[T1] Carl Hoefkens

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door The_One »

Kevinho schreef: 13 aug 2022, 19:31 Wat ben je allemaal aan het uitspoken man. Wil je zo snel mogelijk buitengesmeten worden ?
Ik veronderstel dat je doelt op de selectie voor de match morgen. Aangezien je hoogst waarschijnlijk (assumptie) geen interne info hebt van wat er zich binnen Club afspeelt, zou ik toch wat voorzichtiger zijn met je mening zo hard uit te drukken.
Als we enkele van de niet geselecteerde spelers voor een goed prijsje kunnen verkopen dan: 1) hebben we een goeie deal gedaan, en 2) heeft Hoefkens mogelijks 0,0 zeggenschap over of hij de niet geselecteerde spelers wel mag selecteren...
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Kevinho »

The_One schreef: 13 aug 2022, 21:37
Kevinho schreef: 13 aug 2022, 19:31 Wat ben je allemaal aan het uitspoken man. Wil je zo snel mogelijk buitengesmeten worden ?
Ik veronderstel dat je doelt op de selectie voor de match morgen. Aangezien je hoogst waarschijnlijk (assumptie) geen interne info hebt van wat er zich binnen Club afspeelt, zou ik toch wat voorzichtiger zijn met je mening zo hard uit te drukken.
Als we enkele van de niet geselecteerde spelers voor een goed prijsje kunnen verkopen dan: 1) hebben we een goeie deal gedaan, en 2) heeft Hoefkens mogelijks 0,0 zeggenschap over of hij de niet geselecteerde spelers wel mag selecteren...
Balanta en Hendry zijn sterkhouders als je dat niet ziet dat zit je als trainer niet op de juiste plaats. En ben maar zeker dat de trainer daar wel zeggenschap in heeft .
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door The_One »

Kevinho schreef: 13 aug 2022, 21:53
The_One schreef: 13 aug 2022, 21:37
Kevinho schreef: 13 aug 2022, 19:31 Wat ben je allemaal aan het uitspoken man. Wil je zo snel mogelijk buitengesmeten worden ?
Ik veronderstel dat je doelt op de selectie voor de match morgen. Aangezien je hoogst waarschijnlijk (assumptie) geen interne info hebt van wat er zich binnen Club afspeelt, zou ik toch wat voorzichtiger zijn met je mening zo hard uit te drukken.
Als we enkele van de niet geselecteerde spelers voor een goed prijsje kunnen verkopen dan: 1) hebben we een goeie deal gedaan, en 2) heeft Hoefkens mogelijks 0,0 zeggenschap over of hij de niet geselecteerde spelers wel mag selecteren...
Balanta en Hendry zijn sterkhouders als je dat niet ziet dat zit je als trainer niet op de juiste plaats. En ben maar zeker dat de trainer daar wel zeggenschap in heeft .
Beiden hebben hun kwaliteiten, dat klopt, maar elk seizoen moet je als Club zijnde elke positie trachten te verbeteren. Dus als Club denkt daar in te kunnen slagen, dan moeten wij als supporters daarin geloven. Moeten? Ja, moeten. Want als je ziet wat onze club de afgelopen jaren van progressie heeft gemaakt, dan verdient het bestuur, de trainers, de spelers,... kortom de volledige club om elke beslissing die zij nemen een eerlijke kans te geven alvorens een (voor)oordeel te vellen. En die kans is langer dan een paar matchen.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Yago »

Correct, maar het lijkt er niet op dat deze spelers uit de selectie zijn gelaten omwille van "externe (transfer) factoren", maar gewoon omdat Hoefkens hen persoonlijk niet waardeert. Dat kunnen wij als fans ook een enorme inschattingsfout vinden, en mogelijk juist een vooroordeel van de coach in dit geval. Als hij Hendry uit de selectie laat en Otasowie (die een stuk minder presteerde) en Sylla boven hem verkiest almaar verkondigend dat iedereen zijn kans heeft gehad, is dat wel degelijk een keuze, en 1 waarop hij als coach aangerekend zal worden als die niet goed uitpakt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door t4nd »

Je zegt het zelf :"het lijkt er niet op" - we weten het dus niet zeker.

Mag ik je eraan herinneren dat Schreuder bij zijn eerste matchen minstens evenveel bagger over zijn hoofd kreeg als Hoefkens nu, maar dat hij nadien een reeks neerzette en ons kampioen maakte? Momenteel brengen we niet wat we moeten brengen, daar discussieert niemand over maar het ligt daarom niet (enkel) aan de trainer.
Kwestie van een kleine vergelijking te doen : Manchester United heeft na 2 speeldagen tegen bescheiden tegenstanders 0 punten. 1-2 verlies tegen Brighton en 4-0 afgang tegen Brentford. Ten Hag kan je moeilijk een beginnende trainer noemen die nog niets bewezen heeft, en de kern van United kan je ook moeilijk minder kwalitatief noemen dan die van Brighton of Brentford.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door t4nd »

Aanvullend : wat Vormer nu doet getuigt wat mij betreft van weinig respect tegenover Hoefkens. Hij post op sociale media "dat hij aanvaardt dat hij uit de selectie valt". Hij is een professionele speler, hij mòet de beslissingen van de coach aanvaarden. Door zichzelf nog eens extra te verklaren in de media geeft hij weer extra voer aan zowel media als supporters om op Hoefkens te bashen en wordt de druk op Carl nog extra verhoogd. Dat is voor niets nodig en in deze situatie net contraproductief.

