[9.] Sargis Adamyan

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

[9.] Sargis Adamyan

Bericht door Fanzy »



SARGIS ADAMYAN OP UITLEENBASIS NAAR CLUB BRUGGE

Club Brugge huurt aanvaller Sargis Adamyan tot het einde van dit seizoen.

Adamyan (28) speelt sinds 2019 voor TSG Hoffenheim, waar hij nog samenwerkte met coach Alfred Schreuder. In 46 wedstrijden in de Bundesliga vond de Armeniër 8 keer de weg naar doel. Sargis is ook vaste waarde in het nationale elftal van Armenië.

Adamyan wordt tot het einde van het seizoen geleend, mét aankoopoptie.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door FrankFarinaII »

Superspits :lol: :brechtje:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Tiki Taka »

Half seizoen huren met aankoopoptie, trainer kent hem... kan Club zijn broek niet aan scheuren
Liever zo, dan weer een paniektransfer die ons een kleine € 10 miljoen kost en 0 meerwaarde brengt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door IsO »

Ik vroeg me af waarom Schreuder Adamyan er per se bij zou willen in onze kern. Enerzijds geen duts (Armeens international, 2,5 jaar in de kern bij Hoffenheim in de Bundesliga, polyvalente aanvaller met meer dan behoorlijke techniek en redelijke snelheid), anderzijds geen basisspeler, geen uitzonderlijke statistieken (goals/assists),...

Denk dat ik het na wat opzoekwerk gevonden heb: Afbeelding
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door FrankFarinaII »

Vriendje van de trainer, niks meer dus. Ik zie niet in wat een die kerel FCB gaat bijbrengen. Hij scoort amper, en als hij enkel dient als "backup" kunnen we onze eigen voorraad wel aanspreken zeker...Perez bvb, die ik nog altijd hoger inschat dan deze onbekende 28 jarige (als hij echt goed was, was hij al langer ontdekt door andere clubs).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 02 feb 2022, 15:31 Vriendje van de trainer, niks meer dus. Ik zie niet in wat een die kerel FCB gaat bijbrengen. Hij scoort amper, en als hij enkel dient als "backup" kunnen we onze eigen voorraad wel aanspreken zeker...Perez bvb, die ik nog altijd hoger inschat dan deze onbekende 28 jarige (als hij echt goed was, was hij al langer ontdekt door andere clubs).
Geef die man eens een aantal kansen om zich te bewijzen en oordeel dan. ;-)
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Fanzy »

FrankFarinaII schreef: 02 feb 2022, 15:31 Vriendje van de trainer, niks meer dus. Ik zie niet in wat een die kerel FCB gaat bijbrengen. Hij scoort amper, en als hij enkel dient als "backup" kunnen we onze eigen voorraad wel aanspreken zeker...Perez bvb, die ik nog altijd hoger inschat dan deze onbekende 28 jarige (als hij echt goed was, was hij al langer ontdekt door andere clubs).
Je begint een karikatuur te worden van jezelf.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Tiki Taka »

Heel benieuwd naar deze man, ik verwacht dat hij zondag al minuten zal maken.
Met Dost ben je zonder flankaanvallers niks, dat is gisteren tegen Gent gebleken.
Ik zou heel graag eens wat meer snelheid, beweging en looplijnen zien van onze spitsen en vermoed dat Adamyan dat wel zal brengen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 03 feb 2022, 07:56 Heel benieuwd naar deze man, ik verwacht dat hij zondag al minuten zal maken.
Met Dost ben je zonder flankaanvallers niks, dat is gisteren tegen Gent gebleken.
Ik zou heel graag eens wat meer snelheid, beweging en looplijnen zien van onze spitsen en vermoed dat Adamyan dat wel zal brengen.
Een paar jaar terug moest een spits gewoon scoren van je :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 03 feb 2022, 08:34
Tiki Taka schreef: 03 feb 2022, 07:56 Heel benieuwd naar deze man, ik verwacht dat hij zondag al minuten zal maken.
Met Dost ben je zonder flankaanvallers niks, dat is gisteren tegen Gent gebleken.
Ik zou heel graag eens wat meer snelheid, beweging en looplijnen zien van onze spitsen en vermoed dat Adamyan dat wel zal brengen.
Een paar jaar terug moest een spits gewoon scoren van je :mrgreen:
We zijn ondertussen veel gewoon geworden he. ;-)
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 03 feb 2022, 08:40
Pica schreef: 03 feb 2022, 08:34
Tiki Taka schreef: 03 feb 2022, 07:56 Heel benieuwd naar deze man, ik verwacht dat hij zondag al minuten zal maken.
Met Dost ben je zonder flankaanvallers niks, dat is gisteren tegen Gent gebleken.
Ik zou heel graag eens wat meer snelheid, beweging en looplijnen zien van onze spitsen en vermoed dat Adamyan dat wel zal brengen.
Een paar jaar terug moest een spits gewoon scoren van je :mrgreen:
We zijn ondertussen veel gewoon geworden he. ;-)
Ging toen nog over Vossen denk ik, omdat hij niet scoorde was hij slecht, nu is scoren niet goed genoeg meer. Schoontje :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 03 feb 2022, 09:12
Tiki Taka schreef: 03 feb 2022, 08:40
Pica schreef: 03 feb 2022, 08:34
Tiki Taka schreef: 03 feb 2022, 07:56 Heel benieuwd naar deze man, ik verwacht dat hij zondag al minuten zal maken.
Met Dost ben je zonder flankaanvallers niks, dat is gisteren tegen Gent gebleken.
Ik zou heel graag eens wat meer snelheid, beweging en looplijnen zien van onze spitsen en vermoed dat Adamyan dat wel zal brengen.
Een paar jaar terug moest een spits gewoon scoren van je :mrgreen:
We zijn ondertussen veel gewoon geworden he. ;-)
Ging toen nog over Vossen denk ik, omdat hij niet scoorde was hij slecht, nu is scoren niet goed genoeg meer. Schoontje :mrgreen:
Vandaar dat ik zeg dat we ondertussen veel gewoon geworden zijn. :grin:
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 02 feb 2022, 14:37 Ik vroeg me af waarom Schreuder Adamyan er per se bij zou willen in onze kern. Enerzijds geen duts (Armeens international, 2,5 jaar in de kern bij Hoffenheim in de Bundesliga, polyvalente aanvaller met meer dan behoorlijke techniek en redelijke snelheid), anderzijds geen basisspeler, geen uitzonderlijke statistieken (goals/assists),...

Denk dat ik het na wat opzoekwerk gevonden heb: *grafiek geknipt*
Zeer interessante grafiek!
Kan inderdaad veel verklaren, want als ik mij goed herinner van op de winterstage, wou Schreuder dat ze vooraan nog meer druk gingen zetten. Deze transfer kadert dan volledig in het spelbeeld waar de coach wil naartoe werken.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door FrankFarinaII »

Daar zijn we niks mee. Aanwerven om alfred te paaien. Weg ermee
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [9.] Sargis Adamyan

Bericht door Fanzy »

FrankFarinaII schreef: 06 feb 2022, 17:02 Daar zijn we niks mee. Aanwerven om alfred te paaien. Weg ermee
Hey FrankFaranall, wrong forum: https://forum.rsca.com/
Gesloten