Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Forumscouting

Bericht door Alethio »

Ja, dat laatste vind ik toch ook een rode vlag. Wil ergens zeggen dat ze toch niet meer geloven dat die nog fit genoeg raakt om mee te kunnen, anders is verhuren+aankoopoptie voor hen toch ook een goede deal.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Alethio schreef: 29 aug 2019, 06:34 Ja, dat laatste vind ik toch ook een rode vlag. Wil ergens zeggen dat ze toch niet meer geloven dat die nog fit genoeg raakt om mee te kunnen, anders is verhuren+aankoopoptie voor hen toch ook een goede deal.
Wanyama zelf wil echt weg blijkbaar. Maar mss moeten ze ook eens M. Camara bekijken van Olympiacos.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Forumscouting

Bericht door The_One »

Kraakbeen groeit niet terug, dus van een kraakbeenletsel herstel je niet. Enige dat je kan doen is er mee leren omgaan.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Tijd om de ploeg aanvallen nog wat up te graden. Nodig nieuwe spits. Mogen vertrekken dennis 20 a 25 milj. Vossen jammer maar voldoet niet meer. Diagne 1 brok miserie die we liever kwijt zijn. Cools en vlietink mogen ook vertrekken al dan niet tijdelijk.

Opties in de spits
Yohan Boli
https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700

Habib Diallo
https://www.transfermarkt.nl/habib-dial ... ler/344888

Cyle Larin
https://www.transfermarkt.nl/cyle-larin ... ler/343463

Taiwo awoniyi
https://www.transfermarkt.nl/taiwo-awon ... ler/295313

Christian Benteke
https://www.transfermarkt.nl/christian- ... eler/50201
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Ik vermoed dat Dennis pas in de zomer zal vertrekken, want dan krijg je er in principe meer geld voor dan in de winter.
Vossen en zeker Diagne mogen opkrassen, Cools en Vlietinck uitlenen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef: 02 dec 2019, 08:01 Ik vermoed dat Dennis pas in de zomer zal vertrekken, want dan krijg je er in principe meer geld voor dan in de winter.
Vossen en zeker Diagne mogen opkrassen, Cools en Vlietinck uitlenen.
Vlietinck moet je verkopen hé. Jammer, maar Club is te hoog gegrepen voor hem.
Cools... Ik blijf dat een raar geval vinden. Zou zeker goed genoeg moeten zijn als back-up voor Mata, maar het komt er maar niet uit. Intrinsiek talent is er wel, maar mentaal zo enorm broos naar het schijnt..
Vossen is einde contract, vertrekt mogelijk dus al in de winter.
En Diagne verwacht ik idd ook nooit meer in Clubshirt.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 02 dec 2019, 08:01 Ik vermoed dat Dennis pas in de zomer zal vertrekken, want dan krijg je er in principe meer geld voor dan in de winter.
Vossen en zeker Diagne mogen opkrassen, Cools en Vlietinck uitlenen.
Als de engelse ploegen qualiteit injectie nodig hebben kun je soms meer verdienen aan spelers in de winter. Er zijn minder speler op de markt in de winter dus kun je doorvragen voor gewenste profielen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Forumscouting

Bericht door Khas »

Wintertransfers zijn over het algemeen een pak duurder dan ze zouden moeten zijn in de zomer. De toptransfers gebeuren niet tijdens januari, waardoor over het algemeen de transfersommen lager liggen, maar wie wel verkocht wordt is meestal een pak boven de waarde.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef: 10 dec 2019, 12:53 Wintertransfers zijn over het algemeen een pak duurder dan ze zouden moeten zijn in de zomer. De toptransfers gebeuren niet tijdens januari, waardoor over het algemeen de transfersommen lager liggen, maar wie wel verkocht wordt is meestal een pak boven de waarde.
OK, dat ze Dennis dan maar komen halen in januari.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Forumscouting

Bericht door Polbemol »

