[T1] Alfred Schreuder

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Vergas Ronald »

Duffman schreef: 16 mei 2022, 17:09Ruud een voorstel te doen om T2 of T3 te worden en als speler af en toe nog wat minuten te sprokkelen
Da's niks voor Ruud, althans nu nog niet, hij heeft in 't verleden al gezegd dat hij ofwel belangrijk wil zijn in een échte competitie ofwel ergens in de zandbak voor tonnen geld gaan ballen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door t4nd »

't Zou op zich schitterend zijn moest Ruud bij Club NXT als enige 'oude' speler gaan shotten om die jonge gasten vechtmentaliteit en inzet aan te leren én zich tegelijk voor te bereiden op een carrière als coach. Alleen denk ik dat hij daar momenteel nog niet aan denkt en dat hij eerder naar een ander team in 1a gaat gaan waar hij nog elke week kan shotten.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 19 mei 2022, 22:33 3 keer na elkaar kampioen spelen, krantenkoppen halen in buitenland met champions league prestaties en toch blijven zagen. 'tis indrukwekkend eigenlijk.
Ge wilt zeggen 2 goede matchen en de rest met het schaamrood op de wangen letterlijk belachelijk gemaakt ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 19 mei 2022, 22:35
Duffman schreef: 16 mei 2022, 17:09Ruud een voorstel te doen om T2 of T3 te worden en als speler af en toe nog wat minuten te sprokkelen
Da's niks voor Ruud, althans nu nog niet, hij heeft in 't verleden al gezegd dat hij ofwel belangrijk wil zijn in een échte competitie ofwel ergens in de zandbak voor tonnen geld gaan ballen.
Zandbak zie ik hem niet doen, daarvoor is zijn gezin denk ik te belangrijk, en die stellen het hier goed voor het moment lijkt me.
Ik denk ook wel dat hij nog té graag wil spelen (altijd) om nu al trainer te worden. Denk dat hij een Simons-achtige carrière in zijn hoofd heeft, dus dan heeft hij nog een paar jaar. Speelstijlen zijn wel totaal verschillend, dus vraag is wel in hoeverre dat haalbaar zal zijn, maar hij zal dat zeker willen uitproberen.

Ben wel heel benieuwd wie onze nieuwe T1 gaat worden. Betere resultaten halen dan Schreuder wordt in ieder geval geen sinecure!
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 20 mei 2022, 08:10

Ben wel heel benieuwd wie onze nieuwe T1 gaat worden. Betere resultaten halen dan Schreuder wordt in ieder geval geen sinecure!
Een trainer binnenhalen die meer punten per wedstrijd neemt zal moeilijk worden. Ook al heeft hij maar een half jaar coach geweest bij ons.
Zit momenteel aan 2,40 punten gemiddeld, op een totaal van 20 wedstrijden.
45 op 54 in de competitie (incl PO) is 2,5 punt per wedstrijd.
1x winst en 1x verlies in de beker.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Duffman »

Blaaskop blijft alvast in Gent... een zorg minder.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gesloten