[7.] Andreas Skov Olsen

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

[7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door IsO »

Aanvaller Andreas Skov Olsen tekent een contract tot 2026 bij Club Brugge.

Skov Olsen (22) komt over van het Italiaanse FC Bologna. Het jeugdproduct van Nordsjaelland (27 doelpunten en 7 assists in 51 wedstrijden) vertrok in 2019 naar de Serie A. De winger speelde 71 wedstrijden voor de ‘Rossoblu’ en groeide uit tot een vaste waarde in de Deense nationale ploeg (6 doelpunten in 15 wedstrijden) waarmee hij ook actief was op het EK 2020.

Andreas tekent tot 2026 bij Blauw-Zwart.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Tiki Taka »

Wanneer zou hij inzetbaar zijn? Heeft blijkbaar last aan de lies. Jammer want nu Buchanan en Lang out zijn, zouden we hem wel goed kunnen gebruiken deze week 2 maal tegen Gent.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door IsO »

Artikel in HLN:
[spoiler]
PORTRET. Andreas Skov Olsen, atypische winger die via Club naar het WK in Qatar wil: “Hij is snel en sterk één tegen één”

CLUB BRUGGE Andreas Skov Olsen (22) moet de concurrentie op de flanken van Club Brugge nóg wat aanscherpen. Een ‘lange’ winger met een neus voor doelpunten. Zijn ‘Missie Qatar’ start in Jan Breydel.

Frank Dekeyser 28-01-22, 08:35 Laatste update: 28-01-22, 19:13

Het gezicht tussen de handen, de tranen in de ogen.

Veertien jaar was Skov Olsen toen hij eraan dacht om zijn voetbaldroom voorgoed op te bergen.

Een zeurende heupblessure had ervoor gezorgd dat de Deen meer dan een jaar niet op het veld had gestaan.

Zijn dokter sprak Skov Olsen moed in en een operatie zou uiteindelijk redding brengen.

Drie jaar later maakte de winger zijn debuut bij FC Nordsjælland. In het ‘Right to Dream Park’ - what’s in a name.

Het recht om te dromen.

***

22 goals in 36 wedstrijden.

Skov Olsen brak helemaal door in het seizoen 2018-2019. Onder leiding van huidig bondscoach Kasper Hjulmand.

Flankspeler met killersinstinct voor de goal.

Hij zette de Deense competitie op zijn kop. Ongrijpbaar voor zijn tegenstanders, spelend met de juiste mentaliteit. Nochtans was iedereen dáár niet van overtuigd in zijn jeugdjaren.

Henrik Clausen, zijn coach van de nationale U19, vond hem “wispelturig en een beetje onvolwassen”.

Hij liet hem een tijd uit zijn selectie. “Ook omdat hij zich volgens mij onvoldoende ontwikkelde”, voegde Clausen toe.

Het was een wake-upcall voor Skov Olsen. Hij ging in die periode nóg harder trainen, nóg harder werken om zijn doelen te bereiken.

Met als hoogtepunt dat ene seizoen waarin alles in de plooi viel. “Het is een jaar dat ik me wil herinneren”, zei hij daarover in een interview. “Het beste in mijn carrière.”

De interesse uit het buitenland nam snel toe. Ook al omdat hij een ietwat atypisch profiel heeft voor een flankaanvaller. Skov Olsen is groot - hij meet 1m87 - wat hem op het eerste zich misschien minder wendbaar maakt.

“Maar hij is snel en sterk één tegen één”, zegt Clausen.

Dribbels met een bal die aan zijn linkervoet plakt.

Na zijn topseizoen bij FC Nordsjælland trok het Italiaanse Bologna aan het langste eind. Skov Olsen wilde de uitdaging aangaan in de Serie A. Een beslissing waar hij wekenlang heeft over getobd. “Ik ben iemand die veel nadenkt. Die zomer was heel stressvol voor mij. Ik had nog andere aanbiedingen ook, dus moest ik even bekijken in welk avontuur ik mij wilde storten én wat voor mij het beste was. Ik heb de voor-en nadelen tegenover mekaar gezet. Bologna had volgens mij de meeste voordelen. Mijn buikgevoel gaf de doorslag.”

Zijn verhuis naar Italië kondigde zich moeilijk aan. Een nieuw land, een nieuwe taal, voor het eerst weg van zijn vertrouwde omgeving. “Dat was zwaar”, gaf Skov Olsen toe. “Ook al was mama hier in het begin. Zij heeft me goed geholpen. Ach, je geraakt eraan gewend. Je maakt natuurlijk ook vrienden na verloop van tijd.”

