[T1.] Ronny Deila

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door IsO »

Peter schreef: 10 nov 2023, 14:52
macfall schreef: 10 nov 2023, 13:04
FrankFarinaII schreef: 10 nov 2023, 12:08 Trainer die de realiteit ontkent. Gebuisd in de competitie, slecht voetbal blijft, geen visie, poulains blijven spelen... weg ermee
Volgens mij is de kern echt niet blessurevrij, thiago ook na 70min krampen.
De komst van Zinckernagel is echt wel een foute beslissing, das een overbodige speler als je niemand anders opoffert.
Ne rechtervoet op links en linkervoet op rechts werkt klaarblijkelijk niet.

Wat me vooral stoort:
- wij doen vooraan geen goede press. Tis ieder om beurt een mannetje opjagen, nooit in blok. Al weken aan een stuk. We komen dan telkens te laat. Thiago stoort en dan staat links ene vrij en dan pas komt Skov mee storen etc.
- te weinig voorzetten en te veel passen langs de flank en dan geen voorzet en dan komen we terug bij mignolet uit. Dan heb je aan Thiago natuurlijk niks ook.

De lange ballen op Hans gisteren eerste helft was op zich wel ok vond ik ipv getik achteraan.

De open vraag: voor welke aspecten is Deila verantwoordelijk in bovenstaande? Wil het bestuur die opstelling, wil het bestuur geen press, wil het bestuur geen voorzetten? Als dat allemaal op conto van Deila is, dan is Deila een miscast.
Ik vind de komst van Zinck geen fout. Voor 2.5 miljoen is dat een uitstekende rotatie optie, op voorwaarde dat ge hem op zen plaats uitspeelt. Zit niet in vorm, maar ik erger mij mateloos aan onze supporters. Hij steekt zich niet weg en neemt initiatief, dat is wat ge van een speler wilt. Hem uitfluiten en geen applaus geven: shame on you (niet jij persoonlijk uiteraard ).

Geen goede press: klopt als een bus. Dat is hetgeen ik Deila het meest aanwrijf. Hij zegt zelf hoge druk te willen zetten en daar valt helemaal niets van te bespeuren. Wij hebben geen pressingtriggers en onze structuur zuigt stenen uit de grond. Gisteren meer dan 1x Onyedika hoger druk zien zetten dan Vetlesen. Dat kan uitzonderlijk is gebeuren maar nu is het veel te vaak. Dat is de pivot en de cover voor de verdediging: dat klopt niet.

Hoge ballen op Hans / Thiago kan wat mij betreft ook, op voorwaarde dat er dan volk rond staat om op af te spelen. Dat was gisteren ook te vaak niet het geval.

Wat mij betreft is Deila daar 100% verantwoordelijk voor. Dat is zijn job. Als zijn bazen zich daar mee moeien moet hij ballen groeien en zeggen dat ze moeten zwijgen over de tactiek en wie er speelt. Als het uw nek is wanneer het fout gaat is dat de enige juiste attitude.
Wat die press betreft, is Skov niet de beste voor een hoge pressing. Buchanan zou dat mijns inziens beter doen, maar deze ploeg heeft het eindproduct van Skov nodig. Dat is zeker één punt waar het schoentje knelt.

Een speler uitfluiten vind ik nooit OK, en al zeker geen van uw eigen Club. Zeker in een periode als deze hebben de jongens de twaalfde man net nodig, en moet die ook opstaan. Ik mag hopen dat er in de derby zondag wat ambiance is, en niet door fluitconcerten.

Zinckernagel heeft zich zeker gegeven gisteren (keertje goeie steal op de flank ook), maar loopt zich dan te vaak vast, kapt een keer teveel (naar zijn goeie voet), of aarzelt te lang, waardoor het te vaak net niet wordt. Als hij het gewoon wat simpeler zou doen/die bal wat sneller zou geven, zouden we al meer doelkansen laten noteren. Ik vind hem vaak ook beter als hij niet tegen zijn voet staat, maar doorgaans speelt Skov daar natuurlijk.

en wat dat gebrek aan voorzetten betreft, en wie daarvoor verantwoordelijk is, citeer ik uit een artikeltje over Deila in S/VM toen hij net aankwam als T1 bij Standard:
"Van 5,73 tot 5,41