(Ik moet aanvullend wel zeggen dat ik in de plaats van Hoefkens gewoon Vormer mee had genomen voor op de bank, kwestie van geen extra polemiek te starten.)
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Yago »

t4nd schreef: 14 aug 2022, 09:49 Je zegt het zelf :"het lijkt er niet op" - we weten het dus niet zeker.

Mag ik je eraan herinneren dat Schreuder bij zijn eerste matchen minstens evenveel bagger over zijn hoofd kreeg als Hoefkens nu, maar dat hij nadien een reeks neerzette en ons kampioen maakte? Momenteel brengen we niet wat we moeten brengen, daar discussieert niemand over maar het ligt daarom niet (enkel) aan de trainer.
Kwestie van een kleine vergelijking te doen : Manchester United heeft na 2 speeldagen tegen bescheiden tegenstanders 0 punten. 1-2 verlies tegen Brighton en 4-0 afgang tegen Brentford. Ten Hag kan je moeilijk een beginnende trainer noemen die nog niets bewezen heeft, en de kern van United kan je ook moeilijk minder kwalitatief noemen dan die van Brighton of Brentford.
We weten het niet zeker, maar als we kijken naar Hendry's reactie (en die van Vormer nu) en luisteren naar wat Hoefkens zelf zegt kunnen we daar wel van uit gaan.

Ik ben het er wel mee eens dat dit niet netjes is van Vormer, en dat we ook onder Clement al zagen dat hij niet erg professioneel omgaat met zo'n tegenslagen. Om die reden denk ik al langer dat Vormer beter vertrekt.

Over Schreuder, hij zette resultaten neer maar het spel was altijd slecht, en ik was niet de enige die niet rouwig reageerde op zijn vertrek; als we de pers kunnen geloven was ook het bestuur hier wel tevreden mee. Dus ja, als Hoefkens plots begint te winnen zal de kritiek minderen, maar ik zie dat voorbeeld niet als een reden om te geloven dat het snel gaat klikken.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Vergas Ronald »

Ik denk dat de nieuwe T1 van Club Brugge 't zal zien als ge uw oefeningen niet doet in de fitness

Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Sanders »

Ik vond zijn kostuum niet echt geslaagd, maar bon :D
Maakte de juiste keuzes voor zijn basisploeg.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 08 sep 2022, 06:43 Ik vond zijn kostuum niet echt geslaagd, maar bon :D
Maakte de juiste keuzes voor zijn basisploeg.
Klopt, een stijlicoon is hij allesbehalve, afschuwelijke kledij keuze en daarbij nog die onverzorgde baard.
Soit, liever zo iemand die goede keuzes maakt dan omgekeerd.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 08 sep 2022, 06:43 Ik vond zijn kostuum niet echt geslaagd, maar bon :D
Maakte de juiste keuzes voor zijn basisploeg.
En best ook wel goede wissels vind ik. Zo'n Sandra deed dat bijvoorbeeld best intelligent bij zijn invalbeurt, voor zo'n jonge kerel. Tegenstander op de zenuwen werken, balletje proberen vasthouden tegen de zijlijn,... Heeft wel de cool die nodig is op dat niveau
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 179
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door maartendr81 »

Zonder enig afbreuk te doen aan de keuzes die hij gisteren (en wat dat betreft de vorige wedstrijden) heeft gemaakt vraag ik mij toch af hoeveel hiervan verder bouwen is op de structuur die er al stond. Het is zeker niet zo dat ik denk dat Hoefkens niet de juiste man op de plek is, maar ik zit momenteel toch nog wat te wachten op tactisch vernuft. Hopelijk zien we het de volgende CL-matchen 😉
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Vergas Ronald »

maartendr81 schreef: 08 sep 2022, 17:11hoeveel hiervan verder bouwen is op de structuur die er al stond.
Vrij veel - maar na 4 titels en 5 CL groepsfases op 5 jaar tijd is dat goed denk ik
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door t4nd »

Na gisteren denk ik dat we de impact van Hoefkens wel naar waarde mogen schatten. Zijn plan voor de wedstrijd zat écht goed in elkaar. Porto heeft bijna geen enkele kans gehad, zelfs niet in de periode in de 1ste helft toen ze enorm veel balbezit hadden en wij er niet uit raakten. Onze ploeg wist continu wat ze moesten doen, we verdedigden goed uit als het mogelijk was maar stampten de bal ook gewoon buiten / naar voor als het nodig was. Ook zijn wissels kwamen op het goede moment en ze hadden allemaal hun meerwaarde.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Carl Hoefkens

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 14 sep 2022, 07:31 Na gisteren denk ik dat we de impact van Hoefkens wel naar waarde mogen schatten. Zijn plan voor de wedstrijd zat écht goed in elkaar. Porto heeft bijna geen enkele kans gehad, zelfs niet in de periode in de 1ste helft toen ze enorm veel balbezit hadden en wij er niet uit raakten. Onze ploeg wist continu wat ze moesten doen, we verdedigden goed uit als het mogelijk was maar stampten de bal ook gewoon buiten / naar voor als het nodig was. Ook zijn wissels kwamen op het goede moment en ze hadden allemaal hun meerwaarde.
Klopt, hij maakte een goede beurt
Gesloten