Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

freke2014
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 mei 2017, 20:32

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door freke2014 »

Hannes schreef:
Peet schreef:
freke2014 schreef:
Hannes schreef:
1/ TT heeft groot gelijk. We laten te gemakkelijk spelers vertrekken voor weinig geld.
2/ Wat niet betekent dat je dan een onredelijke prijs als 7 miljoen voor RVR zou moeten vragen, dat is een van de grootste miskleunen die ik hier al gelezen heb. :D Met 2 miljoen gaan we inderdaad al content mogen zijn.
RVR wordt nooit een grote speler, hij legt er zijn kop niet voor.
Als Ricardo vertrekt voor 2 miljoen naar een rechtstreekse concurrent zijn ze echt loemp!!!! 7 miljoen was overdreven, maar je moet toch proberen 3,5 miljoen winst proberen te halen met die 20 % in je achterhoofd...Anders kan je Engels en joske ook voor 5 euro gaan weggeven e... Zie naar wat transfersommen HvH krijgt voor zijn spelers...
Tielemans is een supertalent van 19 jaar. Kan je toch onmogelijk met vergelijken.
Freke, sorry hoor, maar je leeft op een andere planeet... 3,5 miljoen WINST op een gast die hier nooit potten heeft gebroken?? Te gek voor woorden.
Ik zou precies een hardere onderhandelaar zijn als jullie dan, je laat toch geen basismateriaal voor 2 miljoen vertrekken naar directe concurrenten.
Gebruikersavatar
loedovico
Tester
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2016, 02:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door loedovico »

Khas schreef: Wat HVH of eender wie uit de concurrentie doet kan mij eigenlijk gestolen worden.
Voor mij is belangrijk dat we geen lonen betalen voor spelers die we toch niet gaan gebruiken en zo lopen er op dit moment heel wat rond.
Akkoord, we hebben op dit moment een te ruime kern.

En dan, volgens Bart Verhaeghe gisteren, zouden er nog aanwinsten op komst zijn.

Dat wilt zeggen dat er spelers dienen te vertrekken. We kunnen moeilijk met een kern van 40 man zitten en daar zijn we op dit moment niet ver van af.

Kijk, natuurlijk zou ik 1 van onze spelers ook liever niet naar een andere belgische ploeg zien gaan maar als dat de enigste optie is. Tja, dan is het zo. Van Rhijn verzeilde zijn laatste seizoen bij Ajax op de bank en bij ons, we dienen eerlijk te zijn, kunnen we hem moeilijk een geslaagde transfer noemen. Je kunt hopen dat er ergens een nederlandse ploeg interesse zou hebben maar buiten de topploegen zijn de budgetten daar ook niet van die orde dat ze miljoenen gaan betalen voor Van Rhijn en voor interesse van de grote competities dient Van Rhijn terug te laten zien dat hij een hoger niveau aankan dan hetgeen hij de laatste 2 seizoenen heeft laten zien.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

freke2014 schreef:
Hannes schreef:
Peet schreef:
freke2014 schreef:
Als Ricardo vertrekt voor 2 miljoen naar een rechtstreekse concurrent zijn ze echt loemp!!!! 7 miljoen was overdreven, maar je moet toch proberen 3,5 miljoen winst proberen te halen met die 20 % in je achterhoofd...Anders kan je Engels en joske ook voor 5 euro gaan weggeven e... Zie naar wat transfersommen HvH krijgt voor zijn spelers...
Tielemans is een supertalent van 19 jaar. Kan je toch onmogelijk met vergelijken.
Freke, sorry hoor, maar je leeft op een andere planeet... 3,5 miljoen WINST op een gast die hier nooit potten heeft gebroken?? Te gek voor woorden.
Ik zou precies een hardere onderhandelaar zijn als jullie dan, je laat toch geen basismateriaal voor 2 miljoen vertrekken naar directe concurrenten.
Eu basismateriaal? Dan is Cools dat ook.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Castelletto wordt opnieuw uitgeleend, nu aan Brest.
https://www.francefootball.fr/news/Merc ... est/819341" onclick="window.open(this.href);return false;
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bjorno »

Plan-Mannaert lijkt/leek me:
Doelmannen: Horvath, Hubert, Teunckens
Verdedigers: Palacios, Cools, Poulain, Mechele, Mera, Masovic, De Bock, Touba
Middenvelders: Nakamba, Vanlerberghe, Vormer, McGree, Vanaken, (Simons)
Aanvallers: Limbombe, Rotariu, Refaelov, Acolatse, Dennis, Vossen, Perbet, Wesley

Op zich is een kern van 24 (25) spelers + enkele youngsters genre Lemoine, Vlietinck, ... ideaal, behalve dan dat je met bovenstaande kwalitatief gezien toch wel serieus tekort komt en dat je met fundamentele onevenwichten zit: het jaarlijks terugkerend probleem van teveel centrumspitsen te kopen, geen alternatief voor Vanaken op de 10 (tenzij Rafa naar het midden schuiven maar da's geen onverdeeld succes), met Touba en Palacios twee onervaren backs en hun concurrenten De Bock en Cools die niet steeds overtuigen, verdediging tout court wordt heel plattekes, en alle druk op de schouders van een jonge doelman die amper een handvol matchen bij ons op de teller heeft.

