[30.] Ardon Jashari

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Plaats reactie
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3362
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

[30.] Ardon Jashari

Bericht door IsO »

ARDON JASHARI NAAR CLUB BRUGGE

Ardon Jashari tekent een contract tot 2028 bij Blauw-Zwart.


Jashari (21) is de eerste ‘zomertransfer’ van Club. De 21-jarige Zwitser komt over van FC Luzern waar hij kapitein is. De verdedigende middenvelder was dit seizoen al goed voor 6 doelpunten en 4 assists. De jeugdinternational maakte vorig jaar zijn debuut voor de hoofdmacht van de Zwitserse nationale ploeg. FC Luzern staat op dit moment 7e in de Zwitserse hoogste klasse, de Super League.
Welcome Ardon!
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [.] Ardon Jashari

Bericht door Levi »

Hopelijk kan hij onze 6 positie invullen waar we toch al hele tijd zoeken naar een onbetwistbare oplossing. Wie was voor jullie onze laatste echte topper op die positie? Rits-vormer was een andere oplossing. In mijn hoofd denk ik nu terug aan nakamba die ik echt sterk vond.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [.] Ardon Jashari

Bericht door HeervanBiesen »

Levi schreef: 03 apr 2024, 18:35 Hopelijk kan hij onze 6 positie invullen waar we toch al hele tijd zoeken naar een onbetwistbare oplossing. Wie was voor jullie onze laatste echte topper op die positie? Rits-vormer was een andere oplossing. In mijn hoofd denk ik nu terug aan nakamba die ik echt sterk vond.
In een Leko-tijdperk vond ik Balanta geweldig. In de zin dat hij recupereert en aan de rem durft trekken. Het was zo de irritante speler, die het de tegenstander moeilijk maakte en hen spel belemmerde.

Naka was wel conditioneel een monster 🙂
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [.] Ardon Jashari

Bericht door Tiki Taka »

Levi schreef: 03 apr 2024, 18:35 Hopelijk kan hij onze 6 positie invullen waar we toch al hele tijd zoeken naar een onbetwistbare oplossing. Wie was voor jullie onze laatste echte topper op die positie? Rits-vormer was een andere oplossing. In mijn hoofd denk ik nu terug aan nakamba die ik echt sterk vond.
Ik herinner me dat na het stoppen van Simons er vele jaren een zoektocht was naar een goede opvolger op de nr.6 en Nakamba was toen eindelijk een goede match.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [.] Ardon Jashari

Bericht door Tiki Taka »

Deze Ardon Jashari, een jonge gast van 21 jaar met al de nodige (internationale) ervaring en overal kapitein geweest, een leidersfiguur dus.
Dit lijkt me een goede zet van Club.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [.] Ardon Jashari

Bericht door Jens27 »

Dit leest goed ja. Vroeg huiswerk doen is altijd goed. Talentvolle jongen wat in de visie past maar terwijl al mooie adelbrieven en een directe versterking. Benieuwd naar deze.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [.] Ardon Jashari

Bericht door maartendr81 »

Vroeg je huiswerk doen is zeker goed, maar vinden jullie het ook niet wat raar dat we weer aan het inkopen zijn (Jashari en eventueel al Tytens en Otele) nog voor we een T1 hebben? Ik heb het gevoel dat we nog steeds niet volledig geleerd hebben uit de laatste twee jaar sinds het bestuur beweerde dat een T1 niet zo belangrijk is zolang er een goede structuur is.
Heretic
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2023, 17:15

Re: [.] Ardon Jashari

Bericht door Heretic »

maartendr81 schreef: 04 apr 2024, 09:01 Vroeg je huiswerk doen is zeker goed, maar vinden jullie het ook niet wat raar dat we weer aan het inkopen zijn (Jashari en eventueel al Tytens en Otele) nog voor we een T1 hebben? Ik heb het gevoel dat we nog steeds niet volledig geleerd hebben uit de laatste twee jaar sinds het bestuur beweerde dat een T1 niet zo belangrijk is zolang er een goede structuur is.
Tytens is voor Club Nxt en was geen basisspeler bij jong PSV heb ik gehoord , Otele zijn we volgens de media afgehaakt …
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3362
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [30.] Ardon Jashari

Bericht door IsO »

https://www.facebook.com/share/v/egYns8d4tEfPYh62/
Precies toch wa star-struck bij ontmoeting met Mignolet :mrgreen:
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [30.] Ardon Jashari

Bericht door maartendr81 »

zou ik ook wel zijn als ik een CL-winnaar zou tegenkomen :D
Plaats reactie