[55] Tuur Dierckx

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: RE: Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door VictorDL »

MattJensen schreef:
VictorDL schreef:
MattJensen schreef: En we zijn weer vertrokken. 2 uitersten en de andere kent dan niets van voetbal.

Ik vind hem te weinig voor Club. Zeker als je Europa in moet. Hij heeft, uitgezonderd zijn inzet, geen onderdeel waar hij in uitblinkt.
Maar in Pereira wordt dan wel geloofd. Jongens toch. Die heeft pas geen enkele kwaliteit. Oh jawel, "niet scoren".
Geen idee waarom je Pereira hierbij betrekt want daarover heb ik nog nooit iets gezegd. Ik vind die trouwens ook onvoldoende, al liet die in zijn eerste of tweede wedstrijd wel leuke dingen zien. Maar zo zijn er hier nog gepasseerd (Figueras, Adu,...).
Dit was niet persoonlijk op jou bedoeld. Ik haalde gewoon je zin "hij heeft geen onderdeel waar hij in uitblinkt aan". Mijn broek zakt af als ik dooddoeners als "hij heeft zeker kwaliteiten" of "geef hem eens een hele voorbereiding" lees ivm Pereira en dit terwijl Dierckx nu ineens wordt neergesabeld. Pereira heeft niks, maar dan ook niks laten zien. En hij heeft echt wel kansen gekregen hoor. Dierckx heeft zich ten minste positief laten opmerken in het begin van het seizoen. Dat wou ik even aanstippen, meer niet.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Fire »

zeker waar VictorDL, maar ik denk dat MJ (net zoals ik) niet gelooft in een toekomst voor 1 van beide bij Club.be
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door JRut »

VictorDL schreef:
MattJensen schreef:
VictorDL schreef:
MattJensen schreef: En we zijn weer vertrokken. 2 uitersten en de andere kent dan niets van voetbal.

Ik vind hem te weinig voor Club. Zeker als je Europa in moet. Hij heeft, uitgezonderd zijn inzet, geen onderdeel waar hij in uitblinkt.
Maar in Pereira wordt dan wel geloofd. Jongens toch. Die heeft pas geen enkele kwaliteit. Oh jawel, "niet scoren".
Geen idee waarom je Pereira hierbij betrekt want daarover heb ik nog nooit iets gezegd. Ik vind die trouwens ook onvoldoende, al liet die in zijn eerste of tweede wedstrijd wel leuke dingen zien. Maar zo zijn er hier nog gepasseerd (Figueras, Adu,...).
Dit was niet persoonlijk op jou bedoeld. Ik haalde gewoon je zin "hij heeft geen onderdeel waar hij in uitblinkt aan". Mijn broek zakt af als ik dooddoeners als "hij heeft zeker kwaliteiten" of "geef hem eens een hele voorbereiding" lees ivm Pereira en dit terwijl Dierckx nu ineens wordt neergesabeld. Pereira heeft niks, maar dan ook niks laten zien. En hij heeft echt wel kansen gekregen hoor. Dierckx heeft zich ten minste positief laten opmerken in het begin van het seizoen. Dat wou ik even aanstippen, meer niet.
En toch zou het niet slecht zijn om Leandro eens een volledige voorbereiding te geven. Aangekomen de laatste dag van augustus en gekwetst op de winterstage. Wie weet doet het wonderen, maar momenteel is het inderdaad allemaal te plat. En doet er in deze ook niet te veel toe.
Dierckx heeft zich inderdaad positief laten zien in het begin van het seizoen. Hij heeft ook een stijl die echt nauw aansluit bij wat JB graag ziet, energiek en volle gas vooruit. Qua mentaliteit op het veld valt er ook echt niet te klagen. Alleen mag het allemaal dat tikkeltje meer zijn. Zijn energieke speelstijl is niet voldoende om een plaats bij Club te kunnen blijven claimen.
#hetishierbeter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RE: Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door IsO »

JRut schreef:
[spoiler]
VictorDL schreef:
MattJensen schreef:
VictorDL schreef:
Maar in Pereira wordt dan wel geloofd. Jongens toch. Die heeft pas geen enkele kwaliteit. Oh jawel, "niet scoren".
Geen idee waarom je Pereira hierbij betrekt want daarover heb ik nog nooit iets gezegd. Ik vind die trouwens ook onvoldoende, al liet die in zijn eerste of tweede wedstrijd wel leuke dingen zien. Maar zo zijn er hier nog gepasseerd (Figueras, Adu,...).
Dit was niet persoonlijk op jou bedoeld. Ik haalde gewoon je zin "hij heeft geen onderdeel waar hij in uitblinkt aan". Mijn broek zakt af als ik dooddoeners als "hij heeft zeker kwaliteiten" of "geef hem eens een hele voorbereiding" lees ivm Pereira en dit terwijl Dierckx nu ineens wordt neergesabeld. Pereira heeft niks, maar dan ook niks laten zien. En hij heeft echt wel kansen gekregen hoor. Dierckx heeft zich ten minste positief laten opmerken in het begin van het seizoen. Dat wou ik even aanstippen, meer niet.
En toch zou het niet slecht zijn om Leandro eens een volledige voorbereiding te geven. Aangekomen de laatste dag van augustus en gekwetst op de winterstage. Wie weet doet het wonderen, maar momenteel is het inderdaad allemaal te plat. En doet er in deze ook niet te veel toe.
Dierckx heeft zich inderdaad positief laten zien in het begin van het seizoen. Hij heeft ook een stijl die echt nauw aansluit bij wat JB graag ziet, energiek en volle gas vooruit. Qua mentaliteit op het veld valt er ook echt niet te klagen. Alleen mag het allemaal dat tikkeltje meer zijn. Zijn energieke speelstijl is niet voldoende om een plaats bij Club te kunnen blijven claimen.
Ben ik het helemaal mee eens, zowel wat Pereira betreft, als wat Dierckx betreft.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door CePa »

Afbeelding
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Gratchski »

Spijtige zaak :-(
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Alethio »

Zeker en vast. Hopelijk binnen een jaar of 5 hier weer terug.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door CePa »

Ik hoop op een terugkoopclausule. Al zou dit volgens mij nieuw zijn voor Club? Sowieso zal Vince een stevig doorverkooppercentage afgedwongen hebben.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Pica »

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Tuur zelf een grote rol heeft gespeeld in het niet doorbreken. Aanwinst voor Antwerp, dat wel.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door BinonFCB »

:(
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door fcb 4 life »

Succes jongen!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Tiki Taka »

Ik hoop dat hij potten gaat breken bij Antwerp en we hem volgend jaar terug in 1ste klasse zien.
Good luck Tuur !
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Gratchski »

Pff, had echt graag gehad dat hij bvb verlengde voor 4 jaar en voor 2 jaar aan Antwerp uitgeleend werd.
Alle partijen content...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gesloten