[55] Tuur Dierckx

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RE: Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Gratchski »

The_One schreef:
BinonFCB schreef:
Bosko schreef: You know nothing
Vertel het ons dan eens Bosko
Gooi het in de groep!
Wie 'A' zegt moet 'B' zeggen!
... :P
het topic in ET is nochtans a OF b hoor
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door BinonFCB »

Bosko schreef:
Ah verdomme! Wat een klasbak. Als Club hem laat gaan, ga ik echt pist zijn. #TeamTuurke!
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door BB1891 »

Die tegen Kortrijk was wel een belangrijke uiteindelijk. Bon, leuk om nog eens terug te zien! Ik blijf fan.
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door R_uben94 »

Vermits Preud'homme blijft, zal Tuur wel weer op zeer weinig speelkansen mogen rekenen.
Uitlenen dus!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Tiki Taka »

R_uben94 schreef: Vermits Preud'homme blijft, zal Tuur wel weer op zeer weinig speelkansen mogen rekenen.
Uitlenen dus!
Tuur is einde contract toch? Waarom zou hij dan nog bijtekenen als hij slechts zo weinig speelkansen krijgt? :teach:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Fire »

Die is gewoon weg. Veel talent dat zeker, maar van allerlei verhalen (op FC, sociale media etc) toch het gevoel dat hij er niet echt voor leeft.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
R_uben94 schreef: Vermits Preud'homme blijft, zal Tuur wel weer op zeer weinig speelkansen mogen rekenen.
Uitlenen dus!
Tuur is einde contract toch? Waarom zou hij dan nog bijtekenen als hij slechts zo weinig speelkansen krijgt? :teach:
Ik denk dat hij nog een jaar contract heeft hoor.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Fire »

De contractlengte toevoegen aan de eerste post is misschien een idee.
Volgens Transfermarkt heeft hij idd nog een contract tot einde 2017.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Rendinho »

Van mij mag hij vertrekken. Kan maximaal een versterking in de breedte worden. Er zijn trouwens nog jongens die in de wachtkamer zitten bij de beloften op die positie. Heeft enkele mooie dingen laten zien, maar als speler van Club moet je het ook eens 90min laten zien. Dat heeft bvb Coopman wel al gedaan.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door BinonFCB »

Rendinho schreef: Van mij mag hij vertrekken. Kan maximaal een versterking in de breedte worden. Er zijn trouwens nog jongens die in de wachtkamer zitten bij de beloften op die positie. Heeft enkele mooie dingen laten zien, maar als speler van Club moet je het ook eens 90min laten zien. Dat heeft bvb Coopman wel al gedaan.
Gaan we nu Coopman met Dierckx vergelijken. Coopman die welgeteld 8 keer!!! de selectie haalde en in totaal 284minuten vergaarde krijgt volgens u voorrang omdat hij eens 90 minuten heeft gespeeld en het niet slecht deed. Awel, Tuur heeft altijd bij de selectie gezeten in de reguliere competitie en vergaarde in totaal 1061! minuten. Waarbij hij 3 keer de 90 minuten vol maakte. Waaronder tegen Kortrijk en zelfs op ManU. Waar hij allesbehalve slecht presteerde.

Is de 90 minuten volmaken nu al een must om selectie waardig te zijn. Voor mij absoluut niet. Ik beoordeel spelers op hun kwaliteiten niet op hun minuten. Tuur is nog maar 21! net zoals Coopman en ik ben er van overtuigd dat zij beiden bij Club hun plaats hebben. Ook al is het momenteel als 3de keuze op hun positie.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door dacoster »

BinonFCB schreef:
Rendinho schreef: Van mij mag hij vertrekken. Kan maximaal een versterking in de breedte worden. Er zijn trouwens nog jongens die in de wachtkamer zitten bij de beloften op die positie. Heeft enkele mooie dingen laten zien, maar als speler van Club moet je het ook eens 90min laten zien. Dat heeft bvb Coopman wel al gedaan.
Gaan we nu Coopman met Dierckx vergelijken. Coopman die welgeteld 8 keer!!! de selectie haalde en in totaal 284minuten vergaarde krijgt volgens u voorrang omdat hij eens 90 minuten heeft gespeeld en het niet slecht deed. Awel, Tuur heeft altijd bij de selectie gezeten in de reguliere competitie en vergaarde in totaal 1061! minuten. Waarbij hij 3 keer de 90 minuten vol maakte. Waaronder tegen Kortrijk en zelfs op ManU. Waar hij allesbehalve slecht presteerde.

