Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 80

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door zegmaardag »

Cedrinho schreef:
freke2014 schreef: Wel leuk om te horen dat leko zelf ook nog 1 goede speler erbij wilt! Nu hopen dat het bestuur daar een vervolg aan geeft, en hopen dat dit niet dieMcGree zal zijn!
En op basis van wat oordeel jij dat McGree niet goed is?
Beloftevolle jongen, zeker en vast... Youtube compilatie bekeken en kan zeker voetballen, maar in Australie ligt er 10 keer zo veel ruimte als hier, 10 keer minder druk op de bal. Zo'n jongen heeft tijd nodig, als hij al een kans zal krijgen in de a-kern....

Het is niet omdat het een Australier is en uw nieuwe mancrush dat hij per se basismateriaal is he..
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 16 jul 2017, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Cedrinho »

Aha. Zegmaardag = freke2014.

Also, die laatste zin hoefde niet ze. Ik vraag gewoon op basis waarvan freke2014 zijn negatief oordeel velt. Ik zeg NIET dat ik McGree top vind of basismateriaal of zo. Ik kan niet oordelen en zwijg dus. Ik stelde gewoon de vraag. Want als we steeds de mensen in vraag stellen die een transfer ophemelen, dan vind ik dat het omgekeerde ook mag/moet.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 16 jul 2017, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

freke2014 schreef: Wel leuk om te horen dat leko zelf ook nog 1 goede speler erbij wilt! Nu hopen dat het bestuur daar een vervolg aan geeft, en hopen dat dit niet dieMcGree zal zijn!
Denk je nu echt dat Leko zoiets zou zeggen zonder dat er iets met het bestuur is afgesproken over eventuele versterkingen?
freke2014
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 mei 2017, 20:32

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door freke2014 »

Cedrinho schreef: Aha. Zegmaardag = freke2014.

Also, die laatste zin hoefde niet ze. Ik vraag gewoon op basis waarvan freke2014 zijn negatief oordeel velt. Ik zeg NIET dat ik McGree top vind of basismateriaal of zo. Ik kan niet oordelen en zwijg dus. Ik stelde gewoon de vraag. Want als we steeds de mensen in vraag stellen die een transfer ophemelen, dan vind ik dat het omgekeerde ook mag/moet.
Eerst en vooral, beloftevolle jongen, kan allemaal goed zijn, maar we hebben nu echt wel nood aan echte versterkingen. Niemand zal mij tegenspreken wanneer ik zeg dat australische competitie veel zwakker is dan de onze. Dus zal die beloftevolle jongen weeral tijd vragen om dit niveau aan te kunnen, en is dus in mijn ogen niet een directe versterking. En ook wanneer we onze oefenwedstrijden zien tegen sterkere ploegen, zie je toch duidelijk dat er nog wat versterking bij mag komen waar we snel iets aan hebben?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Cedrinho »

freke2014 schreef:
Cedrinho schreef: Aha. Zegmaardag = freke2014.

Also, die laatste zin hoefde niet ze. Ik vraag gewoon op basis waarvan freke2014 zijn negatief oordeel velt. Ik zeg NIET dat ik McGree top vind of basismateriaal of zo. Ik kan niet oordelen en zwijg dus. Ik stelde gewoon de vraag. Want als we steeds de mensen in vraag stellen die een transfer ophemelen, dan vind ik dat het omgekeerde ook mag/moet.
Eerst en vooral, beloftevolle jongen, kan allemaal goed zijn, maar we hebben nu echt wel nood aan echte versterkingen. Niemand zal mij tegenspreken wanneer ik zeg dat australische competitie veel zwakker is dan de onze. Dus zal die beloftevolle jongen weeral tijd vragen om dit niveau aan te kunnen, en is dus in mijn ogen niet een directe versterking. En ook wanneer we onze oefenwedstrijden zien tegen sterkere ploegen, zie je toch duidelijk dat er nog wat versterking bij mag komen waar we snel iets aan hebben?
Ok, thanks voor je uitleg.
Maar dan zijn er 2 mogelijkheden. Of ik interpreteerde je post verkeerd, of jij begrijpt Leko verkeerd.
freke2014 schreef: Wel leuk om te horen dat leko zelf ook nog 1 goede speler erbij wilt! Nu hopen dat het bestuur daar een vervolg aan geeft, en hopen dat dit niet dieMcGree zal zijn!
1. "Leko wil er een goede speler bij."
2. "Hopelijk is dat niet McGree."

Met je uitleg nu, neem ik aan dat jij het dus begreep als dat Leko met "een goede speler" eigenlijk "een directe meerwaarde" bedoelt. In dat geval zal McGree dat waarschijnlijk niet zijn en heb je waarschijnlijk gelijk en had ik je dus verkeerd geïnterpreteerd.
Anderzijds, misschien begrijp jij Leko verkeerd en vindt Leko misschien gewoon dat McGree een goede speler is.

Maar ik herinner me niet meer letterlijk wat Leko zei en hoe hij het zei, dus ik kan er niet echt verder op ingaan.