Naast het veld leek zijn integratie wel te lukken, erop liep het een pak minder.

Slechts vijfentwintig basisplaatsen op 2,5 jaar. Skov Olsen had moeite om coach Sinisa Mihajlovic te overtuigen. “Ook al heb ik weinig twijfels over hem”, zei de Serviër een paar maanden geleden. “Hij is altijd geconcentreerd, verliest slechts zelden een bal. Alleen moet hij soms proactiever zijn.”

Club als springplank

Zijn keuze voor Club Brugge hoeft niet te verbazen - hoewel er interesse was van onder meer Rangers en FC Kopenhagen. Blauw-zwart betaalt naar verluidt tussen vijf en zes miljoen euro voor de winger. Hij is een onmiddellijke versterking, zal een korte aanpassingsperiode nodig hebben.

Want Skov Olsen zakt met de nodige motivatie af naar Brugge. Hij wil zijn plaats bij de nationale ploeg behouden. “Want als een speler niet speelt bij zijn club én je wil deelnemen aan een WK, kan dat problematisch zijn”, klonk het niet zo lang geleden bij bondscoach Hjulmand. “Het gaat erom dat de jongens in de best mogelijke vorm en conditie zijn als de selectie eraan komt. Dan maken ze kans.”

Een duidelijk signaal.

Het WK missen zou pijn doen bij Skov Olsen.

Het scenario met het gezicht tussen de handen en de tranen in de ogen wil hij in november dit jaar vermijden.

Qatar als doel, Club Brugge als springplank.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 05 mar 2022, 23:55
IsO schreef: 05 mar 2022, 22:29 Skov Olsen: Twee goals, een assist en halve goal. Voor een 'platte' speler niet slecht toch.
Zevert niet tegen Kwek niet gezien . Tegen Janneke en mieke kan hij blijkbaar een goaltje maken . Salonvoetvaller punt mag voor mij schoenen van Dennis of Diatta zelfs niet vastdoen wegens ne pure salonvoetballer .
Kevinho schreef: 06 mar 2022, 00:00 Transfers die het verschil maken in topwedstrijden dat zijn onze targets . Niet diegene die ook eens een goaltje kunnen maken tegen de zwakste ploegen in België .
Hij scoorde ook tegen Antwerp vorige week, remember? Gaf tegen hen ook een assist. Net als een assist tegen Charleroi, Eupen en Gent (beker, heenmatch). En ja, ik zag de match tegen Gent woensdag, zat in het stadion. Waar ik zag dat hij ook een assist had gehad mocht Adamyan wat minder centraal hebben besloten. Maar draag gerust verder uw paardenbril.

Nog maar een paar matchen ver, maar Skov Olsen liet al mooie dingen zien. Zit in de competitie ook aan een gemiddelde van 2,4 key passes/match (whoscored data).
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Polbemol »

IsO schreef: 06 mar 2022, 09:44
Kevinho schreef: 05 mar 2022, 23:55
IsO schreef: 05 mar 2022, 22:29 Skov Olsen: Twee goals, een assist en halve goal. Voor een 'platte' speler niet slecht toch.
Zevert niet tegen Kwek niet gezien . Tegen Janneke en mieke kan hij blijkbaar een goaltje maken . Salonvoetvaller punt mag voor mij schoenen van Dennis of Diatta zelfs niet vastdoen wegens ne pure salonvoetballer .
Kevinho schreef: 06 mar 2022, 00:00 Transfers die het verschil maken in topwedstrijden dat zijn onze targets . Niet diegene die ook eens een goaltje kunnen maken tegen de zwakste ploegen in België .
Hij scoorde ook tegen Antwerp vorige week, remember? Gaf tegen hen ook een assist. Net als een assist tegen Charleroi, Eupen en Gent (beker, heenmatch). En ja, ik zag de match tegen Gent woensdag, zat in het stadion. Waar ik zag dat hij ook een assist had gehad mocht Adamyan wat minder centraal hebben besloten. Maar draag gerust verder uw paardenbril.

