Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Stylisimo »

Gratchski schreef:
Stylisimo schreef:
Gratchski schreef: CL spelen zou aantrekkelijker moeten zijn dan Spaanse tweede klasse ;-)
Money money money
zal een Spaanse tweedeklasser meer betalen dan wij?
Wie zegt dat die Spaanse tweedeklasser diegene is met de grotere geldbuidel? ;)
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Brechtje »

Als Club zijnde moet je wel eens polsen naar die Trossard.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

Laat maar.. Zal Genk nooit verlaten voor een andere ploeg en heeft iets te veel de uitstraling van een ettertje. Is zo een van die spelers die ik niet bij Club wil zien, net als Dejaeghere bijvoorbeeld. Geen fan van.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

Cedrinho schreef: Laat maar.. Zal Genk nooit verlaten voor een andere ploeg en heeft iets te veel de uitstraling van een ettertje. Is zo een van die spelers die ik niet bij Club wil zien, net als Dejaeghere bijvoorbeeld. Geen fan van.
Amai, hoe ongenuanceerd en kortzichtig is dat?

Trossard heeft alles om in ons systeem te slagen, maar zal wel voor 8miljoen vertrekken dus onhaalbaar.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bjorno »

BlueJedi schreef: Droom zomer voor mij zou zijn:
In: Acolaste, Mirallas, Awoniyi, Lestienne, Clasie, Vermeer en Mitrovic
Uit: Diaby, Denswil, Limbombe, Vossen, Rafa, Hubert, Coopman, Rotariu, Pina, Perbet, Pereira, Mcgree (leen), Vlietinck (leen), Touba (leen)

Ploeg voor volgend jaar:

Keeper: Vermeer, Gabulov, Horvath
Centrale verdediging: Poulain, Mechele, Mitrovic, Decarli, Scholz, Masovic
Flanken: Lestienne, Cools, Tomecak, Acolaste
Middenveld: Nakamba, Vormer, Vanaken, Clasie, Vanlerberghe
Aanval: Mirallas, Awoniyi, Dennis, Wesley, Diatta
In grote lijnen volg ik wel, al ben ik langs inkomende zijde niet overtuigd van Mirallas (paar jaar te laat) en Awoniyi (kon mij enkel tegen Standard overtuigen maar dat ligt mogelijk aan mij want zo goed volg ik Moeskroen nu ook weer niet). Ik zou eerder Openda of Ngonge als invaller hun kans geven en aanvullen met iemand die al wel wat bewezen heeft (naam laat ik open).
Clasie overnemen wordt heel lastig aangezien we geen optie hebben en hoeft eigenlijk ook niet echt als we ons trio op het middenveld kunnen houden. Vanlerberghe back-up voor Nakamba en Vormer, Coopman (zou ik zeker niet wegdoen) back-up voor Vanaken en kan indien nodig ook op de 8 of op de flank.

Tomecak is echt wel onvoldoende voor mij, ik zou gewoon Diatta zijn kans blijven geven op die positie in concurrentie met Cools. Allebei nog jong dus een gans seizoen kunnen die toch nog niet aan zoals we dit jaar gemerkt hebben.
Lestienne en Acolatse op links is een beetje een gok, allebei heel erg aanvallend en aanpassing zal absoluut nodig zijn maar die tijd wil ik ze gerust geven.
Daarnaast wil ik naast het vertrek van Denswil toch minstens één linksvoetige verdediger hebben en liefst een Belg aangezien we er volgend seizoen niet langer 6 maar wel 8 in de wedstrijdkern moeten hebben. Miangue is dan de meest voor de hand liggende naam. In dat geval kan Scholz wat mij betreft beschikken, niet goed genoeg en meer dan 6 CV's hebben we echt niet nodig.

Aan uitgaande kant zou ik Horvath nog toevoegen, ik zie er jammer genoeg geen toekomst in bij ons. Teunckens idem wegens te ongeduldig. Ook onze terugkerende beloften (Van Vaerenbergh, Van Landschoot, Osei-Berkoe en Lemoine) gaan waarschijnlijk te licht uitvallen en daar kunnen beter we naar een definitieve oplossing zoeken dan een nieuw rondje verhuren. Voorts ontbreken Van Rhijn en Brodic nog.

Dat geeft dus:

In: Acolatse (terug van verhuur), Coopman (terug van verhuur), Openda (beloften), Ngonge (beloften), Lestienne, Miangue, XXX, Vermeer (optie lichten) en Mitrovic (optie lichten)
Uit: Diaby, Denswil, Limbombe, Vossen, Refaelov, Scholz, Hubert, Horvath, Teunckens, Brodic, Rotariu, Pina, Perbet, Pereira, Van Vaerenbergh, Van Landschoot, Osei-Berkoe, Lemoine, McGree (verhuur), Vlietinck (verhuur), Touba (verhuur)

Ploeg voor volgend jaar:

Keeper: Vermeer, Gabulov, (Gabriel)
Centrale verdediging: Poulain, Mechele, Miangue, Mitrovic, (Decarli), (Masovic)
Flanken: Lestienne, Cools, Diatta, (Acolatse)
Middenveld: Nakamba, Vormer, Vanaken, Vanlerberghe, Coopman
Aanval: Dennis, Wesley, XXX, Openda, (Ngonge)

Tussen haakjes de spelers die naast de selectie vallen als iedereen fit is.
Exact 8 Belgen bij de 18 in dat geval + Wesley die in de winter ook voetbal-Belg wordt.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

zegmaardag schreef:
Cedrinho schreef: Laat maar.. Zal Genk nooit verlaten voor een andere ploeg en heeft iets te veel de uitstraling van een ettertje. Is zo een van die spelers die ik niet bij Club wil zien, net als Dejaeghere bijvoorbeeld. Geen fan van.
Amai, hoe ongenuanceerd en kortzichtig is dat?

Trossard heeft alles om in ons systeem te slagen, maar zal wel voor 8miljoen vertrekken dus onhaalbaar.
klopt, veel te duur.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Kaminski !
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Lol
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Werner!
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Tiki Taka schreef: Kaminski !
Belgisch, betrouwbaar en nog groeimarge. Why not ?!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Neem je beter een deftige doelman zoals Coosemans dan een (eenmalige) hoogvlieger als Kaminski
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: Neem je beter een deftige doelman zoals Coosemans dan een (eenmalige) hoogvlieger als Kaminski
Niet akkoord, Kaminski presteert al een heel seizoen op hoog niveau, zelden op een flater te betrappen.
Coosemans destijds niet voor niks doorgestuurd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Neem je beter een deftige doelman zoals Coosemans dan een (eenmalige) hoogvlieger als Kaminski
Niet akkoord, Kaminski presteert al een heel seizoen op hoog niveau, zelden op een flater te betrappen.
Coosemans destijds niet voor niks doorgestuurd.
Hoogvlieger is vaak één seizoen natuurlijk :mrgreen:

Laat ons ook niet vergeten wat Kaminski ervoor al allemaal gepresteerd heeft.

Coosemans is doorgestuurd geweest voor verschillende redenen, kwaliteit was er geen van.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Probeer dan voor Casteels eventueel als ze effectief een Belg willen halen, en als Wolfsburg degradeert.
bvanholme
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:41

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door bvanholme »

Bosko schreef: Probeer dan voor Casteels eventueel als ze effectief een Belg willen halen, en als Wolfsburg degradeert.
Een paar jaar geleden als eens serieus interesse in gehad.
Ik weet niet of die haalbaar zou zijn, mss bij degradatie Wolfsburg en wij CL ?
Gesloten