Tiki Taka schreef: 11 dec 2019, 07:31
Khas schreef: 10 dec 2019, 12:53 Wintertransfers zijn over het algemeen een pak duurder dan ze zouden moeten zijn in de zomer. De toptransfers gebeuren niet tijdens januari, waardoor over het algemeen de transfersommen lager liggen, maar wie wel verkocht wordt is meestal een pak boven de waarde.
OK, dat ze Dennis dan maar komen halen in januari.
Dennis is nog een ruwe diamant... Gezien hoe fris die nog was gisteren? Als hij nog slijpbaar is, houden zou ik zeggen, en anders inderdaad: strikje rond...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Polbemol schreef: 12 dec 2019, 16:00 Dennis is nog een ruwe diamant... Gezien hoe fris die nog was gisteren? Als hij nog slijpbaar is, houden zou ik zeggen, en anders inderdaad: strikje rond...
Gisteren speelde hij voor het eerst sinds lang nog eens zonder oogkleppen op (tenminste een deel van de match). Voor hem zou het beter zijn om tot het einde van het seizoen of zelfs het eind van volgend seizoen in Brugge te blijven. Hier kan hij rustig leren dat voetbal een ploegsport is in plaats van een individuele showroom. Alleen vrees ik dat hij zelf weg zal willen, en dan gaat hij bij zijn nieuwe ploeg heel snel anders moeten spelen of hij belandt er direct op de bank of in de tribune...
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Kunnen mss eens polsen bij Izquierdo. Heeft maar één marktwaarde van 8m en breekt niet volledig door in Engeland.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Forumscouting

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

ClubFanVinne schreef: 06 jan 2020, 01:36 Kunnen mss eens polsen bij Izquierdo. Heeft maar één marktwaarde van 8m en breekt niet volledig door in Engeland.
Deed het in het begin wel heel goed bij Brighton maar dan maanden out geweest met meniscusblessures. Moeilijke revalidatie.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Forumscouting

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 11 dec 2019, 07:31OK, dat ze Dennis dan maar komen halen in januari.
Wat, afin, waarom? Is onvoorspelbare vleugelspeler. Mannen op die positie die hun man voorbij moeten lopen zich soms vast en zien soms de pass niet, Lestienne liep zich vast, Dirar toen 'm 20 was liep zich constant vast, Perisic, Izquierdo, Danjuma. Diatta en Dennis ook, hoe meer ervaring die hebben hoe minder die zich vast lopen en hoe vaker ze hun man voorbij gaan. Dennis is zo'n speler, moogt dat niet uit zijn spel halen, dat is zijn spel. Hazard liep zich bij Lille om de drie minuten vast. 'tis maar Ronaldo en Ribéry die hun man altijd voorbij waren.

Dennis heeft enorm veel talent, meer dan Dirar, Lestienne & Izquierdo volgens mij, meer dan Diatta trouwens, enkel Perisic vond ik op die leeftijd nog knapper. Over een paar jaar speelt die gast 100% in serie-a, prem of la liga.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Vergas Ronald schreef: 16 jan 2020, 02:18
Tiki Taka schreef: 11 dec 2019, 07:31OK, dat ze Dennis dan maar komen halen in januari.
Wat, afin, waarom? Is onvoorspelbare vleugelspeler. Mannen op die positie die hun man voorbij moeten lopen zich soms vast en zien soms de pass niet, Lestienne liep zich vast, Dirar toen 'm 20 was liep zich constant vast, Perisic, Izquierdo, Danjuma. Diatta en Dennis ook, hoe meer ervaring die hebben hoe minder die zich vast lopen en hoe vaker ze hun man voorbij gaan. Dennis is zo'n speler, moogt dat niet uit zijn spel halen, dat is zijn spel. Hazard liep zich bij Lille om de drie minuten vast. 'tis maar Ronaldo en Ribéry die hun man altijd voorbij waren.

Dennis heeft enorm veel talent, meer dan Dirar, Lestienne & Izquierdo volgens mij, meer dan Diatta trouwens, enkel Perisic vond ik op die leeftijd nog knapper. Over een paar jaar speelt die gast 100% in serie-a, prem of la liga.
Gastón Pereiro lijkt mij een buitenkansje om te halen. slechts 6maanden contract meer bij psv en wil weg omdatie niet meer mag spelen vorig jaar nog sterkhouder.
Plaats reactie