[14] Bjorn Meijer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
maartendr81
Belofte
Berichten: 246
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [14] Bjorn Meijer

Bericht door maartendr81 »

En voor ons ook. Want dit wil zeggen dat we enkel Odoi en seys hebben als BU voor de twee back posities. Lijkt mij in deze fase lastig om Seys zijn vuurdoop te geven.
Sanders
Supersub
Berichten: 1175
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [14] Bjorn Meijer

Bericht door Sanders »

Dit is heel erg jammer voor Meijer zelf. 2 zomers na elkaar met een zware blessure sukkelen en zo een mogelijke transfer zien passeren.
Op korte termijn zal Seys nu doorschuiven, vermoed ik. Trainde die nog mee met de A-kern, of was die al "in verlof" nu het seizoen van NXT toch al gedaan is?

Werpt dit ook een ander licht op een mogelijke transfer van De Cuyper? Het leek erop dat Meijer deze zomer zou/mocht vertrekken en dat De Cuyper dan volgend seizoen nog ging blijven. Mogelijks ziet Maxim nog zo'n jaar als gedeelde linksachter niet zitten?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3434
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [14] Bjorn Meijer

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 07 mei 2024, 07:30 Dit is heel erg jammer voor Meijer zelf. 2 zomers na elkaar met een zware blessure sukkelen en zo een mogelijke transfer zien passeren.
Op korte termijn zal Seys nu doorschuiven, vermoed ik. Trainde die nog mee met de A-kern, of was die al "in verlof" nu het seizoen van NXT toch al gedaan is?

Werpt dit ook een ander licht op een mogelijke transfer van De Cuyper? Het leek erop dat Meijer deze zomer zou/mocht vertrekken en dat De Cuyper dan volgend seizoen nog ging blijven. Mogelijks ziet Maxim nog zo'n jaar als gedeelde linksachter niet zitten?
Op 23 april verscheen dit in HNB in een interviewtje met De Roeve, naar aanleiding van zijn terugkeer uit blessure:
[spoiler]
Het seizoen zit er echter niet op voor NXT. De tijdelijke opdracht van de nieuwe trainer Robin Veldman is nog niet afgelopen en er is voor de komende weken een druk programma in mekaar gebokst (zie kadertje onderaan). “Ik kijk daar naar uit”, aldus De Roeve. “Voor mij is dat het uitgelezen moment om nog wat ritme op te doen en te zorgen dat ik weer die 90 minuten in de benen heb. Ik heb pech gehad, maar dat is nu voorbij en ik wil zo sterk mogelijk terugkeren. Daarna zien we wel hoe het verder moet.”

De Roeve heeft nog een doorlopend contract van één seizoen, maar een garantie dat hij er nog bij is volgend seizoen, is er niet. “Dat hoeft ook niet en is ergens ook normaal zolang ik die status van geblesseerde speler heb. Het klinkt misschien raar, maar mijn tweede ronde begint eigenlijk nu pas.”

Programma Club NXT
27/4: Club NXT - Luton Town (Basecamp Knokke)

4/5: Club NXT - Roda JC (Basecamp Knokke)

10/5: Club NXT - Francs Borains (Basecamp Knokke) en bekerfinale U19

16/5: Monaco - Club NXT (La Turbie Monaco)

18/5-19/5 : Toernooi Amsterdam
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3434
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [14] Bjorn Meijer

Bericht door IsO »

Blessure-update:
Bjorn Meijer werd gisteren succesvol geopereerd. Hij startte vandaag al met de revalidatie.
Plaats reactie