Tijdens zijn laatste twee jobs, in Oslo en vervolgens in New York, liet de Noorse coach het gemiddelde aantal voorzetten per wedstrijd dalen. Het gevolg van een spel waarbij het balbezit zich voornamelijk richt op de half-spaces, de tussenzones tussen de as van het veld en de flanken. Als hij graag over de flanken gaat bij de opbouw, doet Deila dat met als doel de verdedigingslinies van de tegenpartij in de breedte uit te rekken om de open ruimte tussen de centrale verdediger en de vleugelverdediger van de tegenpartij uit te buiten. Ofwel door in een driehoek te spelen die aan de ene kant een overschot creëert, of door het spel om te draaien en steun te bieden aan de flankspeler om aan de andere kant het verschil te maken. Kortom, in dit spel is de voorzet een stap achteruit."
Het volledige artikel over zijn speelstijl staat in link in de eerste post van dit topic.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door macfall »

Dan heeft Club de spelers niet voor wat Deila wil.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Levi »

Het is een persoonlijk aanvoelen maar als ik vandaag weer interview lees in hln… ik hou niet van zijn stijl. Overal prijzen gepakt zegt hij over zichzelf. Standard? Welke prijs? Manier van communiceren komt voor mij echt niet over maar goed is een aanvoelen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Pica »

Deila speelt een gevaarlijk spel, wat een goeie T1 ook moet kunnen ergens.
Door halsstarrig vast te houden aan zijn systeem en manier van spelen heeft hij ervoor gezorgd dat in essentie er twee kampen zijn: his way or the highway.
Dat kan perfect werken, ook op heel hoog niveau, maar dan moet je godver wel de resultaten hebben om dat vol te houden.

Was al even heet onder zijn voeten, dus vermoedelijk is zijn krediet ietwat beperkt. Aan hem om te tonen dat zijn way effectief de juiste is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Sanders »

Kan iemand dat artikel/interview even delen?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door IsO »

artikeltje/interview met Deila in HNB van woensdag:
[spoiler]
Ronny Deila maakt de balans op van winterstage met Club Brugge: “Transfers? We moeten op alles voorbereid zijn”

“Very, very, very good”, noemde Ronny Deila de winterstage die eindigde met een 3-0-zege tegen Nürnberg. Het kan voor Club niet snel genoeg dinsdag zijn, wanneer het AA Gent treft.
Pieter-Jan Calcoen in Marbella
Woensdag 10 januari 2024 om 20:01

De ambtstermijn van kersvers CEO Bob Madou, net als Bart Verhaeghe en Vincent Mannaert aanwezig op het Banús Football Center, is uitstekend begonnen. “Al anderhalve match ongeslagen”, grapte Madou, verwijzend naar de wedstrijd die uit drie keer 45 minuten bestond. Wij durven stellen: de Duitse tweedeklasser Nürnberg had nog drie dagen mogen proberen, ze hadden Club niet in verlegenheid kunnen brengen. Blauw-zwart was simpelweg te goed, en dat na wat nochtans een stevige en dus vermoeiende week is geweest.

Het werd dan ook een vlotte 3-0-overwinning, maar toch was Ronny Deila gezond kritisch. “We hadden het sneller moeten killen”, verwees hij naar de vele gemiste kansen – enkel Vanaken en Jutglà (2x) vonden de weg naar het net. “De efficiëntie moet omhoog. Los daarvan was dit een prima prestatie. Net zoals het hele oefenkamp top was.”

“We hebben goed getraind. We hebben geen blessures opgelopen. We hebben fysiek werk verricht. Maar minstens even belangrijk: we zijn nog meer naar mekaar toegegroeid”, somde Deila op waarom Marbella een geslaagde stage was. De Noor hecht veel waarde aan een goed groepsgevoel – vandaar de teambuildingsactiviteiten – en maakt er een erezaak van om te weten wat er leeft in zijn kleedkamer. Daarom organiseerde hij in Spanje individuele gesprekken. Met elke kernspeler zat hij een halfuur samen, goed voor ongeveer dertien uur aan gebabbel.

Wat daarin telkens naar de oppervlakte kwam, was de grote goesting om prijzen te pakken. Binnen Club leeft het oprechte geloof dat de treble – titel, beker en Conference League – tot de mogelijkheden behoort. Ook tegen Nürnberg bleek dat er veel honger is: zelfs toen de partij al gespeeld was en er voornamelijk invallers op het terrein stonden, bleef Club pushen. “Ik zag heel veel toewijding.”

