[T1] Carl Hoefkens

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Kevinho »

Argumenten nodig : nee echt niet, geven jullie eens argumenten waarom hij ook maar ergens toegevoegde waarde kan bieden …
Levi
Profvoetballer
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Levi »

Dus jij mag ongefundeerde zever verkopen zonder argumenten en wij moeten die zever wel weerleggen met argumenten?
Hoefkens heeft meer kennis in zijn kleine teen dan gij in heel u bekrompen brein. Dat mensen als hij zich zouden moeten bewijzen tegenover zogenaamde supporters als u waanzin!
Ge hoopt da hij faalt, dat zou eigenlijk genoeg moeten zijn voor een permanente ban.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Kevinho kreeg een warning. Zij die willen kunnen hem ook 'muten' door hem toe te voegen aan hun persoonlijke lijst met 'vijanden' via hun profiel.
Graag terug on topic nu!
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Fanzy »

IsO schreef: 27 mei 2022, 08:25 Kevinho kreeg een warning. Zij die willen kunnen hem ook 'muten' door hem toe te voegen aan hun persoonlijke lijst met 'vijanden' via hun profiel.
Graag terug on topic nu!
Super, merci Iso. Wist niet dat dit mogelijk was. Heb het nu ook gedaan.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Pica »

Advocaat van de duivel zijnde....
Wij kunnen behalve wat theater langs de zijlijn niet inschatten wat Hoefkens in zijn mars heeft.
Kan best zijn dat hij meevalt, maar je kan moeilijk zeggen dat Club hiermee de ambitie uitspreekt om de 'volgende' stap te zetten.
Tenzij we echt domme dingen doen op de transfermarkt of Hoefkens een Wilmots niveau van een trainer is (en dan nog) spelen we mee voor de titel volgend seizoen.
De vraag is wanneer we erin gaan slagen om beter uit de verf te komen Europees, wat toch de volgende stap zou zijn.

Als we kijken naar alle waarschijnlijke vertrekkers, het feit dat er geen rechtstreeks CL ticket is en de keuze van trainer nu, krijg ik de vibe van een overgangsseizoen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Pica schreef: 28 mei 2022, 19:07 Advocaat van de duivel zijnde....
Wij kunnen behalve wat theater langs de zijlijn niet inschatten wat Hoefkens in zijn mars heeft.
Kan best zijn dat hij meevalt, maar je kan moeilijk zeggen dat Club hiermee de ambitie uitspreekt om de 'volgende' stap te zetten.
Tenzij we echt domme dingen doen op de transfermarkt of Hoefkens een Wilmots niveau van een trainer is (en dan nog) spelen we mee voor de titel volgend seizoen.
De vraag is wanneer we erin gaan slagen om beter uit de verf te komen Europees, wat toch de volgende stap zou zijn.

Als we kijken naar alle waarschijnlijke vertrekkers, het feit dat er geen rechtstreeks CL ticket is en de keuze van trainer nu, krijg ik de vibe van een overgangsseizoen.
Overgang naar? Eerste keuze T1 die nu niet vrij was ?
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [T1] Carl Hoefken

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 27 mei 2022, 00:4731/12 kom ik terug hierop om onder jullie kont te stampen omdat jullie gewoon niks kennen van voetbal
Je vond Clement en Schreuder ook sukkelaars voor hun eerste wedstrijd :roll: Idem de volledige spelersgroep, allemaal sukkelaars (die drie titels op rij pakken)
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Vergas Ronald »

Levi schreef: 27 mei 2022, 01:44Moderators de naam niet waard.
Ze lezen 't forum vermoedelijk zelf niet meer door Kevinho's 80IQ posts.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Pica »

IsO schreef: 28 mei 2022, 19:26
Pica schreef: 28 mei 2022, 19:07 Advocaat van de duivel zijnde....
Wij kunnen behalve wat theater langs de zijlijn niet inschatten wat Hoefkens in zijn mars heeft.
Kan best zijn dat hij meevalt, maar je kan moeilijk zeggen dat Club hiermee de ambitie uitspreekt om de 'volgende' stap te zetten.
Tenzij we echt domme dingen doen op de transfermarkt of Hoefkens een Wilmots niveau van een trainer is (en dan nog) spelen we mee voor de titel volgend seizoen.
De vraag is wanneer we erin gaan slagen om beter uit de verf te komen Europees, wat toch de volgende stap zou zijn.

