[T1] Carl Hoefkens

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 05 okt 2022, 09:52 Zijn tactische plannetjes lijken te kloppen en de spelers voelen zich er goed mee.
Komend weekend zie ik wel wat rotatie te gebeuren, om iedereen zo fris mogelijk te houden.
Ik vermoed dat Yaremchuk, Lang, Olsen, Mata en Boyata hun kans zullen krijgen tegen Westerlo.
Zot eigenlijk dat we over die namen spreken in termen als "hun kans krijgen". Vorig seizoen was een ploeg zonder Lang, Mata en Skov gewoon ondenkbaar - nu worden ze zonder problemen gewisseld.
Sanders
Supersub
Berichten: 1060
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 05 okt 2022, 09:52 Zijn tactische plannetjes lijken te kloppen en de spelers voelen zich er goed mee.
Komend weekend zie ik wel wat rotatie te gebeuren, om iedereen zo fris mogelijk te houden.
Ik vermoed dat Yaremchuk, Lang, Olsen, Mata en Boyata hun kans zullen krijgen tegen Westerlo.
Vroeger zou je zeggen dat we met een halve B-ploeg gingen spelen als we roteerden.
Maar als dit de spelers zijn die je in het weekend kan opstellen om uw basis rust te geven, dan kan je spreken over weelde :thumbb:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Bedankt Carl voor de mooie momenten, en veel succes in de verdere carrière!
Gesloten