Nog maar een paar matchen ver, maar Skov Olsen liet al mooie dingen zien. Zit in de competitie ook aan een gemiddelde van 2,4 key passes/match (whoscored data).
En hij zal nog groeien. En ik denk ook dat hij niet zo snel zal zeggen 'dat iedereen wel weet wie de beste speler in België is'.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door IsO »

Stukje over Andreas in HLN:
[spoiler]
Na debacle bij Bologna schiet Skov Olsen bij Club beter uit startblokken dan goudhaantjes die miljoenen opleverden: “Ik heb zóveel ‘fun’ beleefd”

CLUB BRUGGE Vier goals en evenveel assists. En of Andreas Skov Olsen zijn entree bij Club niet gemist heeft. “Een hele opluchting.” De Deen is herboren na zijn debacle bij Bologna.

Tomas Taecke 07-03-22, 12:00

Een kwartier na Seraing-Club zat-ie in de kleedkamer met de glimlach op zijn smartphone te tokkelen. “Wat een avond, hé.” Nagenietend, terwijl de helft van zijn medemaats de warmte van de spelersbus al had opgezocht. Voldaan verliet Andreas Skov Olsen uiteindelijk als laatste Le Pairay. Met in zijn trolley de wedstrijdbal. Een aandenken aan zijn drie doelpunten — ook zijn tweede kreeg hij na wat verwarring uiteindelijk toegekend: “Hopelijk krijg ik die derde terug. Voor mij was dit een hattrick. Ik heb zoveel ‘fun’ beleefd vandaag.” Scheidsrechter Van Driessche zette op het officiële wedstrijdblad finaal drie streepjes achter zijn naam.

Skov Olsen maakte er zaterdagavond een onemanshow van aan de boorden van de Maas. Cruciale voet in vier van de vijf doelpunten. Zijn statistieken voor Club Brugge in één wedstrijd verdubbeld — sinds zaterdag nu met vier goals en vier assists achter zijn naam: “Maakt niet uit dat het hier in Seraing was”, wierp de Deen een laatste blik over de site aan de Rue de La Boverie. “Deze avond zal ik mij voor altijd herinneren.”

Beter dan goudhaantjes

Sinds zijn debuut tegen AA Gent begin februari, reeg Skov Olsen de statistieken in zijn eerste vijf competitiewedstrijden voor Club aan elkaar. Vier goals en vier assists, dat is stukken beter dan Izquierdo, Limbombe, Danjuma, Diatta én Dennis — de vijf vleugelspitsen die Club Brugge de voorbije jaren kleur gaven en voor miljoenenbedragen vertrokken. Die laatste leverde slechts dik vier miljoen op, Limbombe het dubbele bedrag. Izquierdo, Danjuma en Diatta brachten allen 15 à 20 miljoen in het laatje. Skov Olsen is met zijn ongeveer 6,5 miljoen euro een dure investering, maar wel één die Club zich vooralsnog niet heeft beklaagd. Bovendien is-ie amper 22 en ligt hij met zijn positieve ingesteldheid en mentaliteit uitstekend in de groep.

“Hij is sterk één op één, goed in het samenspel en heeft ook scorend vermogen”, ziet Hans Vanaken. “Als buitenspeler is-ie heel belangrijk voor ons. Hopelijk blijft hij zo spelen tot het einde van dit seizoen (grijnst).” Alfred Schreuder: “Een héél goeie aankoop. Een ander type dan Tajon (Buchanan, red.), die één tegen één iets beter is. Skov Olsen is wel de betere afwerker. En daarnaast is hij ook verdedigend enorm gedisciplineerd. Die goals pakken, dat is heel belangrijk voor hem. Hij heeft een geweldige linkspoot. Enorme mentaliteit en kwaliteit aan de bal. Een échte rechtsbuiten.”

Toekomst Denemarken

De “toekomst van het Deense voetbal”, zo wordt-ie in eigen land wel eens genoemd, is back alive. Gereanimeerd door Club Brugge, wat voor hem nu al de juiste keuze blijkt. FC Kopenhagen of Glasgow Rangers had gekund, al ging de duidelijke voorkeur van zijn entourage vanaf dag één uit naar blauw-zwart. Met reden, zo blijkt na een handvol wedstrijden. Minutenlang vierde Skov Olsen in zijn eentje zijn ‘moment de gloire’ met de meegereisde fans. Na tweeënhalf lange jaren in Bologna heeft hij eindelijk weer die fonkeling in zijn ogen. En speelminuten en statistieken die in de lijn liggen van zijn 22 goals voor Nordsjælland vlak voor zijn vertrek naar Italië of zijn zes treffers in 15 wedstrijden voor de Deense nationale ploeg: “Ik voel me fantastisch. Het is genieten — een hele opluchting na die moeilijke periode in Italië. Als ik daar al minuten kreeg, dan speelden we niet het voetbal dat ik wil spelen. Eigenlijk heb ik er nooit mijn kwaliteiten kunnen laten zien. En hier kan dat wel.”

