[11.] José Izquierdo

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Gunt »

Nergens schreef: Als we uit CL liggen mag hij van mij ook weg in de winter als dat ervoor zorgt dat hij nu nog 4 maand vollen bak gaat.
Dus CL primeert op een nieuwe titel? Ok dan...

In mijn ogen is het simpel: of je laat 'm nu gaan en haalt nu nog een vervanger zodat die helemaal ingewerkt is tegen PO1 (of hebben we die al met Limbombe?) of je laat 'm pas aan 't eind van het seizoen gaan...
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RE: Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Rendinho »

Gunt schreef:
Nergens schreef: Als we uit CL liggen mag hij van mij ook weg in de winter als dat ervoor zorgt dat hij nu nog 4 maand vollen bak gaat.
Dus CL primeert op een nieuwe titel? Ok dan...

In mijn ogen is het simpel: of je laat 'm nu gaan en haalt nu nog een vervanger zodat die helemaal ingewerkt is tegen PO1 (of hebben we die al met Limbombe?) of je laat 'm pas aan 't eind van het seizoen gaan...
Idd hem houden enkel voor de CL is nutteloos. Als hij blijft is het om ons kampioen te maken ofwel moet hij nu weg. Enkel zou ik transfer niet meer doen na 15 augustus.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Rafke7 »

Gunt schreef:
Nergens schreef: Als we uit CL liggen mag hij van mij ook weg in de winter als dat ervoor zorgt dat hij nu nog 4 maand vollen bak gaat.
Dus CL primeert op een nieuwe titel? Ok dan...

In mijn ogen is het simpel: of je laat 'm nu gaan en haalt nu nog een vervanger zodat die helemaal ingewerkt is tegen PO1 (of hebben we die al met Limbombe?) of je laat 'm pas aan 't eind van het seizoen gaan...
Helemaal akkoord! Titel is voor mij ook belangrijker dan CL...
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Peet »

Ge speelt elk jaar om CL te halen en dan zou je niet op je sterkst willen staan..
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Rafke7 »

Peet schreef: Ge speelt elk jaar om CL te halen en dan zou je niet op je sterkst willen staan..
Toch wel, maar ik sta nóg liever op ons sterkst in PO1. Titel betekent meteen dat je jaar nadien weer mee kan doen, en vooral weer kan cashen ook. In CL is meedoen voor mij écht belangrijker dan winnen ;-)

Edit: en we zijn de laatste jaren te vaak NIET op ons sterkst kunnen zijn, waar andere -vooral paarse- ploegen lustig van hebben kunnen profiteren...
Laatst gewijzigd door Rafke7 op 31 jul 2016, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Nergens »

Als het kiezen is tussen nu of januari is het toch gewoon januari? Stel dat we stunten zal hij wel willen blijven, indien niet hebben we met Gedoz?, Limbombe, Storm nog altijd drie alternatieven.

Tuurlijk wil ik hem liefst vol jaar houden, maar moet van verschillende kanten mogelijk zijn daarvoot.

CL zorgt ervoor dat je serieuzer wordt genomen door andere ploegen en spelers, je mag nog geld hebben, als ze niet naar je willen komen heb je er niets aan.
Laatst gewijzigd door Nergens op 31 jul 2016, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Duffman »

Dat hij er momenteel met die attitude bij loopt ligt niet aan hem, want Jos is in feite een crème van een gast, maar aan die vuile makelaars (de kankergezwellen in het voetbal) die zijn kop zot maken.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door fcb 4 life »

joseizquierdo7Thanks For Support, Everything is by and for YOU! ⚫️ #J11 #NoSweatNoGlory #YouMakeTheDifference #FansCLUBBRUGGE #TOP @club_bruggefans @club_brugge_nieuws
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door fcb 4 life »

https://www.instagram.com/p/BIfWA59D1ND/" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Pica »

Die kerel :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Brechtje »

Zal zich genegeerd gevoeld hebben. Mooi zo :bow:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door fcb 4 life »

Dat niet juichen zal vooral wat opgeblazen geweest zijn.
“Maar het bestuur heeft duidelijk de intentie om deze kern samen te houden met het oog op de Champions League. En iedere speler is maar wat blij dat José nog steeds één van ons is. Als je ziet hoe hij keer op keer het verschil kan maken. Dat hij niet gelukkig is? Nou, ik denk dat hij nog steeds lekker in zijn vel zit, hoor”, besloot Denswil.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Brechtje »

Dat schot moest gewoon altijd gepakt geweest zijn. Recht in het midden van het doel. Logisch dat je dan niet zo hard als anders staat te juichen.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door MattJensen »

Brechtje schreef: Dat schot moest gewoon altijd gepakt geweest zijn. Recht in het midden van het doel. Logisch dat je dan niet zo hard als anders staat te juichen.
Eindelijk iemand die het ziet.
#ZonderJenne
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: RE: Re: [11.] José Izquierdo

Bericht door Gunt »

MattJensen schreef:
Brechtje schreef: Dat schot moest gewoon altijd gepakt geweest zijn. Recht in het midden van het doel. Logisch dat je dan niet zo hard als anders staat te juichen.
Eindelijk iemand die het ziet.
Dus als hij zo scoort in de CL tegen Real, gaat hij niet juichen omdat het geen mooie goal is. Ok dan.
Gesloten