[T1] Carl Hoefkens

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

[T1] Carl Hoefkens

Bericht door Arnio »

Proficiat Carl met de promotie, hopelijk breng je je fighting spirit in de ploeg!!!
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Yago »

Onverwacht, nadat Clement een heel parcours moest afleggen om zich te bewijzen. Groot risico dit, hopelijk pakt het goed uit.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Arnio »

Yago schreef: 25 mei 2022, 14:08 Onverwacht, nadat Clement een heel parcours moest afleggen om zich te bewijzen. Groot risico dit, hopelijk pakt het goed uit.
Hopelijk een goed signaal voor onze talenten en tekenen ze bij (lees Mbamba) :)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Toch wel een shift en een ferme blijk van vertrouwen naar Hoefkens toe. Clement moest zich eerder nog eerst elders bewijzen als T1 vooraleer we hem terughaalden. Nu achten ze die tussenstap niet nodig, maar worden de sleutels meteen in handen gegeven van Hoefkens. Die heeft geen ervaring als T1, maar kent het huis wel zeer goed, eerst als speler (captain) en daarna als jeugdcoach, talentcoach verantwoordelijk voor de doorstroming van beloften als CDK, Van der Brempt en Sandra naar de A-kern, en assistent van Clement en Schreuder.

Hoefkens zal worden bijgestaan door Rik De Mil (die mooi werk leverde met Club NXT) en Paul Okon. Die laatste is natuurlijk ook ex-speler (Gouden Schoen in 1996). Hij is de enige van de 3 met ervaring als T1 (bij Central Coast Mariners in Australië), zij het zonder veel succes. En dan reken ik die paar matchen dat De Mil insprong voor Clement niet mee.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 25 mei 2022, 14:47 Toch wel een shift en een ferme blijk van vertrouwen naar Hoefkens toe. Clement moest zich eerder nog eerst elders bewijzen als T1 vooraleer we hem terughaalden. Nu achten ze die tussenstap niet nodig, maar worden de sleutels meteen in handen gegeven van Hoefkens. Die heeft geen ervaring als T1, maar kent het huis wel zeer goed, eerst als speler (captain) en daarna als jeugdcoach, talentcoach verantwoordelijk voor de doorstroming van beloften als CDK, Van der Brempt en Sandra naar de A-kern, en assistent van Clement en Schreuder.

Hoefkens zal worden bijgestaan door Rik De Mil (die mooi werk leverde met Club NXT) en Paul Okon. Die laatste is natuurlijk ook ex-speler (Gouden Schoen in 1996). Hij is de enige van de 3 met ervaring als T1 (bij Central Coast Mariners in Australië), zij het zonder veel succes. En dan reken ik die paar matchen dat De Mil insprong voor Clement niet mee.
Ik ben wel sceptisch, zoals ik ook eerst sceptisch was bij Schreuder. Omdat ik hem niet kon inschatten.
Ik heb nu hetzelfde gevoel, omdat ik Hoefkens niet kan inschatten. Het is niet omdat je in het weekend de richtlijnen geeft aan de zijlijn, dat je een goede T1 bent.
Overal lees je dat met in Brugge zeer tevreden zijn over zijn manier van werken/ontwikkeling. Maar nu moet je plots de eindverantwoordelijkheid nemen.
Nu moet je plots een tactisch antwoord hebben op je tegenstander. Nu draag je de verantwoordelijkheid in de CL waar nog altijd de ambitie is om te overwinteren (hetzij in Cl, hetzij in EL).
Hoefkens zal zijn tactisch plannetje dus ook moeten bewijzen Europees, daar waar je in de JPL al wat matchen op talent kan winnen.
Gezien de potentiële vertrekkers en mogelijks groot aantal nieuwkomers was een meer ervaren trainer idealer geweest, in mijn gedachten. Iemand die gewoon is met zulke veranderingen om te gaan.
Ik had ook gehoopt dat een iets bekendere trainer, een grotere naam, ook een volgende stap kon inluiden in ons groeiproces.
(Waarschijnlijk halen veel buitenlanders hun neus op voor onze competitie.)

Hoefkens krijgt het voordeel van de twijfel, maar ik heb niet hetzelfde gevoel als toen Clement terugkeerde met sterke resultaten in zijn rugzak.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 25 mei 2022, 20:15
IsO schreef: 25 mei 2022, 14:47 Toch wel een shift en een ferme blijk van vertrouwen naar Hoefkens toe. Clement moest zich eerder nog eerst elders bewijzen als T1 vooraleer we hem terughaalden. Nu achten ze die tussenstap niet nodig, maar worden de sleutels meteen in handen gegeven van Hoefkens. Die heeft geen ervaring als T1, maar kent het huis wel zeer goed, eerst als speler (captain) en daarna als jeugdcoach, talentcoach verantwoordelijk voor de doorstroming van beloften als CDK, Van der Brempt en Sandra naar de A-kern, en assistent van Clement en Schreuder.