Als we kijken naar alle waarschijnlijke vertrekkers, het feit dat er geen rechtstreeks CL ticket is en de keuze van trainer nu, krijg ik de vibe van een overgangsseizoen.
Overgang naar? Eerste keuze T1 die nu niet vrij was ?
Nieuwe cyclus die start om over een jaar of 2-3 te oogsten, dan mag je al keer missen in je eerste jaar van trainer.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Arnio »

Ik denk dat er nu eerder voor continuïteit gekozen wordt dan ergens een 'naam' te gaan zoeken.
Spelopvatting en stijl van spelen zijn gekend, voortbouwen op wat er staat.
Dit is volgens mij de gedachtegang achter de aanstelling van Hoefkens.
Vol voor die 4de op rij en nu ligt het in de handen van de sportieve cel om een goeie vervangers te vinden voor diegene die zullen vertrekken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Arnio schreef: 31 mei 2022, 14:52 Ik denk dat er nu eerder voor continuïteit gekozen wordt dan ergens een 'naam' te gaan zoeken.
Spelopvatting en stijl van spelen zijn gekend, voortbouwen op wat er staat.
Dit is volgens mij de gedachtegang achter de aanstelling van Hoefkens.
Vol voor die 4de op rij en nu ligt het in de handen van de sportieve cel om een goeie vervangers te vinden voor diegene die zullen vertrekken.
Zoals Pica zegt weten we natuurlijk niet goed waar Hoefkens als coach voor staat. Je zou inderdaad denken dat hij inspiratie zal opgedaan hebben bij Clement en Schreuder, maar we zijn dus niet zeker in welke mate hij als T1 eigen accenten wil leggen of bepaalde tactische verschuivingen/evoluties wil doorvoeren. In die zin is dit voor de meeste supporters een onbekende en weten we niet of hij op tactisch vlak en qua prestaties continuïteit zal brengen.

Na 3 opeenvolgende titels, en in een seizoen waarvan de winnaar niet rechtstreeks geplaatst zal zijn voor de CL, was er misschien inderdaad wel ruimte voor een gokje wat de trainer betreft, en is er wellicht wat meer ruimte voor die trainer voor zoeken en (sporadisch) falen.

Anderzijds vind ik "nieuwe cyclus" ook wat relatief. Aan de ene kant vertrekt de trainer, en belangrijke spelers als Vormer (dit seizoen wat minder vaak belangrijk op het veld, ondanks zijn 5 goals en 6 assists, maar als captain zeker wel in de kleedkamer), CDK of Lang mogelijk ook, dus dat is zeker niet te onderschatten, maar anderzijds blijft een groot deel van onze "backbone" voorlopig wel behouden. En dan denk ik aan Mignolet, Mechele, Mata, Rits en Hans. Met Buchanan en Skov erbij, en misschien Adamyan (indien ze zijn optie lichten) heb je al 7-8 namen die je bijna blindelings in je startend elftal kan droppen. In die zin vind ik ook wel dat er een vorm van continuïteit zal zijn.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 31 mei 2022, 20:36
Arnio schreef: 31 mei 2022, 14:52 Ik denk dat er nu eerder voor continuïteit gekozen wordt dan ergens een 'naam' te gaan zoeken.
Spelopvatting en stijl van spelen zijn gekend, voortbouwen op wat er staat.
Dit is volgens mij de gedachtegang achter de aanstelling van Hoefkens.
Vol voor die 4de op rij en nu ligt het in de handen van de sportieve cel om een goeie vervangers te vinden voor diegene die zullen vertrekken.
Zoals Pica zegt weten we natuurlijk niet goed waar Hoefkens als coach voor staat. Je zou inderdaad denken dat hij inspiratie zal opgedaan hebben bij Clement en Schreuder, maar we zijn dus niet zeker in welke mate hij als T1 eigen accenten wil leggen of bepaalde tactische verschuivingen/evoluties wil doorvoeren. In die zin is dit voor de meeste supporters een onbekende en weten we niet of hij op tactisch vlak en qua prestaties continuïteit zal brengen.