Club heeft eindelijk weer vleugelspelers die beroeren. Die impact maken en beslissend zijn. Hét handelsmerk van de heropstanding sinds 2015. Want ook Buchanan draagt zijn steentje bij aan de overzijde. En te denken dat Philippe Clement en Club Brugge het ongeveer één jaar geleden bij momenten met onder meer Chong, Badji en Pérez op de zijkanten moesten doen.

Vleugelspitsen van Club na vijf matchen:

Andreas Skov Olsen (2021-2022): 4 goals, 4 assists
Arnaut Danjuma (2018-2019): 2 goals en 1 assist
Emmanuel Dennis (2017-2018): 4 goals en 1 assist
Krépin Diatta (2017-2018): 0 goals en 0 assists
Anthony Limbombe (2016-2017): 0 goals en 1 assist
José Izquierdo (2014-2015): 2 goals en 2 assists
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Polbemol »

Uit Het Nieuwsblad van vandaag:



Andreas Skov Olsen leeft op bij Club Brugge: “Eindelijk amuseer ik me weer op het veld”

© Foto Kurt

In Bologna kwijnde hij weg, in Brugge leeft hij op. Dat bewijzen niet alleen zijn statistieken, maar ook zijn Instagram-posts. Meer daarover in ons eerste interview met Andreas Skov Olsen (22), de nieuwe smaakmaker van blauw-zwart.
David Van den Broeck
Vandaag om 03:00
De timing kon niet beter. We spreken Skov Olsen in de nasleep van zijn glansprestatie op Seraing, waar hij een voet had in alle vijf de goals van Club. Straffe kost, maar helaas voor de Deen brengen we slecht nieuws.

“Hoezo, slecht nieuws?”

Je bent je hattrick kwijt.
“Really? Dat wist ik nog niet. Maar de scheidsrechter had die toch bevestigd?”

Het statistiekenbureau van de Pro League besliste er anders over. Jouw tweede treffer werd alsnog een owngoal.
“Ah oké. Dat is, euhm, toch een beetje ontgoochelend.”

Die wedstrijdbal zal je ook moeten teruggeven.
“Klein probleempje: ik heb hem al door de ploegmaats laten handtekenen. Hij moet dus eerst worden afgewassen. (grijnst) Laten we hem maar gewoon bijhouden.”

Hattrick of niet: wat een blitzstart beleef je hier. Drie goals en vijf assists in zeven duels.
“Ja, ik kan niet klagen, maar ik denk dat ik nog veel beter kan. Nadat ik met een kleine blessure toekwam, voel ik me op fysiek vlak intussen goed, maar de supporters hebben de beste Skov Olsen nog niet gezien.”

Dat belooft. Maar je hebt hen wel al laten kennismaken met jouw trademark goals. Naar binnen komen en de bal ‘wegleggen’ met je linker.
“Dat is inderdaad altijd al mijn wapen geweest. Tot de U15 stond ik in de spits, maar ook nadien als rechtsbuiten was ik daardoor altijd topschutter. In die periode liep ik ook iedereen eraf. I was unstoppable.” (glimlacht)

Oei, is je snelheid afgebot?
“Dat niet, ik ben nog altijd vrij snel. Maar als jeugdspeler was ik vroegrijp. Anderen ontwikkelden zich iets later, waardoor mijn voordeel een beetje wegviel.”

Een Bologna-watcher vergeleek jou qua stijl met Robben en Salah. Daar zit iets in.
(knikt) “Toen ik bij Norsjaelland doorbrak en aan de lopende band scoorde, werd ik al met die mannen vergeleken. Leuk om te horen en ik snap het ook, onze skills zijn vergelijkbaar. Alleen zijn dat spelers van wereldklasse. Op hun niveau zit ik nog lang niet.”

Het is wel heel handig dat je geen one trick pony bent. Je gaat ook geregeld buitenom.
“Het is nu eenmaal cruciaal om je tegenstander te kunnen verrassen. Daarom heb ik de voorbije jaren heel hard op die actie en voorzet met rechts getraind. En het heeft hier al geloond. Drie van m’n vijf assists gaf ik met m’n mindere voet.”