Enige wat ik wél zeker weet is dat de besten zullen spelen. En als McGree in betere vorm zit dan pakweg Vanaken of Vormer, dan verwacht ik hem gewoon in de ploeg. Hij zal het gewoon zelf moeten afdwingen.
freke2014
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 mei 2017, 20:32

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door freke2014 »

MC gree lijkt me duidelijk opnieuw een aankoop naar de toekomst toe... Zoals zovelen... Als ik het interview hoorde had ik het gevoel dat het ofwel was dat als joske bleef, niemand er nog bij moest komen, maar wanneer joske vertrok, dat er een matchbeslissende, bepalende spelers moest bijkomen. Ik veronderstel dan niet dat ze dan bedoelen dat het over een 18 jarige middenvelder gaat uit de Australische competitie... Van zo een jongen kan je nooit verwachten dat hij direct een echte meerwaarde zal zijn en onze kapitein of Hans van Aken uit de ploeg kan spelen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

freke2014 schreef: MC gree lijkt me duidelijk opnieuw een aankoop naar de toekomst toe... Zoals zovelen... Als ik het interview hoorde had ik het gevoel dat het ofwel was dat als joske bleef, niemand er nog bij moest komen, maar wanneer joske vertrok, dat er een matchbeslissende, bepalende spelers moest bijkomen. Ik veronderstel dan niet dat ze dan bedoelen dat het over een 18 jarige middenvelder gaat uit de Australische competitie... Van zo een jongen kan je nooit verwachten dat hij direct een echte meerwaarde zal zijn en onze kapitein of Hans van Aken uit de ploeg kan spelen.
Lijkt me idd nogal wiedes dat 18 jarige talentjes uit Australie, Colombia enz... opties zijn voor de toekomst en dus op lange termijn.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Peet »

Moeten geen bonestaken zijn maar dat ziet er toch eerder bodybuilder uit toch? :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

Gent in gesprek met Mata (Charleroi). Zou dat geen optie voor ons zijn, en Palacios naar de LB verschuiven?
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Peet »

Tiki Taka schreef: Gent in gesprek met Mata (Charleroi). Zou dat geen optie voor ons zijn, en Palacios naar de LB verschuiven?
Palacios had het soms al moeilijk op rechts/met rechts. Technisch beperkte speler mag je nooit tegen zijn voet zetten.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Tiki Taka schreef: Gent in gesprek met Mata (Charleroi). Zou dat geen optie voor ons zijn, en Palacios naar de LB verschuiven?
Waarom zou je Palacios op links willen zetten ?

We hebben daar al 3 spelers...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

BlueJedi schreef:
Tiki Taka schreef: Gent in gesprek met Mata (Charleroi). Zou dat geen optie voor ons zijn, en Palacios naar de LB verschuiven?
Waarom zou je Palacios op links willen zetten ?

We hebben daar al 3 spelers...
Omdat ik Mata hoger inschat dan Palacios en De Bock ook niet echt top is, terwijl Touba misschien nog wat (te) groen is.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Tiki Taka schreef:
BlueJedi schreef:
Tiki Taka schreef: Gent in gesprek met Mata (Charleroi). Zou dat geen optie voor ons zijn, en Palacios naar de LB verschuiven?
Waarom zou je Palacios op links willen zetten ?

We hebben daar al 3 spelers...
Omdat ik Mata hoger inschat dan Palacios en De Bock ook niet echt top is, terwijl Touba misschien nog wat (te) groen is.
Touba is een betere optie dan palacios op links en Cools trouwens ook.

Als je Mata haalt dan speelt die inderdaad beter op rechts dan Palacios maar dat betekent nog niet dat je palacios dan maar op links moet gaan zetten. Palacios is voor op rechts en als hij niet goed genoeg is dan speelt hij niet.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BinonFCB »

BlueJedi schreef:
Tiki Taka schreef:
BlueJedi schreef:
Tiki Taka schreef: Gent in gesprek met Mata (Charleroi). Zou dat geen optie voor ons zijn, en Palacios naar de LB verschuiven?
Waarom zou je Palacios op links willen zetten ?

We hebben daar al 3 spelers...
Omdat ik Mata hoger inschat dan Palacios en De Bock ook niet echt top is, terwijl Touba misschien nog wat (te) groen is.
Touba is een betere optie dan palacios op links en Cools trouwens ook.

Als je Mata haalt dan speelt die inderdaad beter op rechts dan Palacios maar dat betekent nog niet dat je palacios dan maar op links moet gaan zetten. Palacios is voor op rechts en als hij niet goed genoeg is dan speelt hij niet.
Snap niet waarom Palacios naar links moet. Is toch absoluut zijn positie niet. Komt Mata er bij, dan moet er iemand vertrekken. Ideaal: Palacios naar Charleroi op uitleenbasis voor 1-2 jaar. Mata voor een prijske naar hier, met de veronderstelling dat hij de concurrentie maar moet aangaan met Cools. Op links zitten we goed met Touba en De Bock.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Cedrinho »

Gwn Palacios ruilen voor Mata. Done.
Gesloten