Is de 90 minuten volmaken nu al een must om selectie waardig te zijn. Voor mij absoluut niet. Ik beoordeel spelers op hun kwaliteiten niet op hun minuten. Tuur is nog maar 21! net zoals Coopman en ik ben er van overtuigd dat zij beiden bij Club hun plaats hebben. Ook al is het momenteel als 3de keuze op hun positie.
In onze kern is er plaats voor Dierckx en Coopman. Zoals ik al op het forum heb gezegd, Dierckx vaste stand-in voor Izquierdo en Coopman vaste stand-in voor Vanaken en Refaelov. Voor Gedoz zie ik geen toekomst meer bij ons, heeft daar niet zo heel veel zin in.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RE: Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Rendinho »

BinonFCB schreef:
Rendinho schreef: Van mij mag hij vertrekken. Kan maximaal een versterking in de breedte worden. Er zijn trouwens nog jongens die in de wachtkamer zitten bij de beloften op die positie. Heeft enkele mooie dingen laten zien, maar als speler van Club moet je het ook eens 90min laten zien. Dat heeft bvb Coopman wel al gedaan.
Gaan we nu Coopman met Dierckx vergelijken. Coopman die welgeteld 8 keer!!! de selectie haalde en in totaal 284minuten vergaarde krijgt volgens u voorrang omdat hij eens 90 minuten heeft gespeeld en het niet slecht deed. Awel, Tuur heeft altijd bij de selectie gezeten in de reguliere competitie en vergaarde in totaal 1061! minuten. Waarbij hij 3 keer de 90 minuten vol maakte. Waaronder tegen Kortrijk en zelfs op ManU. Waar hij allesbehalve slecht presteerde.

Is de 90 minuten volmaken nu al een must om selectie waardig te zijn. Voor mij absoluut niet. Ik beoordeel spelers op hun kwaliteiten niet op hun minuten. Tuur is nog maar 21! net zoals Coopman en ik ben er van overtuigd dat zij beiden bij Club hun plaats hebben. Ook al is het momenteel als 3de keuze op hun positie.
90 min op niveau hé. In de gespeelde minuten vind ik Coopman nog meer overtuigen dan Dierckx. Hij heeft zeker plaats in onze kern als vervanger van Izquierdo, alleen heeft hij nog 1 jaar contract, en is het een karakter die niet blij zal zijn met een plaats als bankzitter. Ook zijn gebrek aan professionaliteit (leeft niet als prof) maak dat ik vind dat hij mag vertrekken. Voor mij past hij in het rijtje Demets/Capon. Enkele invalbeurten in wedstrijden met bakken ruimte waar hij dan scoort gaan mijn mening daarover niet doen veranderen. Lastig natuurlijk gezien het een publiekslieveling is, dan is het verboden objectief te zijn.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door BinonFCB »

Als je Dierckx in het rijtje Demets en Capon zet, ken je nog minder van voetbal dan ik dacht. Dit heeft niets met objectiviteit te maken. Dierckx is toch echt wel 10 treden hoger dan die 2. Onprofessioneel gedrag? Zie jij Tuur elke dag? Wat geruchten en roddels noem ik nu niet echt een gestaaft argument. En wie zit er wel graag op de bank...
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [55] Tuur Dierckx

Bericht door Gratchski »

BinonFCB schreef: Als je Dierckx in het rijtje Demets en Capon zet, ken je nog minder van voetbal dan ik dacht. Dit heeft niets met objectiviteit te maken. Dierckx is toch echt wel 10 treden hoger dan die 2. Onprofessioneel gedrag? Zie jij Tuur elke dag? Wat geruchten en roddels noem ik nu niet echt een gestaaft argument. En wie zit er wel graag op de bank...
ah dat van het zaalvoetbal is dus niet bevestigd? ah bon
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gesloten