Hoefkens zal worden bijgestaan door Rik De Mil (die mooi werk leverde met Club NXT) en Paul Okon. Die laatste is natuurlijk ook ex-speler (Gouden Schoen in 1996). Hij is de enige van de 3 met ervaring als T1 (bij Central Coast Mariners in Australië), zij het zonder veel succes. En dan reken ik die paar matchen dat De Mil insprong voor Clement niet mee.
Ik ben wel sceptisch, zoals ik ook eerst sceptisch was bij Schreuder. Omdat ik hem niet kon inschatten.
Ik heb nu hetzelfde gevoel, omdat ik Hoefkens niet kan inschatten. Het is niet omdat je in het weekend de richtlijnen geeft aan de zijlijn, dat je een goede T1 bent.
Overal lees je dat met in Brugge zeer tevreden zijn over zijn manier van werken/ontwikkeling. Maar nu moet je plots de eindverantwoordelijkheid nemen.
Nu moet je plots een tactisch antwoord hebben op je tegenstander. Nu draag je de verantwoordelijkheid in de CL waar nog altijd de ambitie is om te overwinteren (hetzij in Cl, hetzij in EL).
Hoefkens zal zijn tactisch plannetje dus ook moeten bewijzen Europees, daar waar je in de JPL al wat matchen op talent kan winnen.
Gezien de potentiële vertrekkers en mogelijks groot aantal nieuwkomers was een meer ervaren trainer idealer geweest, in mijn gedachten. Iemand die gewoon is met zulke veranderingen om te gaan.
Ik had ook gehoopt dat een iets bekendere trainer, een grotere naam, ook een volgende stap kon inluiden in ons groeiproces.
(Waarschijnlijk halen veel buitenlanders hun neus op voor onze competitie.)

Hoefkens krijgt het voordeel van de twijfel, maar ik heb niet hetzelfde gevoel als toen Clement terugkeerde met sterke resultaten in zijn rugzak.
Ik heb wat hetzelfde gevoel, maar inderdaad: verdient een eerlijke kans.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Kevinho »

Echt waar willen we die 4de titel op rij niet halen of zo . 3 man die juist goed genoeg zijn als t2. Manmanman .tactisch vermogen van die 3 samen is minder als dat van Schreuder of Clement . Die haalt de winterstop niet . De rode loper uitrollen voor Antwerp is dit.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 25 mei 2022, 21:43 Echt waar willen we die 4de titel op rij niet halen of zo . 3 man die juist goed genoeg zijn als t2. Manmanman .tactisch vermogen van die 3 samen is minder als dat van Schreuder of Clement . Die haalt de winterstop niet . De rode loper uitrollen voor Antwerp is dit.
Op basis waarvan beoordeel je hun tactisch vermogen ?
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Fanzy »

Kevinho schreef: 25 mei 2022, 21:43 Echt waar willen we die 4de titel op rij niet halen of zo . 3 man die juist goed genoeg zijn als t2. Manmanman .tactisch vermogen van die 3 samen is minder als dat van Schreuder of Clement . Die haalt de winterstop niet . De rode loper uitrollen voor Antwerp is dit.
Zucht...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kevinho schreef: 25 mei 2022, 21:43 Echt waar willen we die 4de titel op rij niet halen of zo . 3 man die juist goed genoeg zijn als t2. Manmanman .tactisch vermogen van die 3 samen is minder als dat van Schreuder of Clement . Die haalt de winterstop niet . De rode loper uitrollen voor Antwerp is dit.
Kevinho
Je bent de grootste loser en hersenloze zeveraar die ik al ooit tegengekomen ben op een forum, en tegelijkertijd ook de reden waarom veel Forumclub ingeschrevenen eenvoudigweg de moeite niet meer nemen om hier iets neer te schrijven.
Herlees eens uw prutserige posts van de laatste maanden die beneden alle peil, leugenachtig, schandelijk en zelfs lasterlijk zijn voor de mensen die de club het laatste decennium gebracht hebben tot waar we nu staan.
Blijf wat nederig in uw kot, jong.
Als de mods hun forum geloofwaardig verder willen zetten, één advies : ban deze nitwit.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Duffman »

