Dezelfde als van de medische testen?VingtCinq schreef:Daar was deze winter ook interesse in. Klinkt grappig maar Club heeft interesse in jonge gast van Lubijana...Bosko schreef:Velvet k schreef: 2e speler was Ocansey trouwens
Zomertransfers 2017 IN
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2017 IN
Never underestimate the power of PASSION
Jup!CePa schreef:Dezelfde als van de medische testen?VingtCinq schreef:Daar was deze winter ook interesse in. Klinkt grappig maar Club heeft interesse in jonge gast van Lubijana...Bosko schreef:Velvet k schreef: 2e speler was Ocansey trouwens
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Heb ik dan ergens gemist dat van die medische testen? Om wie gaat het?VingtCinq schreef:Jup!CePa schreef:Dezelfde als van de medische testen?VingtCinq schreef:Daar was deze winter ook interesse in. Klinkt grappig maar Club heeft interesse in jonge gast van Lubijana...Bosko schreef:
-
- Sleutelspeler
Goh niet perse, ze laten veel spelers die testen afleggen.FCBRunner schreef:Heb ik dan ergens gemist dat van die medische testen? Om wie gaat het?VingtCinq schreef:Jup!CePa schreef:Dezelfde als van de medische testen?VingtCinq schreef:
Daar was deze winter ook interesse in. Klinkt grappig maar Club heeft interesse in jonge gast van Lubijana...
Maar over deze jongen weet ik ook niks
Ik zie niet meteen een speler bij die ploeg die interessant is.
Zou je van Simon, Kalu en Wesley waarschijnlijk ook gezegd hebben. Nu medische tests willen zeker niet zeggen dat transfer rond is.Bosko schreef: Ik zie niet meteen een speler bij die ploeg die interessant is.
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
En eigenlijk kunnen we stellen dat Simon, Kalu en Wesley ook spelers zijn die je tijd moet geven. Waren geen (buiten Simon de eerste 10 matchen) directe versterkingen. Zal wel om Blessing Eleke gaan bij Ljubljana zeker? Enigste met een degelijk profiel.VingtCinq schreef:Zou je van Simon, Kalu en Wesley waarschijnlijk ook gezegd hebben. Nu medische tests willen zeker niet zeggen dat transfer rond is.Bosko schreef: Ik zie niet meteen een speler bij die ploeg die interessant is.
Laatst gewijzigd door CePa op 21 mei 2017, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Never underestimate the power of PASSION
-
- Invaller
Sylla gaat naar Gent dus. Goede spits gewoonweg, was voor mij wel geen prioriteit bij ons.
Seizoen is gedaan. Ik hoop binnen de week duidelijkheid T1 + Onyekuru aub.
Seizoen is gedaan. Ik hoop binnen de week duidelijkheid T1 + Onyekuru aub.
- Atarisjeuh
- Jeugdspeler
Onyekuru I hope indeed mits betaalbare prijs. Max 6 M
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
-
- Sleutelspeler
Rsca is rond met Onyekuru, enkel op club niveau geen akkoord.. Aja ze willen ook Kums.
Godver zeg, door duwen door Henry!!
Volgen we niet wat veel jonge talenten uit veel zwakkere competities dan die van ons? (Voorlopig dan toch) De jonge talenten in België zijn duurder akkoord maar ik vind ze toch een kleiner risico..
Ik lees 8 miljoen voor 70% van de rechten. Gekkenwerk.fcb 4 life schreef: Rsca is rond met Onyekuru, enkel op club niveau geen akkoord.. Aja ze willen ook Kums.
#hetishierbeter