[T1] Alfred Schreuder

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Nakamba30 »

Gisteren naar studio voetbal gekeken op nos...volgens jeroen stekelenburg wordt schreuder bijna zeker de nieuwe trainer van ajax. Club zou al op de hoogte zijn van zijn beslissing, maar dit zou nog niet gecommuniceerd worden naar de spelers omdat eerst de focus op het einde van het seizoen en de titel moet. Ook naar de pers en de fans toe is besloten om dit pas na het seizoen te communiceren om polemiek te vermijden
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Yago »

Dat laatste is dan meteen goed gelukt.
Sanders
Supersub
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Sanders »

Nakamba30 schreef: 09 mei 2022, 22:56 Gisteren naar studio voetbal gekeken op nos...volgens jeroen stekelenburg wordt schreuder bijna zeker de nieuwe trainer van ajax. Club zou al op de hoogte zijn van zijn beslissing, maar dit zou nog niet gecommuniceerd worden naar de spelers omdat eerst de focus op het einde van het seizoen en de titel moet. Ook naar de pers en de fans toe is besloten om dit pas na het seizoen te communiceren om polemiek te vermijden
Zulke dingen komen toch bijna altijd uit.
Zeker omdat er al langer geweten is van de interesse van Ajax voor Schreuder.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door t4nd »

We staan momenteel heel dicht tegen een 3de titel op rij, ik mag hopen dat de focus van de spelers sowieso op de volgende match ligt en niet op wie volgend seizoen trainer zou worden. Voor een aantal spelers zullen waarschijnlijk de 3 laatste Club-matchen eraan komen, ik mag hopen dat ze volledig door de muur gaan om nog 3x te winnen.

En wat Schreuder betreft - hij lijkt me professioneel genoeg om vragen over Ajax gewoon af te blokken en enkel over Club te praten.
Sanders
Supersub
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Sanders »

Nu het met de dag waarschijnlijker wordt dat hij effectief naar Ajax gaat, wie zien jullie als kandidaat T1 voor ons?
Een trainer uit de Belgische competitie?
Een buitenlander?
...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 12 mei 2022, 07:50 Nu het met de dag waarschijnlijker wordt dat hij effectief naar Ajax gaat, wie zien jullie als kandidaat T1 voor ons?
Een trainer uit de Belgische competitie?
Een buitenlander?
...
Ik zou Vrancken een kans durven geven.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Arnio »

Tiki Taka schreef: 12 mei 2022, 08:10
Sanders schreef: 12 mei 2022, 07:50 Nu het met de dag waarschijnlijker wordt dat hij effectief naar Ajax gaat, wie zien jullie als kandidaat T1 voor ons?
Een trainer uit de Belgische competitie?
Een buitenlander?
...
Ik zou Vrancken een kans durven geven.
Ik ben ook die mening toegedaan, lijkt me qua profiel en spel een goede keuze.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Sanders schreef: 12 mei 2022, 07:50 Nu het met de dag waarschijnlijker wordt dat hij effectief naar Ajax gaat, wie zien jullie als kandidaat T1 voor ons?
Een trainer uit de Belgische competitie?
Een buitenlander?
...
Arne Slot
Kjetil Knutsen

Bij Vrancken heb ik persoonlijk toch mijn twijfels. Heeft bij Mechelen wel hele mooie dingen laten zien maar telkens als de druk er bij komt lukt het net niet om die stap te zetten richting een Europese plaats of PO1 plaats.

Ben over het algemeen wel altijd redelijk sceptisch tov Belgische trainers maar moest het toch Vrancken worden verdient hij natuurlijk alle steun om zich te bewijzen.
Vakie 214
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Yago »

Vrancken zou ik wel mooi vinden, maar die gaat mogelijk al naar Genk?

Slot liever niet, Knutsen zou wel interessant zijn. Heb verder ook weinig namen die ik zo kan bedenken.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Arnio »

Sanders
Supersub
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Sanders »

Enerzijds vind ik het jammer, ik wou die wel eens een voorbereiding zien doen met Club, samen met misschien nog enkele transfers op zijn aanraden.
Anderzijds snap ik wel dat je op de Ajax-trein springt als die passeert.
Clement liet de kans bij Genk ook niet passeren, ook al was hij nog maar net bij Waasland Beveren.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Yago »

Ik weet dat het geen populaire mening is, maar ik ben er wel tevreden mee. Als je ziet hoe we altijd onder liggen tegen degelijke ploegen en ook tegen "zwakke ploegen" wel erg veel op een meevallertje/individuele flits moesten rekenen, had ik absoluut geen vertrouwen in CL campagne onder Schreuder.

Bedankt voor de titel wel, en succes!
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Kevinho »

Yago schreef: 12 mei 2022, 17:07 Ik weet dat het geen populaire mening is, maar ik ben er wel tevreden mee. Als je ziet hoe we altijd onder liggen tegen degelijke ploegen en ook tegen "zwakke ploegen" wel erg veel op een meevallertje/individuele flits moesten rekenen, had ik absoluut geen vertrouwen in CL campagne onder Schreuder.

Bedankt voor de titel wel, en succes!
Vind ik er ook van. Ik zou heel graag Leko hebben als nieuwe coach . Maar die zit nog in China gigantisch veel geld te verdienen 🤔
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Duffman »

Vannacht word ik badend in het zweet wakker, staar ik verschrikt naar het plafond en mompel duizendmaal 'geen Hein, geen Hein, geen Hein...'.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Alfred Schreuder

Bericht door Yago »

Hein zou dat ook niet doen denk ik, zit goed bij Gent met een bestuur waar hij mee om kan gaan, hetgeen niet evident is. Verwacht ook niet dat wij het in die hoek gaan zoeken.
Gesloten