Na 3 opeenvolgende titels, en in een seizoen waarvan de winnaar niet rechtstreeks geplaatst zal zijn voor de CL, was er misschien inderdaad wel ruimte voor een gokje wat de trainer betreft, en is er wellicht wat meer ruimte voor die trainer voor zoeken en (sporadisch) falen.

Anderzijds vind ik "nieuwe cyclus" ook wat relatief. Aan de ene kant vertrekt de trainer, en belangrijke spelers als Vormer (dit seizoen wat minder vaak belangrijk op het veld, ondanks zijn 5 goals en 6 assists, maar als captain zeker wel in de kleedkamer), CDK of Lang mogelijk ook, dus dat is zeker niet te onderschatten, maar anderzijds blijft een groot deel van onze "backbone" voorlopig wel behouden. En dan denk ik aan Mignolet, Mechele, Mata, Rits en Hans. Met Buchanan en Skov erbij, en misschien Adamyan (indien ze zijn optie lichten) heb je al 7-8 namen die je bijna blindelings in je startend elftal kan droppen. In die zin vind ik ook wel dat er een vorm van continuïteit zal zijn.
Klopt, we weten niet goed wat Hoefkens zijn spelopvatting is of hoe hij denkt dat er het best met deze kern moet gevoetbald worden.
Onzekerheid schrikt altijd wat af.

Ik begrijp dat je zegt dat er wat meer ruimte is voor een sporadisch falen van de trainer in een seizoen zonder een groepsfase-CL ticket voor de kampioen.
Maar je mag ook niet teveel ruimte geven. Als een groep voelt dat het wat minder mag zijn, dan heb je gegarandeerd mindere resultaten.
Ik zou toch proberen vermijden om het risico te lopen dat je misschien 3e of 4e wordt (of slechter nog: een seizoensstart zoals Gent of een kwakkelseizoen zoals Genk). In dat geval willen spelers misschien het seizoen erna niet meer blijven omdat het maar EL of Conf. League is. Of willen je transfertargets niet komen.
En dan kan er stagnatie of neerwaartse spiraal optreden.
In mijn ogen had dit een seizoen kunnen zijn waarin je met een iets meer gerenommeerde trainer een seizoen lang opbouwt, tracht kampioen te spelen en de CL-voorronde het jaar nadien te overleven om dan toch opnieuw goed te doen in de groepsfase. Die trainer kon dan ook een volgende stap zetten in ons groeiproces als club (ook naar aantrekkingskracht voor mogelijke nieuwe spelers).
Maar zoals ik al in een vorige post aanhaalde: die "grotere" trainers halen misschien hun neus op voor onze competitie. We zijn en blijven een kleine competitie die vooral als transit dient.

Ik begrijp de gedachtegang achter de aanstelling van Hoefkens. Je hoort positieve signalen van overal en gaf een degelijke indruk langs de zijlijn tijdens de laatste matchen onder Schreuder :D Hij krijgt alleszins bij mij het voordeel van de twijfel. Wie weet slaat het aan en is hij "The next big thing" als trainer in België.
Maar dat wil niet zeggen dat ik had gehoopt op meer :D
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door macfall »

Goedkope oplossing. En ik zou de kern opnieuw stofferen en meer vernieuwing brengen ter voorbereiding van een volgende succesperiode, dit gaat met vallen en opstaan gebeuren. Kampioen heeft nu geen rechtstreeks CL ticket maar binnen 2 jaar wel.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Arnio »

Zeer nuchter interview (lange versie beneden op de pagina).

Go coach!!!

https://sporza.be/nl/2022/06/20/carl-ho ... 722283490/
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Yago »

Schijnt Hendry gezegd te hebben dat hij mag opkrassen. Hij zei na de vorige match ook al dat "iedereen zijn kans heeft gehad, en de situatie nu duidelijk is". Dit is natuurlijk debiel, want Hendry was juist degelijk waar Mechele rampzalig was tegen Genk en Otasowie door de mand viel tegen Essevee. Het lijkt er wel heel erg op dat Hoefkens zijn beslissing al gemaakt had, maar toch iedereen eerst "een kans" wilt geven om goed over te komen. Het is volstrekt onbegrijpelijk om onze enige goede centrale verdediger aan de deur te zetten, en al helemaal wanneer we er amper hebben. Dit schreeuwt onkunde uit.
Gesloten