[11.] José Izquierdo

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door fcb 4 life »

videoman HLN Sport @MGoedefroy
Izquierdo oogde na #KVMClu bijzonder nukkig en mocht van zijn tolk niet over het transferverhaal praten. Zie het straks in video op @HLN_BE

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... aten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;




Goed van Davy om daar tussen te komen.
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 29 jul 2016, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Rendinho »

Ik begrijp Izquierdo wel, maar denk dat ook Club het beste voor heeft met hem. Is ook geen 21 meer en zijn eventuele transfer zal er dus direct boenk op moeten zijn. Geen toeval ook waarom Limbombe, eigenlijk knal hetzelfde profiel van Joske, nu al moest komen. Daarom denk ik dat hij nukkig zal lopen tot begin september en dat hij dan weer met volle overgave gaat spelen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door fcb 4 life »

Je kan de pers van morgen nu al voor je zien, ipv over de match te praten zal het vooral over de 'ongelukkige' Izzy gaan..
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Nergens »

Lijkt me geen speler waar je het ooit in zijn prestatie's gaat zien. Uiteindelijk altijd al een andere speler op en naast het veld geweest (tot voor transfers eentje die constant annozel deed/lachte/... terwijl hij toch geconcentreerd speelde, nu wat nukkeriger naast veld, maar nog altijd geconcentreerd spelen
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Gunt »

Nergens schreef: Lijkt me geen speler waar je het ooit in zijn prestatie's gaat zien. Uiteindelijk altijd al een andere speler op en naast het veld geweest (tot voor transfers eentje die constant annozel deed/lachte/... terwijl hij toch geconcentreerd speelde, nu wat nukkeriger naast veld, maar nog altijd geconcentreerd spelen
Just! :thumba:
Gebruikersavatar
Benitez
Tester
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:48
Locatie: Eksel

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Benitez »

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door fcb 4 life »

Wat ik me dan wel afvraag, die 12 milj was van begin van de voorbereiding, dus no way dat hij zich daardoor 'ongelukkig' voelt.
Toen die scoorde in de supercup was die wel happy met zen goal.

Is er dus ondertussen al een nieuw bod binnen of?
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door BinonFCB »

fcb 4 life schreef: Wat ik me dan wel afvraag, die 12 milj was van begin van de voorbereiding, dus no way dat hij zich daardoor 'ongelukkig' voelt.
Toen die scoorde in de supercup was die wel happy met zen goal.

Is er dus ondertussen al een nieuw bod binnen of?
Idd, er moet toch iets gebeurd zijn tussen de supercup en nu. Anders zou ik het maar wat raar vinden.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Khas »

Dat interview na de match stemt me niet gelukkig. Ik vrees dat we hem kwijt zijn, als het niet nu is, dan met nieuwjaar.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door The_One »

Khas schreef: Dat interview na de match stemt me niet gelukkig. Ik vrees dat we hem kwijt zijn, als het niet nu is, dan met nieuwjaar.
Met nieuwjaar zou ik mee kunnen leven, zodat hij toch de CL met ons kan doen. Hij verdient die transfer dubbel en dik. Maar voor ons liefst niet vroeger dan nieuwjaar...
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: RE: Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door VictorDL »

BinonFCB schreef:
fcb 4 life schreef: Wat ik me dan wel afvraag, die 12 milj was van begin van de voorbereiding, dus no way dat hij zich daardoor 'ongelukkig' voelt.
Toen die scoorde in de supercup was die wel happy met zen goal.

Is er dus ondertussen al een nieuw bod binnen of?
Idd, er moet toch iets gebeurd zijn tussen de supercup en nu. Anders zou ik het maar wat raar vinden.
Tuurlijk. Hij is niet zo misnoegd omdat hijbeen transfer naar fucking Hamburg mist hoor. Er zijn sowieso andere ploegen in het spel!
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door CePa »

Nescio schreef: Had vorig seizoen wel ook zo'n match waarin hij amper reageerde op doelpunt. STVV thuis?

Edit: https://youtu.be/8bmZ-ahFeVg?t=5m51s" onclick="window.open(this.href);return false;

Moeten daar geen drama van maken. Natuurlijk wil de sensatiepers hier een item van maken.
Never underestimate the power of PASSION
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door zegmaardag »

CePa schreef:
Nescio schreef: Had vorig seizoen wel ook zo'n match waarin hij amper reageerde op doelpunt. STVV thuis?

Edit: https://youtu.be/8bmZ-ahFeVg?t=5m51s" onclick="window.open(this.href);return false;

Moeten daar geen drama van maken. Natuurlijk wil de sensatiepers hier een item van maken.
't Is duidelijk dat er iets scheelt, maar inderdaad: dramatiseren hoeft niet. 't is niet dat Club zegt "Ge blijft tot uw contract gedaan is."
Hij kan nú zelfs nog weg als iemand hem écht wilt!

Zal er zich wel over zetten: MPH zal hem wel slaan & zalven. Ik zie hem blijven & ik hoop het ook.
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: RE: Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door VictorDL »

VictorDL schreef:
BinonFCB schreef:
fcb 4 life schreef: Wat ik me dan wel afvraag, die 12 milj was van begin van de voorbereiding, dus no way dat hij zich daardoor 'ongelukkig' voelt.
Toen die scoorde in de supercup was die wel happy met zen goal.

Is er dus ondertussen al een nieuw bod binnen of?
Idd, er moet toch iets gebeurd zijn tussen de supercup en nu. Anders zou ik het maar wat raar vinden.
Tuurlijk. Hij is niet zo misnoegd omdat hij een transfer naar fucking Hamburg mist hoor. Er zijn sowieso andere ploegen in het spel.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Pica »

De vraag is natuurlijk wat je bent met paar miljoen meer of minder? Niet dat we daarover moeten vallen nu. Wat mij bezig houdt is of ze echt geloven dat ze hem kunnen vervangen? Ik denk het niet, niet door spelers die wij kunnen halen.
Gesloten