreef: 19 jul 2022, 03:21 Thought was fantastic. Hopefully he gets back to the player he has inside him.
You followed him before he arrived here?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [8.] Owen Otasowie

Bericht door IsO »

Artikel in HNB, en niet bepaald goed nieuws. Einde verhaal bij ons, lijkt me.
[spoiler]
Een miskoop van 4 miljoen: Owen Otasowie is al tijdje spoorloos, Club Brugge haalt middenvelder van de loonlijst

Het verhaal van Owen Otasowie (21) bij Club Brugge is echt wel ten einde. De Amerikaanse middenvelder is alweer een tijdje spoorloos en dus betaalt de club hem niet meer uit. Hij ligt wel nog onder contract, dus wordt een oplossing gezocht.

(dvd)

Woensdag 9 november 2022 om 09:31

Owen Otasowie (21) kwam in de zomer van 2021 naar Club Brugge, met adelbrieven uit de Premier League, waar hij bij Wolverhampton speelde. Maar onder Philippe Clement kwam de Amerikaan geen enkele keer in actie en in zijn eerste seizoen speelde hij geen minuut. Meer zelfs: hij moest een keer een weekje gaan herbronnen in Engeland en na de winterstop was hij zelfs lange tijd spoorloos. Een oplossing werd gezocht maar niet gevonden en dus sloot de middenvelder onder nieuwe coach Carl Hoefkens opnieuw aan. Hij kreeg zijn kansen, een keer in de Supercup en in de competitie, maar greep die niet en raakte opnieuw uit beeld. Hij moest weer ervaring opdoen bij NXT, maar intussen is hij alweer enkele weken afwezig.

Voldoende voor Club om in te grijpen en hem van de loonlijst te halen. Nu is het zaak om een oplossing te zoeken in de vorm van een transfer of een ontbinding van het contract. Gelukkig voor Club is Raphael Onyedika (21) intussen een voltreffer op de positie ‘zes’.
Plaats reactie