Geruchtenmolen

“Dit moeten we nu meenemen richting AA Gent volgende week”, richtte Deila het vizier op de eerstvolgende opdracht. Meteen een cruciale: wil Club de beker winnen, mag het niet falen tegen de Buffalo’s.

Malick Fofana hoeft Club in elk geval niet te vrezen: de winger ruilt AA Gent in voor Olympique Lyon. Bij Club is het daarentegen niet de bedoeling om smaakmakers te laten vertrekken. De geruchtenmolen draait op volle toeren – Sociedad zou Skov Olsen willen, Bologna volgt Meijer, De Cuyper staat op vele lijstjes –, maar als het van het bestuur en Deila afhangt, blijft de kern voor 99 procent behouden. “Alleen kun je nooit met zekerheid zeggen dat dit zal lukken”, is Deila op zijn hoede. “In het voetbal kan het in a split second veranderen. We moeten op alles voorbereid zijn.”

Gaat er, naast Buchanan (Inter), niemand weg, dan is de kans reëel dat Club het ook inkomend rustig houdt. De zoektocht naar versterking voor de centrale as is voorzichtig aan de gang, maar er lopen op dit moment geen intensieve onderhandelingen. “Als er een uitgaande transfer is, moeten we sowieso de markt op”, verduidelijkte Deila wel.

Op basis van de prestatie en het niveau op training – het ging er scherp aan toe – lijkt Club ook zonder nieuwkomers klaar voor een goede terugronde. Madou, die vandaag samen met de delegatie terugkeert naar België, wil die winnende reeks niet nu al zien stoppen...
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Sanders »

Het is natuurlijk makkelijk praten nu het minder loopt, maar het lijkt er stilaan op dat ook Deila niet zal herinnerd worden als een grote/goede coach voor Club.
Sinds de fameuze uitspraak dat iedereen bij ons trainer kan zijn omdat er zo'n structuur staat (na vertrek Schreuder); is er toch veel misgelopen in de casting voor onze T1-positie.
Na Schreuder kwam Hoefkens. Sommigen vonden het een goede keuze omdat hij doorgroeide en het huis kende. Ikzelf vond het te vroeg en heb dat toen aangehaald. Desondanks zorgde hij voor hét sportieve hoogtepunt van de laatste x-aantal jaren door de CL-overwintering. Weliswaar door telkens als underdog te spelen. In de competitie lukte het niet om als dominante ploeg te spelen (zie Vanaken zijn uitspraak na Eupen away vorig seizoen).
Na Hoefkens werd Parker gehaald, waarbij weinig buitenstaanders zoals wij supporters en journalisten begrepen waarom voor hem werd gekozen halfweg een moeilijk seizoen. Hij kende noch de competitie, noch de tegenstanders, noch de spelers. De Mil mocht het seizoen uitdoen en deed dat best ok. Niet geholpen door blessures kreeg hij toch lijn in de ploeg en gaf hij kansen aan de jeugd die wel gemotiveerd was.
Ondertussen voerde ons bestuur gesprekken met kandidaat-trainers voor dit seizoen waarbij uiteindelijk Deila werd gekozen en waarvoor we zelfs een afkoopsom betaalden.
De motivatie waarom Deila werd gekozen, desondanks de roep naar een meer gerenommeerde internationale coach, was in mei nog te begrijpen.
Deila kreeg grinta, vuur en passie in een uitgebluste groep bij Standard. Iets wat bij ons ontbrak. Met die strijdlust werd Standard een moeilijk te bekampen ploeg. De link met "No Sweat, No Glory" was rap gelegd. Deila had al enkele prijzen behaald, weliswaar in mindere competities, of zoals met Celtic toen de Rangers sportief geen uitdager waren. Maar Standard deed het goed met het beperkte spelerspotentieel, dus wat zou Deila dan wel niet kunnen met een kern zoals bij Club?
Helaas zijn er meerdere redenen waarom het stroef loopt, zoals er in onderstaand artikel enkele worden aangehaald. De belangrijkste redenen zijn in mijn ogen de moeilijke relatie tussen Deila en de beleidsmensen boven hem; het gebrek aan spelers met een over-mijn-lijk-mentaliteit (teveel gecast op potentieel en/of technische kwaliteiten) en de ongebalanceerde kern waarbij de verdediging niet werd versterkt of waarvan de kwaliteiten werden overschat.

