Zomertransfers 2018 IN
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2018 IN
Lang niet helemaal waar, maar bon...
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Mannaert bevestigt interesse in Awonyi en zegt dat we hem enkel definitief willen aantrekken.
Gaan we de nekken met alle talentvolle belgen laten lopen? Senna miangue zou zeker niet misstaan als je Limbombe van de hand gaat doen.
een LM vervangen door een LCV?h0ppa schreef: Gaan we de nekken met alle talentvolle belgen laten lopen? Senna miangue zou zeker niet misstaan als je Limbombe van de hand gaat doen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Waarom niet, jij doet nu alsof dat zo gek is. Oké senna heeft veel meer verdedigende kwaliteiten dan aanvallende, verbeterde versie van De Bock.
Hadden ze jou dus vorig jaar gezegd dat Limbombe de bock kwam vervangen had je dus dezelfde reactie gehad?
Hadden ze jou dus vorig jaar gezegd dat Limbombe de bock kwam vervangen had je dus dezelfde reactie gehad?
Mja. Met een De Bock in ons huidig systeem zouden we er ook op achteruit gaan. Net als we met een Limbombe op de plek van De Bock in het kampioenenjaar twee jaar geleden een andere ploeg hadden gehad.h0ppa schreef: Waarom niet, jij doet nu alsof dat zo gek is. Oké senna heeft veel meer verdedigende kwaliteiten dan aanvallende, verbeterde versie van De Bock.
Hangt dus allemaal af van het systeem. Onder de huidige omstandigheden is Miangue als vervanger van Limbombe niet helemaal hetzelfde. Wat ook niet hoeft, maar je mag/kan de opmerking wel maken. En betekent ook niet dat zo'n Miangue niet welkom zou zijn, wel integendeel.
#hetishierbeter
Ik zou toch graag een zeer gelijkaardig systeem blijven spelen. Dus zie ik ze liever iemand halen die past in wat we zoeken.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Mirallas mag weg bij Olympiakos. Origi mag weg bij Liverpool.
Bij deze de vervangers/concurrenten voor Cools en Diaby gekend!
Miangue als vervanger van Denswil zou prachtig zijn!Fire schreef: Ik zou toch graag een zeer gelijkaardig systeem blijven spelen. Dus zie ik ze liever iemand halen die past in wat we zoeken.
Club zou 3 miljoen geboden hebben voor Cobbaert, er zou dus wel degelijk heel concrete interesse geweest zijn.h0ppa schreef: Gaan we de nekken met alle talentvolle belgen laten lopen? Senna miangue zou zeker niet misstaan als je Limbombe van de hand gaat doen.
Lestienne huren en proberen Bastien en Miangue aan te kopen.
Lost al heel veel problemen op.
Mirallas daar moeten ze toch zeker eens naar informeren. Zou een serieuze kwaliteitsboost zijn in de spits.
kan volgens mij ook de RM aan?BlueJedi schreef: Mirallas daar moeten ze toch zeker eens naar informeren. Zou een serieuze kwaliteitsboost zijn in de spits.
-
- Sleutelspeler
Cedrinho schreef: Mirallas mag weg bij Olympiakos. Origi mag weg bij Liverpool.
-
- Sleutelspeler
Is Lestienne niet transfervrij deze zomer of heb ik dat verkeerd op?Gratchski schreef: Lestienne huren en proberen Bastien en Miangue aan te kopen.