[32.] Antonio Nusa

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door maartendr81 »

Vind ik ook prachtig nieuws. vooral omdat hij in de (roddel)pers de laatste tijd toch vaak genoemd werd. Op het moment dat je een speler nog wat wil laten rijpen is die aandacht geen goede zaak. Ongetwijfeld zal zijn prijs ook wel exponentieel groeien de komende jaren
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 28 apr 2023, 09:01
IsO schreef: 27 apr 2023, 17:05 Contract (dat liep tot 30 juni 2025) opengebroken, en verlengd met 2 seizoenen, tot 30 juni 2027. Blij mee!
TOP nieuws, waarschijnlijk zal er eveneens een aankoop clausule zijn opgenomen in het contract ?
Wat bedoel je met aankoopclausule?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 28 apr 2023, 14:01
Tiki Taka schreef: 28 apr 2023, 09:01
IsO schreef: 27 apr 2023, 17:05 Contract (dat liep tot 30 juni 2025) opengebroken, en verlengd met 2 seizoenen, tot 30 juni 2027. Blij mee!
TOP nieuws, waarschijnlijk zal er eveneens een aankoop clausule zijn opgenomen in het contract ?
Wat bedoel je met aankoopclausule?
Een vastgelegd minimum bedrag waarvoor hij Club op termijn zou mogen verlaten.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 02 mei 2023, 07:48
IsO schreef: 28 apr 2023, 14:01
Tiki Taka schreef: 28 apr 2023, 09:01
IsO schreef: 27 apr 2023, 17:05 Contract (dat liep tot 30 juni 2025) opengebroken, en verlengd met 2 seizoenen, tot 30 juni 2027. Blij mee!
TOP nieuws, waarschijnlijk zal er eveneens een aankoop clausule zijn opgenomen in het contract ?
Wat bedoel je met aankoopclausule?
Een vastgelegd minimum bedrag waarvoor hij Club op termijn zou mogen verlaten.
Voor zover ik weet was de laatste uitgaande transfer bij ons met zo'n vrijgaveclausule/afkoopsom in zijn contract Thomas Meunier (6 miljoen). Ik kan me sindsdien geen enkele Club-speler meer herinneren die zo'n clausule in zijn contract had. Denk dat die praktijk onder Mannaert is verdwenen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Beste man bij Noorwegen vanavond
Vriendschappelijk tegen Jordanië
Ook Vetlesen (ingevallen) pikt zijn goaltje mee
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 07 sep 2023, 21:24 Beste man bij Noorwegen vanavond
Vriendschappelijk tegen Jordanië
Ook Vetlesen (ingevallen) pikt zijn goaltje mee
Assist en doelpunt blijkbaar? Goed om zich te tonen en bij de vaste selectie van Noorwegen te geraken!
Ik hoop dat die zijn niveau een gans jaar kan aanhouden en wedstrijden kan beslissen voor ons.
Maar ik ben eveneens fan van Zinckernagel en Skov Olsen. Ik ben blij dat ik de trainer niet ben die moet kiezen tussen die drie voor de twee aanvallende vleugels :FCB:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 07 sep 2023, 21:24 Beste man bij Noorwegen vanavond
Vriendschappelijk tegen Jordanië
Ook Vetlesen (ingevallen) pikt zijn goaltje mee
Kan alleen maar goed zijn voor hun marktwaarde. :rock:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 08 sep 2023, 06:48
vanGentmaarvoorClub schreef: 07 sep 2023, 21:24 Beste man bij Noorwegen vanavond
Vriendschappelijk tegen Jordanië
Ook Vetlesen (ingevallen) pikt zijn goaltje mee
Assist en doelpunt blijkbaar? Goed om zich te tonen en bij de vaste selectie van Noorwegen te geraken!
Ik hoop dat die zijn niveau een gans jaar kan aanhouden en wedstrijden kan beslissen voor ons.
Maar ik ben eveneens fan van Zinckernagel en Skov Olsen. Ik ben blij dat ik de trainer niet ben die moet kiezen tussen die drie voor de twee aanvallende vleugels :FCB:
En dan heb je Skorás ook nog... die moet wel kunnen shotten, want Boniek (die zelf als speler met Juve praktisch alles won wat er te winnen valt, en ex-Pools bondscoach is) vond zijn transfer van Lech Poznan naar Club onbegrijpelijk want een stap achteruit :mrgreen:
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door Yago »

Nusa is zijn waarde nog aan het optrekken richting 50m.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Noorwegen bij de rust 2-0 voor tegen Georgië
2 mooie assists van ons 18-jarig fenomeen Nusa (op Haaland en Odegaard). Tot dusver weer veruit de beste man op het veld.
Nusa is momenteel trending on Twitter (op X moet ik nu eigenlijk zeggen)
Levi
Profvoetballer
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door Levi »

Wereldtopper in wording.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door Sanders »

Ik zie nog gebeuren dat die ons een zak geld gaat opbrengen alvorens hij eigenlijk een onbetwiste basisspeler bij ons gaat zijn.
Maar in zo'n vorm zou die wel spelen bij mij.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door Tiki Taka »

En nog maar 18 jaar he, een wereldspeler in wording.
Ik zou hem toch ook wat meer speelgelegenheid geven bij Club.
Deze jongeman gaat het transferrecord van Doku ruimschoots overtreffen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 13 sep 2023, 07:25 En nog maar 18 jaar he, een wereldspeler in wording.
Ik zou hem toch ook wat meer speelgelegenheid geven bij Club.
Deze jongeman gaat het transferrecord van Doku ruimschoots overtreffen.
Verstandige beslissing van hem in elk geval om bij ons te blijven, ondanks interesse uit Engeland. Heeft hier meer kans op speelminuten, en is inderdaad in grote vorm. Jonge gast wel, en explosieve spelers hebben vaak een brozere musculatuur (sneller verrekkingen/rupturen), dus we moeten ook opletten om hem met beleid te brengen. Maar ik vermoed dat onze jongens wel voldoende worden opgevolgd op medisch vlak, en dat herstel ook wordt ingecalculeerd.

Wat de transfersom betreft: volgens transfermarkt is zijn marktwaarde 4,5 miljoen, volgens CIES tussen 10 en 15 miljoen (eind augustus). Beide zijn volgens mij (serieuze) onderschattingen. Dat gezegd zijnde kadert het bod van 30 miljoen ook in de context van het einde van de transferperiode. Aan het begin van een transferperiode wordt er doorgaans lager ingezet. Verwachten dat we er 50 miljoen voor gaan kunnen vragen, laat staan krijgen, lijkt me dan ook niet erg realistisch. Maar goed, met CDK zette Club natuurlijk wel een bepaalde threshold, Nusa's contract bij ons loopt nog tot eind juni 2027, en we kregen naar verluidt al een bod van om en bij de 30 miljoen...

Hopelijk blijft hij fit, zodat we hem geregeld zullen kunnen aan het werk zien, en kan hij daarna een mooie transfer maken, waar alle partijen beter van worden.
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [32.] Antonio Nusa

Bericht door maartendr81 »

Er zal ook veel afhangen van zijn prestaties in de conference league. Ondanks het geen CL is kunnen enkele goede prestaties daar (eventueel met een goaltje erbij) zijn waarde nog wel wat verhogen.
Plaats reactie