Moet Deila opstappen op het einde van dit seizoen? Als de relatie met het bestuur werkelijk zo troebel is en de sportieve meerwaarde van hem blijft uit dan is het, in mijn ogen, beter dat onze wegen scheiden; ook al zijn we dan echt een duiventil geworden qua trainers...
Het kransje topploegen is de laatste jaren aangedikt met de opkomst van Antwerp en Union (en Cercle in mindere mate). Vroeger had je misschien 2 of maximum 3 uitdagers (anderlecht en Standard/Genk/Gent) gedurende het seizoen, nu moet er met meer tegenstanders rekening gehouden worden.
Er is dus minder marge om een kwakkelseizoen door te maken dan vroeger. Mij lijkt het dat Deila ofwel net niet bekwaam genoeg is voor het niveau van een titelkandidaat om het verschil te maken, ofwel zijn ideeën niet kan overzetten op zijn spelersgroep.

Ik schrijf mijn gedachten hier even neer naar aanleiding van onderstaand artikel gisteren op HLN:

Troebele relatie met bestuur van dag één, nu ook stilaan achterban kwijt: het moeilijke huwelijk tussen Deila en Club Brugge
Sportief is het tot dusver geen schot in de roos, maar ook op het achterplan was de relatie het bestuur of de fans nooit honderd procent. Het moeilijke huwelijk tussen Ronny Deila en blauw-zwart, dat tijdens de wittebroodsweken in juli al een knauw opliep.


Zondagmiddag, rond de klok van vieren. Terwijl Brian Riemer zijn betoog houdt, staart Ronny Deila wezenloos voor zich uit. Zichtbaar aangedaan. Zijn betoog bevat een deeltje gelatenheid, wat zelfreflectie en een teken van strijdvaardigheid. Van “Soms win je en soms verlies je”, via “Ik sta elke dag voor de spiegel” naar “Alles is nog mogelijk”. Opvallend genoeg is er ook ruimte voor een sneer naar het bestuur: “Dit is niet meer de kampioenenploeg van weleer.” Of nog: “Dit heeft tijd nodig.” De gevoelens die Deila uit, zijn er die bij hem al het ganse seizoen lang sluimeren.
Terug naar eind mei. Achter de schermen wordt de laatste hand gelegd aan de overgang van Ronny Deila naar Club Brugge. Dat de coach Standard verlaat, viel enkele dagen daarvoor al in Het Laatste Nieuws te lezen. Een beetje ambetant voor blauw-zwart, maar vooral lastig voor Deila. De Noor is enorm populair bij de Rouches, met wie hij nog volop actief is in play-off 2. Hij dient zich in bochten te wringen. Eerst voor de camera’s, daarna voor het publiek en het Standardbestuur. Daags na het spraakmakende tv-interview neemt hij blauw-zwart kwalijk dat het nieuws vroeger dan gepland is uitgelekt. In de veronderstelling dat dit effectief aan die kant van de onderhandelingstafel ook zo geschiedde.
Het is in die week voor de effectieve handtekeningen dat het blinde vertrouwen tussen Deila en blauw-zwart, die in het voorjaar reeds gecontacteerd was door Club, een knauwtje krijgt. Niet dat ze zich in het Basecamp en in het Kasteel van Bever echt zorgen maken, maar het verdedigingsmechanisme van Deila valt er toch niet in goede aarde. De piste Geraerts is op dat moment nog niet helemaal van de baan. Zelfs nadat Deila en Club er hélemaal uit zijn voert Bart Verhaeghe nog een gesprek met de huidige coach van Schalke 04. Maar goed, uiteindelijk wordt alles volgens plan afgehandeld en slaat Club een nieuwe weg in met de Noor.

