[5.] Jack Hendry

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door t4nd »

Wat een heerser in de verdediging. Ik vrees dat we hem op het einde van het seizoen al opnieuw kwijt zijn :zwijgen:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door Vergas Ronald »

Hendry is hier pas, Vanaken is hier nog altijd, Izquierdo en Wesley stonden te springen om terug te keren. Meunier zei verleden week dat 'm nergens gelukkiger was dan in Brugge, Lang en Charles tekenden zojuist bij. Waarom blijft iedereen denken dat elke goeie speler hier één jaar blijft, da's Brugge van 10 jaar geleden.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door t4nd »

Ik denk niet dat een goeie speler hier maar 1 seizoen blijft, maar ik weet ook dat Hendry al gezegd heeft dat hij thuis nog wat te bewijzen heeft dus als een Schotse topper afkomt (of een goed team uit de PL) vrees ik dat hij -volkomen te begrijpen trouwens- voor z'n thuisland gaat kiezen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 29 sep 2021, 13:40 Ik denk niet dat een goeie speler hier maar 1 seizoen blijft, maar ik weet ook dat Hendry al gezegd heeft dat hij thuis nog wat te bewijzen heeft dus als een Schotse topper afkomt (of een goed team uit de PL) vrees ik dat hij -volkomen te begrijpen trouwens- voor z'n thuisland gaat kiezen.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij, als hij dit niveau doorzet (en niks wijst op het tegendeel), geen spek meer is voor de bek van Schotse toppers. Hij kan zich daar in mijn ogen op geen enkele manier verbeteren ten opzichte van wat wij bieden: onze competitie is sterker, financieel zit hij hier goed (zie Simon en Hans), hij speelt nu CL en de kans dat hij dat nog kan doen in de toekomst als hij blijft is reëel, plus hij moet hier niet weg om zich in de kijker van de Schotse bondscoach te spelen, getuige zijn selectie voor het EK toen hij nog bij KVO speelde.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door LaurensVS »

t4nd schreef: 29 sep 2021, 13:40 Ik denk niet dat een goeie speler hier maar 1 seizoen blijft, maar ik weet ook dat Hendry al gezegd heeft dat hij thuis nog wat te bewijzen heeft dus als een Schotse topper afkomt (of een goed team uit de PL) vrees ik dat hij -volkomen te begrijpen trouwens- voor z'n thuisland gaat kiezen.
Een schotse topper..?

Het hoogste bedrag ooit betaald door Celtic is 10 miljoen voor Edouard.
Het hoogste bedrag ooit betaald door Rangers is 12 miljoen voor Tore Andre Flo in 2000.
Beide aanvallers.
Denk je echt dat een schotse ploeg zn transferrecord gaat breken voor een CV van 26?

Die jongen zn carriere schreeuwt instabiliteit, die wil hier de eerste jaren niet weg. Hij beseft goed genoeg wat hij hier heeft. Hij kon vorig seizoen al naar de prem, maar koos bewust voor ons omdat hij het constante verhuis zo beu is als koude pap.
Dit gezegd zijnde, WAT EEN TANK :love: :love: :love:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door Vergas Ronald »

Waarom zou die man naar Schotland willen? Mooiste clubs daar Celtic en Rangers zouden hier top 6 spelen, niet meer dan dat.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door t4nd »

Ik meen me te herinneren dat hij in een interview gezegd heeft dat hij zich wil bewijzen nadat hij afgeschreven was (bij de Schotse topclubs), vandaar dat ik veronderstel dat hij naar Schotland / Engeland zal willen gaan als hij de kans krijgt (niet naar een lage ploeg maar wel naar een topclub). Ik moet er direct aan toevoegen dat ik het Schotse voetbal compleet niet volg en dus ook niet wist dat Celtic & Rangers maar 10m-12m max betaald hebben voor spelers - ik was in de veronderstelling dat die meer bedragen zoals Ajax uitgaven.
Maar nee, sportief zal hij zich dus niet verbeteren maar het "thuisgevoel" kan wél meespelen. Ik hoop dat hij hier nog een paar seizoenen blijft en zich bij Club kan bewijzen (wat hij nu volop aan het doen is), maar ik zou het ook begrijpen moest hij dichter bij zijn thuis willen shotten.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door Vergas Ronald »

Ja wel, hij is zich aan 't bewijzen, op een hoger niveau dan wat hij in Schotland zou kunnen spelen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door IsO »

Voor zijn lengte is deze jongen zeker niet traag. Haalde in zijn 3 CL-wedstrijden so far een topsnelheid van 32,8 km/u. Heeft natuurlijk niet de wendbaarheid van Mata, maar ter vergelijking: diens topsnelheid so far in de CL dit seizoen was 32,9 km/u.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door IsO »

In S/VM:
[spoiler]
De grootste pechvogel

Wat is er erger dan een bal op de paal zien stranden? Zinho Gano heeft daar vast het antwoord op. De reus van Essevee schoot dit seizoen vijf keer op het doelhout, één keer meer dan Marlos Moreno, Junya Ito, Kristian Thorstvedt en Jack Hendry. In het ploegenklassement staan anderlecht en OHL op de eerste plaats, met elk vijftien pogingen op het kader.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door IsO »

Toch wel mooi voor Hendry: na een moeilijke tweede seizoenshelft, waarin hij minder aan spelen toekwam, en heel wat ballen op de lat of paal, in de kampioenenmatch mee beslissend met een doelpunt. En kan met het vertrek van Schreuder ook weer beginnen met een schone lei in het tussenseizoen. Hopelijk blijft hij!
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door Yago »

Moest altijd spelen. Beste/meest constante verdediger, leiderstype en veruit meeste dreiging in aanvallend opzicht.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door IsO »

Yago schreef: 16 mei 2022, 18:08 Moest altijd spelen. Beste/meest constante verdediger, leiderstype en veruit meeste dreiging in aanvallend opzicht.
Hendry is op veel vlakken inderdaad beter dan Mechele, en ik zie hem hier zoals gezegd heel graag blijven. Maar voetbal draait niet om de 11 beste, maar om de beste 11. Types als Mechele horen zelden bij de 11 beste, maar trainers komen vaak tot de conclusie dat ze, als het om de knikkers gaat, nodig zijn om het beste uit andere, meer getalenteerde spelers naar boven te halen, en voor het evenwicht van het geheel. Dat zelfs een ex-assistent van Ajax en Barca, en toekomstige T1 van Ajax tot die conclusie kwam over Mechele, is veelzeggend en zou eigenlijk een eye-opener moeten zijn.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [5.] Jack Hendry

Bericht door Jens27 »

Mechele was samen met Mignolet ook ver uit onze best pion tijdens de play-offs. Oerdegelijke gast.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gesloten