vanGentmaarvoorClub schreef: 26 mei 2022, 10:16
Kevinho schreef: 25 mei 2022, 21:43 Echt waar willen we die 4de titel op rij niet halen of zo . 3 man die juist goed genoeg zijn als t2. Manmanman .tactisch vermogen van die 3 samen is minder als dat van Schreuder of Clement . Die haalt de winterstop niet . De rode loper uitrollen voor Antwerp is dit.
Kevinho
Je bent de grootste loser en hersenloze zeveraar die ik al ooit tegengekomen ben op een forum, en tegelijkertijd ook de reden waarom veel Forumclub ingeschrevenen eenvoudigweg de moeite niet meer nemen om hier iets neer te schrijven.
Herlees eens uw prutserige posts van de laatste maanden die beneden alle peil, leugenachtig, schandelijk en zelfs lasterlijk zijn voor de mensen die de club het laatste decennium gebracht hebben tot waar we nu staan.
Blijf wat nederig in uw kot, jong.
Als de mods hun forum geloofwaardig verder willen zetten, één advies : ban deze nitwit.
Allicht zullen de mods je hiervoor een sanctie geven, maar ik ben het inhoudelijk met je eens.
Het is i.m.o. eveneens de taak van een moderator om gebruikers die moedwillig het niveau van een forum naar omlaag halen en topics volspammen met ongefundeerde, steeds negatieve onzin eruit te filteren. Maar goed...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Fanzy »

Duffman schreef: 26 mei 2022, 14:31
vanGentmaarvoorClub schreef: 26 mei 2022, 10:16
Kevinho schreef: 25 mei 2022, 21:43 Echt waar willen we die 4de titel op rij niet halen of zo . 3 man die juist goed genoeg zijn als t2. Manmanman .tactisch vermogen van die 3 samen is minder als dat van Schreuder of Clement . Die haalt de winterstop niet . De rode loper uitrollen voor Antwerp is dit.
Kevinho
Je bent de grootste loser en hersenloze zeveraar die ik al ooit tegengekomen ben op een forum, en tegelijkertijd ook de reden waarom veel Forumclub ingeschrevenen eenvoudigweg de moeite niet meer nemen om hier iets neer te schrijven.
Herlees eens uw prutserige posts van de laatste maanden die beneden alle peil, leugenachtig, schandelijk en zelfs lasterlijk zijn voor de mensen die de club het laatste decennium gebracht hebben tot waar we nu staan.
Blijf wat nederig in uw kot, jong.
Als de mods hun forum geloofwaardig verder willen zetten, één advies : ban deze nitwit.
Allicht zullen de mods je hiervoor een sanctie geven, maar ik ben het inhoudelijk met je eens.
Het is i.m.o. eveneens de taak van een moderator om gebruikers die moedwillig het niveau van een forum naar omlaag halen en topics volspammen met ongefundeerde, steeds negatieve onzin eruit te filteren. Maar goed...
Same here…

Ik heb zowaar maanden lang hier niets meer gepost omdat Kevinho en FrankFarinal hier echt 100% van de tijd aan Club-bashing deden.

Buiten aub!
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [T1] Carl Hoefken

Bericht door Kevinho »

Waaaahaaa . 31/12 kom ik terug hierop om onder jullie kont te stampen omdat jullie gewoon niks kennen van voetbal.
Levi
Profvoetballer
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Levi »

Dus iemand die hier letterlijk zegt dat hij hoopt dat een club boegbeeld als Carl tegen december gefaald heeft om zijn eigen gelijk te halen moeten wij blijven accepteren als club fan? Ongefundeerd bashen op alles waar onze mooie club voor staat. Als dit is waar dit forum voor staat nee dank u dan.
Oh ja kevinho je bent een achterlijke zielige internet held. Geef me gerust een warning of ban. Dit forum is totaal niet meer wat het was omdat figuren als kevinho rustig voortdoen. Op een forum argumenteer je. Wel ik heb van hem nog geen enkel argument gelezen. Moderators de naam niet waard.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Kevinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: 26 mei 2022, 10:16
Kevinho schreef: 25 mei 2022, 21:43 Echt waar willen we die 4de titel op rij niet halen of zo . 3 man die juist goed genoeg zijn als t2. Manmanman .tactisch vermogen van die 3 samen is minder als dat van Schreuder of Clement . Die haalt de winterstop niet . De rode loper uitrollen voor Antwerp is dit.
Kevinho
Je bent de grootste loser en hersenloze zeveraar die ik al ooit tegengekomen ben op een forum, en tegelijkertijd ook de reden waarom veel Forumclub ingeschrevenen eenvoudigweg de moeite niet meer nemen om hier iets neer te schrijven.
Herlees eens uw prutserige posts van de laatste maanden die beneden alle peil, leugenachtig, schandelijk en zelfs lasterlijk zijn voor de mensen die de club het laatste decennium gebracht hebben tot waar we nu staan.
Blijf wat nederig in uw kot, jong.
Als de mods hun forum geloofwaardig verder willen zetten, één advies : ban deze nitwit.
Blij dit van een kwekker te horen die niks van voetbal kent 👍
Gesloten