Dat Club een al bij al ok seizoenstart doormaakt, weliswaar niet tegen de grootste tegenstanders, doet in de bestuurskamer geloven dat ze de juiste keuze gemaakt hebben. Intussen slaat de menselijke, ietwat losse aanpak van Deila aan in de flink geteisterde spelersgroep. De Noor geeft hen veel vrijheid, onder meer tijdens stages of Europese verplaatsingen. De sfeer wordt gaandeweg beter, de groep hechter. Ook de achterban is overwegend positief. Club plaatst zich voor de Conference League en laat in de zomermaanden enkel op de openingsspeeldag tegen KV Mechelen punten. De ‘Ronny Roar’ wordt uitbundig onthaald. Het crisisspook lijkt rond die tijd stilaan te verdwijnen op Olympia. “We beginnen elkaar beter te vertrouwen,” laat Deila voor Nieuwjaar in een interview noteren. Hij heeft het daar niet enkel tussen de relatie tussen de spelers en de coaches.
Blauw-zwart belandt in de herfstmaanden evenwel snel in een nieuwe impasse. Een nederlaag op Gent, vier gelijke spelen op rij en vervolgens - na de zege in Bodø - een dubbele nederlaag tegen Standard en KV Kortrijk. Club speelt matig tot slecht voetbal en kijkt intussen aan tegen de slechtste competitiestart in maar liefst 40 jaar. Het is in die periode dat de spanning tussen het bestuur en Ronny Deila hoog oplopen. Bepaalde keuzes worden enerzijds in vraag gesteld. Terwijl Deila moet wennen aan de inmenging van bovenaf. Dat was hij in Noorwegen, Glasgow, New York of Luik niet gewoon.
Rond die tijd houdt Deila ten alle tijden vast aan onder meer Zinckernagel. Daar waar het bestuur vooral Nusa en misschien ook zomeraankoop Skoras wil zien. Die eerste is onvoldoende fit en verdedigt niet genoeg voor Deila, die tweede grijpt zijn kansen niet. Daarnaast zorgt de nummer 6-positie voor veel discussie. Onyedika, voor wie tien miljoen betaald werd, is voor velen binnen Club een no-brainer. Deila vindt de Nigeriaan als controleur dan weer maar niets, ook al laat hij hem in de meeste wedstrijden starten. Club slikt in elke wedstrijd goals, de verdediging komt rond die tijd zwaar onder vuur te liggen. Voor Deila is het mankeren van een échte nummer zes in de selectie daarvan de voornaamste oorzaak. Veeleer dan een topverdediger. Anderen bij Club menen dan weer dat er een compleet gebrek aan automatismen of enige houvast is.
De relatie tussen de top van Club en Deila koelt met de weken af. In Zürich, waar Club tegen Lugano een absolute must-win match speelt, is veel krediet intussen opgebruikt. Alleen is een trainer ontslaan op dat moment het laatste wat Verhaeghe en Mannaert willen. Ze duimen voor de goeie afloop. De woelige campagne 2022-2023 in gedachten, maar ook het hangende verkoopdossier. Club wordt rond die tijd door enkele geïnteresseerde partijen doorgelicht, wat in het Basecamp voor de nodige nervositeit zorgt. Uitgerekend nu nog eens een trainer ontslaan? Liever niet, denkt men bij blauw-zwart. Bovendien is Club ervan overtuigd dat het met de huidige spelersgroep én Deila wél nog goed kan komen. Maar dan moet er wel het één en het ander veranderen. Een boodschap waarmee Deila en zijn assistenten aan de slag gaan. Alleen hebben ook zij hun bedenkingen over hoe de crisis vooral hen wordt aangewreven. Enkele dagen na Lugano is er een opvallend interview: “Ik heb naar een aantal mensen geluisterd in plaats van mijn eigen ding te doen,” klinkt het daarin bij de Noor. “Nu passen we mijn principes toe en winnen we weer.”

Club kent vervolgens een goeie decembermaand. Het is niet dat alle ontstane twijfels door enkele ruime overwinningen, een zege tegen Gent en een Europese kwalificatie volledig zijn weggenomen, maar aan weerskanten ziet men het in ieder geval weer wat beter zitten. Deila kent intussen het huis en het hoge verwachtingspatroon, terwijl het bestuur - zeker na de bekerzege in Gent vlak na Nieuwjaar - weet dat er nog véél te winnen valt. Tijdens een pers- en partnerdiner in Istanboel eind november klinkt voorzitter Verhaeghe strijdvaardig. Eén maand later is dat vertrouwen nog toegenomen.
Blauw-zwart blijkt evenwel té labiel om de goeie reeks verder vorm te geven. Het laat overwinningen schieten tegen Kortrijk, Antwerp, Cercle en anderlecht, waarbij de tactiek van Deila vanuit alle hoeken in twijfel wordt getrokken. Diverse analisten, zoals onze huisanalist Marc Degryse, hebben het nooit in Deila gezien, thans niet als coach voor Club. Sinds de recente slechte reeks van resultaten - nota bene tegen de twee aartsvijanden en tegen de stadsrivaal - is ook de achterban intussen overwegend afgehaakt. Zij die tussen de supporters staan, voelen dat Deila nog maar weinig steun geniet. De reden is overal dezelfde: weinig tactische flexibiliteit, weinig durf of lef ook. Deila gooide zijn systeem vaak om met de voorsprong op zak en telkens leidde dat de jongste weken tot puntenverlies.