In Luik zagen we jou na afloop nog een feestje bouwen met de fans.
“Het was geweldig! Er waren veel meer fans van Brugge dan van de thuisploeg, mooi om zien. En na zo’n ruime zege mag er al eens worden gezongen en gedanst.” (glimlacht)


© BELGA

Aan alles merk je dat je je opnieuw amuseert.
“Absoluut. Het doet deugd, want in Italië was ik het plezier al een hele tijd kwijt.”

Vertel eens. Hoe kwam dat?
“Om te beginnen speelde ik gewoon te weinig. In totaal een match of zeventig, maar als je alle minuten optelt, ging het maar om een match of dertig. Bovendien kreeg ik een rol die niet bij me paste.”

Wacht eens. Je was toch wingback bij Bologna, net als nu bij Club?
“Ja, op papier is het dezelfde rol, maar bij Bologna was ik meer rechtsback dan iets anders, omdat we amper de bal hadden. Dat defensieve en tactische voetbal was echt niks voor mij en frustreerde mij enorm. Pas op: ik kijk ook naar mezelf, hoor. Ik bracht niet genoeg. Maar het was duidelijk dat het met die positie te maken had, want telkens ik bij de nationale ploeg kwam en opnieuw winger was, liep het wél goed en scoorde ik. Daar kreeg ik vrijheid en kon ik tonen dat ik een goeie speler ben. Terwijl ik in Italië mijn vertrouwen week na week voelde wegzakken. Ik werd een anonieme speler, en dat wilde ik niet zijn.”

Snap ik. Van Schreuder mag je nu weer je ding doen. In balbezit ben je gewoon rechtsbuiten.
“Klopt. De coach wil me zo veel mogelijk in de zestien meter van de tegenstander zien komen. Bij Bologna kwam ik vaak zelfs niet in de buurt. Het enige positieve is dat ik er heb leren verdedigen. Want in Denemarken I didn’t do sh*t op defensief vlak.” (grijnst)

Volgens onze Bologna-man speelde het feit dat je een beetje introvert bent je ook parten.
“Goh. Misschien kwam dat in het begin zo over. Omdat ik voor het eerst ver van huis was en – op een paar ploegmaats na – niemand op de club Engels sprak. De coach gaf ook alle trainingen in het Italiaans.”

Met Sinisa Mihajlovic – die als speler nog een straffere linker had dan jou – had je niet de beste band?
“Neen, dat was geen goeie match. Ik wil niks negatiefs zeggen over hem, maar we hebben verschillende karakters en het klikte niet. Kan gebeuren.”

Bij de supporters was er dan weer twijfel of je wel alles gaf voor de club. Die twijfel was gebaseerd op het feit dat je in tweeënhalf jaar geen enkele foto van jou in Bologna-shirt op Instagram plaatste.
“Ja oké, dat is een feit. Maar eerst en vooral is het míjn profiel en doe ik daarmee wat ik wil. Niemand is verplicht om me te volgen. En ik zet wel graag foto’s online, maar alleen als ik gescoord heb of iets te vieren heb. (lachend) En bij Bologna was dat zelden het geval, dus ja… Aan een foto van mezelf op de bank heeft toch niemand iets?”


© Foto Kurt

Op anderhalve maand tijd staan er wel al vier Club Brugge-posts op je profiel. Dat zegt eigenlijk alles.
(glimlacht) “Inderdaad. Maar zoals ik al zei: the best is yet to come. Ook als team moeten we nog groeien. Gent heeft ons spijtig genoeg afgestraft in de beker, dus nu doen we er alles aan om kampioen te spelen.”

Klopt het dat je hier drie jaar geleden al had kunnen staan?
(knikt) “Brugge was een van de vele geïnteresseerden, maar de Serie A had toen de voorkeur. Zo zie je maar hoe het kan gaan. Nu was een oplossing echt noodzakelijk. FC Kopenhagen wilde me ook graag, maar een terugkeer naar Denemarken zag ik nog niet zitten, daar ben ik te ambitieus voor. Mijn buikgevoel zei dat Brugge de betere keuze was en dat vond ook Stefano Denswil – een van m’n ex-ploegmaats die wél goed Engels kan (grijnst). Voor ik de knoop doorhakte, had ik hem nog aan de lijn. Hij sprak alleen maar goed over deze club.”

