Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Leko zou zelf gezegd hebben dat er nog 2 a 3 tranfers welkom zijn.

Gaat volgens mij sowieso een cvm zijn om de blessure van Nakamba op te vangen en denk ook wel een linkerflankspeler om de concurrentie aan te gaan met Groeneveld (Bryan Oviedo daar is het al heel lang stil rond). En er zal wss een spits bij mogen als Diaby of Wesley vertrekt..
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Linkerflank: Danjuma (Groeneveld) / Diatta / Limbombe (momenteel nog)
Rechterflank: Mata / Cools

Waarom zou er nog een extra optie op links aangekocht moeten worden?
CVM en Spits lijkt me een logischere optie.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

CVM zit je met Rits die het goed doet, Nakamba die incontournable is en met Baiye een talent in je kern.

Als je Diatta als linker en of rechterflank durft zetten, dan kan je Rits als 6 zien ook en in dat geval ontbreekt er enkel een spits eens Diaby vertrokken is.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Pica schreef: CVM zit je met Rits die het goed doet, Nakamba die incontournable is en met Baiye een talent in je kern.

Als je Diatta als linker en of rechterflank durft zetten, dan kan je Rits als 6 zien ook en in dat geval ontbreekt er enkel een spits eens Diaby vertrokken is.
Leko zijn woorden: “Op basis van vorig seizoen hebben we al lang ons plan voor deze transferperiode klaar. Zelfs met of zonder Nakamba, we hebben meer power op het middenveld nodig. Ik ben blij met de prestaties van Rits en Baiye, maar bij een topclub heb je gezonde concurrentie nodig.”
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Vormer10 »

cvm niet prioriteit
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

Als hun werk klaar is, waarom duurt het dan zo lang?
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Hannes »

Jongens, we hebben nog alle tijd van de wereld hoor.
Nog 13 volle dagen, dat is een eeuwigheid in transferland.
Komt in orde! Hoop ik.
Please Vinnie, een spits die de weg naar doel kent aub.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Op zich scoren onze spitsen wel op dit moment.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Vormer10 schreef: cvm niet prioriteit
mee eens, spits ok moest diaby of wesley nog weg gaan.
Maar dat ze toch es Baiye de kans geven, nu hebben we eens een eigen jeugdspeler met talent, dat ze die verdorie dan volop kansen geven.

Vind het toch merkwaardig dat ploegen als Standard , Genk en de joden spelers kunnen voortbrengen die de top halen en dat dat bij ons nog niet lukt.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

HeervanBiesen schreef:
Vormer10 schreef: cvm niet prioriteit
mee eens, spits ok moest diaby of wesley nog weg gaan.
Maar dat ze toch es Baiye de kans geven, nu hebben we eens een eigen jeugdspeler met talent, dat ze die verdorie dan volop kansen geven.

Vind het toch merkwaardig dat ploegen als Standard , Genk en de joden spelers kunnen voortbrengen die de top halen en dat dat bij ons nog niet lukt.
Al die teams hebben hun jeugd die doorgebroken is moeten kopen buiten Trossard.
Wij hebben in dat opzicht met Mechele, Cools, Limbombe , Diatta, Wesley ook allemaal spelers “opgeleid” he...
Baiye en Openda moeten hun kansen krijgen Maarn iedereen weet dat we pure power missen op ons middenveld , zeker met Naka zolang out. Ik begrijp leko zn idee wel dat hij daar een extra speler wil.
Dan kan je volgend jaar na de verkoop van Naka ( we gaan die nooit kunnen houden) met Baiye en die nieuwe CVM spelen.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

rambopirou schreef:
HeervanBiesen schreef:
Vormer10 schreef: cvm niet prioriteit
mee eens, spits ok moest diaby of wesley nog weg gaan.
Maar dat ze toch es Baiye de kans geven, nu hebben we eens een eigen jeugdspeler met talent, dat ze die verdorie dan volop kansen geven.

