[8.] Michał Skóraś

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

[8.] Michał Skóraś

Bericht door IsO »

MICHAŁ SKÓRAŚ NAAR CLUB BRUGGE

Aanvaller Michał Skóraś tekent een contract tot 2027 bij Club Brugge.


Skóraś (23) komt over van het Poolse Lech Poznan waar hij alle jeugdreeksen doorliep. Nadat hij vorig seizoen de titel kon pakken met Lech Poznan wist hij dit seizoen ook z'n stempel te drukken op Europees niveau. In de UEFA Conference League was hij goed voor zeven goals en vier assists. De Poolse A-international tekent een contract voor 4 jaar.

Welkom, Michał!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [.] Michal Skoras

Bericht door IsO »

Altijd met een korrel zout, zo'n "best of" , maar geeft toch een idee:
Sanders
Supersub
Berichten: 1060
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [.] Michal Skoras

Bericht door Sanders »

Welkom!
Ik ken hem totaal niet maar ziet er een leuke speler uit. Afgaande op de beelden een vervangen voor Lang.

John Van Den Brom is trainer bij Poznan trouwens.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

Goed dat na Barbera nu ook al een 2de speler nog voor de mercato wordt geopend, gehaald werd.
Afgaande op wat video beelden, lijkt deze speler eveneens over een goed schot te beschikken en durft hij trappen op goal.
Iets wat, wat mij betreft, we meer dienen te doen.
Lijkt ook technisch onderlegd en over snelheid en scoring vermogen te beschikken, een vervanger voor Lang dus.
Welkom !
ps: Zal wel een spoedcursus Engels dienen te volgen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door Vergas Ronald »

Snelle rechtsvoetige linksbuiten, international, stevige transfersom maar niet te duur. Lijkt op waardige vervanger Noa - Hij kan onmogelijk direct even goed zijn als Noa maar dat hoeft niet, zal wat tijd krijgen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door Jens27 »

Was de eerste keuze als ik het allemaal goed lees. Zou door een 12-tal scouts geanalyseerd zijn. Maakt me vrij benieuwd... Goed om zien dat ze proactief handelen.

Welkom!
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

Dit wordt een toppertje bij Club
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door IsO »

Interessant(e) scoutverslag/tactische analyse via deze link (ik kopieer het niet omdat er teveel beeldmateriaal in staat dat verloren zou gaan): https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 10 mei 2023, 13:42 Interessant(e) scoutverslag/tactische analyse via deze link (ik kopieer het niet omdat er teveel beeldmateriaal in staat dat verloren zou gaan): https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
Conclusion
As this tactical analysis has shown, Michał Skóraś would be a huge addition to Club Brugge’s squad, especially with Noa Lang being linked with AC Milan, among other clubs, and the possible departure of Tajon Buchanan in the summer as well.

With Club Brugge not yet having a permanent boss in place, how he would fit into the tactics of whichever manager they bring in is another question, one that would not be answered until pre-season at the earliest. However, with that being said, the signing of Michał Skóraś would be a huge addition to Club Brugge.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door Peter »

Heel interessant artikel. Als ik het goed lees is het een vergelijkbaar type met Lang, alleen verdedigt hij meer terug en dribbelt hij minder. Benieuwd of hij kwalitatief even goed is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 11 mei 2023, 08:04 Heel interessant artikel. Als ik het goed lees is het een vergelijkbaar type met Lang, alleen verdedigt hij meer terug en dribbelt hij minder. Benieuwd of hij kwalitatief even goed is.
Afgaande op de beelden (I know) lijkt hij me meer vanop afstand te (durven) schieten op doel dan Lang, is hij meer doelgericht, en heeft hij een goed schot in de benen. Bij Lang kan ik me dikwijls ergeren omdat hij zich vastloopt in zijn eindeloos gedribbel i.p.v. te passen en dus het spel vertraagt.
Ik ben heel benieuwd naar deze Skoras.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door IsO »

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Tiki Taka »

Valt me wat tegen totnogtoe...
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Peter »

Te vroeg om te oordelen wat mij betreft, maar lijkt een aanpassingsperiode nodig te hebben. Op zich niet verwonderlijk, we zijn de voorbije jaren verwend met Lang & Skov, die beide onmiddelijke meerwaarde waren.
Levi
A-kern
Berichten: 464
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [8.] Michał Skóraś

Bericht door Levi »

Gehoopt op een direct inzetbare vervanger voor lang maar heeft idd nog tijd nodig.
Plaats reactie