Wat zijn spelersgroep betreft, wordt de coach wél nog ten volle gesteund. Bepaalde keuzes, zoals die voor Zinckernagel toen die lange tijd níet presteerde, worden links en rechts wel eens in vraag gesteld. Alsook de tactische bijsturingen in de jongste matchen. Maar de band tussen Deila en zijn spelers is volgens de eerste geluiden onaangetast. Zij zien hun coach als een goeie mens, met veel humor en liefde voor hen. Op winterstage voert Deila in totaal zo’n 13 uur aan individuele gesprekken met zijn spelersgroep.
Bij de achterban en in de bestuurskamer is die liefde intussen ver te zoeken. Blauw-zwart begeeft zich tussen hoop en vrees richting de match van woensdag. Een wedstrijd die heel veel zal bepalen voor het seizoen van Club en voor de toekomst van Ronny Deila bij Club. Het globale rapport van de Bruggelingen oogt stilaan dermate zwak, dat de bekerfinale halen een absolute must is voor beiden. Zoniet is niet de vraag of er een einde komt aan het moeilijke huwelijk tussen Club Brugge en Deila, maar veeleer wanneer dat zal gebeuren. Op korte termijn, waar vooralsnog geen signalen voor zijn, of na een tweede opeenvolgende, kleurloze seizoen zonder hoofdprijs.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Duffman »

Slotje aan dit topic zeker, mods?
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Peter »

Ik mag het hopen. Waardeloze trainer.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Levi »

Die maakt het seizoen gewoon af denk ik hoor
Sterchele[23]
Tester
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 sep 2020, 06:27

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Sterchele[23] »

De vraag is, wie stellen ze aan wanneer Deila nu zijn C4 krijgt?
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat onze Mexicaan of Wouter Biebauw het kunnen overnemen & het tij kunnen keren...

Waar is de tijd van MPH & Leko?
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door PetjeFCB »

Levi schreef: 28 feb 2024, 23:05 Die maakt het seizoen gewoon af denk ik hoor
Ik vrees er ook voor
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Tiki Taka »

Levi schreef: 28 feb 2024, 23:05 Die maakt het seizoen gewoon af denk ik hoor
Uiteraard, valt niks meer te winnen dit seizoen.
Na de laatste match dit seizoen, `in onderling overleg uit mekaar gaan`.
Nu al gaan spreken met Geeraerts en anderen, types die de belichaming zijn van `no sweat, no glory`.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Duffman »

Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 08:34
Levi schreef: 28 feb 2024, 23:05 Die maakt het seizoen gewoon af denk ik hoor
Uiteraard, valt niks meer te winnen dit seizoen.
Na de laatste match dit seizoen, `in onderling overleg uit mekaar gaan`.
Nu al gaan spreken met Geeraerts en anderen, types die de belichaming zijn van `no sweat, no glory`.

Excuseer, maar het behalen van een Europees ticket lijkt mij toch cruciaal.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1.] Ronny Deila

Bericht door Tiki Taka »

Duffman schreef: 29 feb 2024, 10:58
Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 08:34
Levi schreef: 28 feb 2024, 23:05 Die maakt het seizoen gewoon af denk ik hoor
Uiteraard, valt niks meer te winnen dit seizoen.
Na de laatste match dit seizoen, `in onderling overleg uit mekaar gaan`.
Nu al gaan spreken met Geeraerts en anderen, types die de belichaming zijn van `no sweat, no glory`.

Excuseer, maar het behalen van een Europees ticket lijkt mij toch cruciaal.
Voor die luttele miljoenen uit de Conference League ?
Gesloten