Vind het toch merkwaardig dat ploegen als Standard , Genk en de joden spelers kunnen voortbrengen die de top halen en dat dat bij ons nog niet lukt.
Al die teams hebben hun jeugd die doorgebroken is moeten kopen buiten Trossard.
Wij hebben in dat opzicht met Mechele, Cools, Limbombe , Diatta, Wesley ook allemaal spelers “opgeleid” he...
Baiye en Openda moeten hun kansen krijgen Maarn iedereen weet dat we pure power missen op ons middenveld , zeker met Naka zolang out. Ik begrijp leko zn idee wel dat hij daar een extra speler wil.
Dan kan je volgend jaar na de verkoop van Naka ( we gaan die nooit kunnen houden) met Baiye en die nieuwe CVM spelen.
Rits krijgt ook de voorkeur op Baiye. Als je nog een nieuwe haalt, staat hij weer maar derde/vierde in de rangorde.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

rambopirou schreef:
HeervanBiesen schreef:
Vormer10 schreef: cvm niet prioriteit
mee eens, spits ok moest diaby of wesley nog weg gaan.
Maar dat ze toch es Baiye de kans geven, nu hebben we eens een eigen jeugdspeler met talent, dat ze die verdorie dan volop kansen geven.

Vind het toch merkwaardig dat ploegen als Standard , Genk en de joden spelers kunnen voortbrengen die de top halen en dat dat bij ons nog niet lukt.
Al die teams hebben hun jeugd die doorgebroken is moeten kopen buiten Trossard.
Wij hebben in dat opzicht met Mechele, Cools, Limbombe , Diatta, Wesley ook allemaal spelers “opgeleid” he...
Baiye en Openda moeten hun kansen krijgen Maarn iedereen weet dat we pure power missen op ons middenveld , zeker met Naka zolang out. Ik begrijp leko zn idee wel dat hij daar een extra speler wil.
Dan kan je volgend jaar na de verkoop van Naka ( we gaan die nooit kunnen houden) met Baiye en die nieuwe CVM spelen.
Bedoelde een Kompany (Lukaku komt idd v Lierse dacht ik), Witsel is ook eigen jeugd Standard (opgevist uit lagere reeksen bij Visé maar nergens in 1ste klasse weg gehaald), Carcela komt zuiver v Luik. En Genk klopt die zijn overal wel iets gaan weg halen. En Trossard is ander verhaal, Maes zag niets in hem tot hij de pannen van het dak speelde in OHL toen moest hij terug komen wat hij niet wou.
Valt me gewoon op als je kijkt naar eigen jeugd dat er enorm veel spelers ex-Standard zijn. (ok er zijn er vele niet van doorgebroken maar er komen vele van)
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

ondertussen circuleert de naam van Michael Krmenčík een aanvaller van 25 van Viktoria Pilsen. Wss eerder een pivot, hij is 1m90.
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Vormer10 »

das al een week ze
Laatst gewijzigd door Vormer10 op 19 aug 2018, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Ik smijt het maar hier, as good a place as any.

Ik irriteer mij mateloos in hoe onze spelers gedwongen worden in een rol die ze in principe niet meester zijn. Ik vind het knap hoe ze het vol overgave doen, maar er moet ergens bepaald worden wat het groeipad is voor die mannen om ze effectief te doen groeien.

Diatta is hij nu een spits of een flank?
Schrijvers een 10 of een spits?
Wat wil je doen met Rits?
Dennis speelt gisteren vol overgave, maar liep nog meer verloren dan anders, wat wil je ermee doen?

Ik ben pro tactische flexibiliteit, maar als we nu nog een spits kopen bijvoorbeeld, dan moet je niet zeggen dat Diatta een spits is en dan al zeker niet dat hij voor de diepgang gaat zorgen bijvoorbeeld. Idem voor CVM en/of linkerflank.
Gesloten