Bologna deed wel nog even lastig, het wilde zijn 6 miljoen terug en nog wat bonussen erbij.
“Tja, als journalist kan je naar je baas stappen en zeggen dat je weg bent. In het voetbal ligt dat iets moeilijker. Maar eind goed al goed.”

Nu hoef je je geen zorgen meer te maken over het WK.
“Ik hoop het! Maar ik ben de bondscoach sowieso al dankbaar. Zelfs toen ik niet speelde, riep hij me op en stélde hij me op.”

Kasper Hjulmand, die enkele jaren geleden nog in beeld was bij Club.
“Ik heb ervan gehoord. (glimlacht) Maar hopelijk blijft hij nog even bij de nationale ploeg, want hij kent me door en door – hij was al m’n coach bij Nordsjaelland – en gelooft echt in mij. Vorige zomer op het EK speelde ik nog niet zo veel, maar in de WK-kwalificaties was ik belangrijk.”

Op het EK haalden jullie al de halve finales. Zijn jullie in Qatar een van de favorieten voor eindwinst?
“Goh. Ik zag dat we negende staan op de FIFA-ranking, dus je kan ons moeilijk bij de drie topfavorieten noemen. Maar uiteraard gaan we naar ginder met het idee om te winnen. We hebben de voorbije maanden al bewezen dat we geen one summer wonder zijn. We hebben veel kwaliteit en vooral een geweldige groepsgeest. Dat heb je kunnen zien na alles wat er gebeurde met Eriksen. Het was verschrikkelijk toen hij in elkaar stuikte, maar het bracht de spelers nog meer samen dan voordien. We waren geen team, maar een familie.”

En binnenkort keert jullie broeder gewoon terug, toch?
“Ik hoop het. En als je ziet hoe Christian alweer aan het spelen is bij Brentford, ga ik daar ook van uit. Ik kan niet wachten tot hij weer dat rood-witte shirt draagt en zijn comeback maakt voor onze fans. En tot we samen op dat WK staan.”

Waar jij je opnieuw in de kijker van de topcompetities kan spelen.
“Ik ga niet liegen: uiteraard is het mijn doel om daar opnieuw te belanden, zeker omdat ik er nog geen echte kans heb gekregen. Ik mik ook hoger dan Bologna. Maar ik heb geen haast. Ik heb hier voor vierenhalf jaar getekend en desnoods doe ik dat contract eerst uit.”
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Nakamba30 »

Aan het kijken naar holland-denemarken...zeer leuke wedstrijd met zeer sterke skov olsen...de beste van de denen. Denemarken staat 4-2 achter maar verdient meer
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Nakamba30 »

Deze kerel is echt een schot in de roos, geslaagde transfer...well done vincent mannaert
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Tiki Taka »

Nakamba30 schreef: 13 apr 2022, 20:01 Deze kerel is echt een schot in de roos, geslaagde transfer...well done vincent mannaert
Een `Skov`in de roos. :-)
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Sanders »

Heerlijke goal van Skov. Lekker op de slof genomen.

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door Tiki Taka »

Deze jongeman is aan zijn laatste seizoen bij FCB bezig...is veel te goed voor de jupiler pro league.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 27 sep 2022, 09:55 Deze jongeman is aan zijn laatste seizoen bij FCB bezig...is veel te goed voor de jupiler pro league.
Bij een goed WK (wat ik zeker niet uitsluit, Denemarken is een te duchten tegenstander en was vorig jaar op het EK ook al sterk) zou er in januari al interesse kunnen zijn. We zullen zien...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door t4nd »

Skov heeft wel al een avontuur in het buitenland gehad dat zwaar tegenviel. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij in januari al zou vertrekken, liever tot het eind van het seizoen doorvlammen en dan aan het begin van de transferperiode zodat hij direct in een systeem ingepast kan raken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [7.] Andreas Skov Olsen

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 27 sep 2022, 15:39 Skov heeft wel al een avontuur in het buitenland gehad dat zwaar tegenviel. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij in januari al zou vertrekken, liever tot het eind van het seizoen doorvlammen en dan aan het begin van de transferperiode zodat hij direct in een systeem ingepast kan raken.
Dat zou sowieso de verstandigste beslissing zijn indien er in januari al interesse zou zijn, zowel voor hem als voor Club.
Plaats reactie