[8.] Michał Skóraś

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Pica »

Nusa is de opvolger van Lang
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door maartendr81 »

Zijn kwaliteiten laat hij duidelijk zien maar zijn minpunten eveneens. Tot nu toe heb ik nog niet veel concrete (lees: doelgerichte, gevaarlijke) acties gezien van Nusa. Ik ben absoluut een gelover in zijn toekomst maar momenteel toch nog iets te licht voor mij.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Pica »

Tevreden dan van gisteren vermoedelijk :mrgreen:
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door maartendr81 »

Pica schreef: 07 aug 2023, 10:40 Tevreden dan van gisteren vermoedelijk :mrgreen:
I stand corrected! 😉
Als hij dit enkele wedstrijden kan bevestigen zal ik zeer tevreden zijn!
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Sanders »



Skoras is door de transfermarkt-community verkozen tot speler van het seizoen in de Poolse Eerste Klasse seizoen 2022/2023.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

Deze speler komt er wel nog door, heeft aanpassing periode nodig, spreekt bijv. geen woord Engels, als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Pica »

Pica schreef: 03 aug 2023, 20:34 Nusa is de opvolger van Lang
:grin:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

Werd verkozen tot beste speler in de Poolse 1ste klasse vorig seizoen, kan me totnogtoe niet bekoren.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door t4nd »

Ik vond hem gisteren al beter dan tijdens de vorige keren dat hij meespeelde. Hij gaat niet direct Nusa of Zinckernagel uit het team spelen, maar het is zeker niet de prutser waar sommigen hem na zijn eerste spelkansen voor versleten :-).
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 22 sep 2023, 08:23 Ik vond hem gisteren al beter dan tijdens de vorige keren dat hij meespeelde. Hij gaat niet direct Nusa of Zinckernagel uit het team spelen, maar het is zeker niet de prutser waar sommigen hem na zijn eerste spelkansen voor versleten :-).
Hij lijkt nog wat het (zelf)vertrouwen te missen om de actie te durven maken. Was inderdaad al beter dan voorgaande speelbeurten.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door maartendr81 »

Door de huidige concurrentie heeft hij, naar mijn gevoel, nog niet echt zijn kans gekregen.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Peter »

Bijzonder zwakke wedstrijd vandaag, in die mate dat ik vrees voor een absolute miskoop.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

Verkozen tot beste speler in de Poolse competitie vorig seizoen, reeds 9 A caps bij de Poolse nationale ploeg...Ik had veel meer verwacht van deze man.
Vond hem gisteren bijzonder zwak, durft de dribbel niet aan te gaan, verkeerde keuzes...
Totnogtoe allesbehalve een meerwaarde gebleken.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 06 okt 2023, 07:40 Verkozen tot beste speler in de Poolse competitie vorig seizoen, reeds 9 A caps bij de Poolse nationale ploeg...Ik had veel meer verwacht van deze man.
Vond hem gisteren bijzonder zwak, durft de dribbel niet aan te gaan, verkeerde keuzes...
Totnogtoe allesbehalve een meerwaarde gebleken.
Die jongen ontbreekt gewoon vertrouwen, dat zie je. Waarom hij geen vertrouwen heeft, geen idee.
Maar durft letterlijk geen man 1 op 1 meer aan en trapt niet meer op doel.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 06 okt 2023, 08:01
Tiki Taka schreef: 06 okt 2023, 07:40 Verkozen tot beste speler in de Poolse competitie vorig seizoen, reeds 9 A caps bij de Poolse nationale ploeg...Ik had veel meer verwacht van deze man.
Vond hem gisteren bijzonder zwak, durft de dribbel niet aan te gaan, verkeerde keuzes...
Totnogtoe allesbehalve een meerwaarde gebleken.
Die jongen ontbreekt gewoon vertrouwen, dat zie je. Waarom hij geen vertrouwen heeft, geen idee.
Maar durft letterlijk geen man 1 op 1 meer aan en trapt niet meer op doel.
Hij was dé speler in de Poolse competitie vorig jaar en zal wellicht verwacht hebben hier sneller vaker aan spelen toe te komen. Daarnaast ook de taalbarrière, aanpassing aan nieuwe omgeving,...
Plaats reactie