Enfin, los daarvan - ik tracht hoopvol te blijven dat pakweg McGree een schot in de roos blijkt - vraag ik me ernstig af hoe Mannaert het gaat klaarspelen om te cashen op:
Butelle
Van Rhijn
Engels
Denswil
Pina
Izquierdo
Seys
Diaby
Strandberg

Dat hij ze niet allemaal zal kwijtraken lijkt me al duidelijk, sommigen daarvan vinden dat helemaal niet erg en staan niet noodzakelijk te springen om te vertrekken (Denswil, Diaby), maar als je Izquierdo nog eens een jaar moet gaan houden omdat je er niet voor krijgt wat je had gehoopt, gaat die kerel dat niet blijven met de glimlach opnemen. Of Butelle, Van Rhijn, ... terug in de groep gaan integreren, dat zie ik niet bepaald een succes worden.
Plus nog meer het feit dat bepaalde posities zwaar overbevolkt dreigen te worden natuurlijk en dat het potentieel van sommige spelers daardoor niet benut gaat kunnen worden.

Enige uitweg zal opnieuw een eindeloos rondje verhuren zijn (cfr. Sabala, Storm, nu ook opnieuw Castelletto, enz.) maar dan ga je zien dat je voor iemand als Pina nog driekwart van zijn loon zelf gaat mogen betalen.

Ik hoop de komende weken toch echt wel nog héél wat activiteit te zien qua uitgaande transfers, en als ik er toch eentje mag uitpakken om naar de uitgang te begeleiden dan kies ik voor Mannaert zelf. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Iemand die zich aan een pronostiekje durft wagen hoeveel spelers we nog gaan kunnen lozen tegen 31 augustus? (beloften verhuren aan Nederlandse tweedeklassers telt niet mee voor alle duidelijkheid)
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Bosko schreef: Castelletto wordt opnieuw uitgeleend, nu aan Brest.
https://www.francefootball.fr/news/Merc ... est/819341" onclick="window.open(this.href);return false;
Is definitieve transfer. Tekent contract van drie seizoenen.
freke2014
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 mei 2017, 20:32

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door freke2014 »

Joske gezien bij Verhaegen thuis, mss toch een extra jaartje bij Brugge?
Bjorn1981
Tester
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jun 2016, 20:27

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bjorn1981 »

freke2014 schreef: Joske gezien bij Verhaegen thuis, mss toch een extra jaartje bij Brugge?
`
Of ze komen vragen voor zijn prijs te laten zakken?
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Bjorn1981 schreef:
freke2014 schreef: Joske gezien bij Verhaegen thuis, mss toch een extra jaartje bij Brugge?
`
Of ze komen vragen voor zijn prijs te laten zakken?
Ja want Joske moet daar bij zijn?
Het us trouwens telkens enkel die zen makelaar die in de media de 20 milj vermeld, niet Club.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Butelle staat op de short-list van Tours FC.
http://www.footmercato.net/flash-mercat ... urs_206681" onclick="window.open(this.href);return false;

Naast Levante UD wil ook SD Eibar Pina terug halen naar Spanje.
http://macholevante.com/2017/07/22/leva ... so-brujas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Stylisimo »

De uittocht is precies beetje bij beetje op gang aan het komen :)
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Er zou een 2 jarig contract klaar liggen voor Butelle bij Sivasspor
bvanholme
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:41

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door bvanholme »

Kan er iemand eigenlijk eens de uitgaande transfers samenvatten met bedrag of verhuur erbij ?
Voor zover ik weet (uitgezonderd beloften) :
- Storm -> verhuur
- Coopman -> verhuur
- Claudimir --> verkocht 3 miljoen ?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Khas »

bvanholme schreef: Kan er iemand eigenlijk eens de uitgaande transfers samenvatten met bedrag of verhuur erbij ?
Voor zover ik weet (uitgezonderd beloften) :
- Storm -> verhuur
- Coopman -> verhuur
- Claudimir --> verkocht 3 miljoen ?
Claudemir 2.7 miljoen Euro
Lex Immers gratis
Bruzzesse gratis
Castelletto onbekende prijs waarschijnlijk gratis
Brodic uitgeleend
Coopnan uitgeleend
Storm uitgeleend
Bolingoli onbekende prijs


Vergeet ik iemand?
Laatst gewijzigd door Khas op 26 jul 2017, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Alethio »

ClubPolska - vermist.
Gesloten