Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Club heeft uiteindelijk goed werk geleverd deze zomer. Maar voor volgende zomer kunnen we al zeker een spits, cv en rechtsback opschrijven. Dost vertrekt, Wesley gaat mss blijven maar zal eerst terug een deftige match moeten spelen. Mitrovic & ricca zullen wrs vertrekken + er is ook kans dat mata vertrekt. Dus verdedigend mag er zeker wat bij. Mbamba zal zeker kansen krijgen op de positie van mata, die kan hij perfect aan. Maar zullen daar toch ook een goeie vervanger voor moeten halen ofwel dat club hem nog eens kan overtuigen.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Forumscouting

Bericht door Arnio »

Die transferwaardes van CDK en Lang gaan echt door het dak, tegen volgende zomer is het stadion al betaald :D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Arnio schreef: 07 okt 2021, 08:12 Die transferwaardes van CDK en Lang gaan echt door het dak, tegen volgende zomer is het stadion al betaald :D
Hangt er vanaf hoeveel de schikking met de fiscus ons zal kosten :mrgreen: En natuurlijk hopen dat CDK en Lang fit en gemotiveerd blijven en geen Denniske doen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Lang & Charles een Denniske gaan doen. Charles is hier groot geworden en hij gaat alles geven voor Club om door de grote poort te vertrekken. Lang heeft hier een kans gekregen en is altijd gesteund geweest terwijl hij in Ajax net goed genoeg was om in de tribune te gaan zitten. Hij is misschien iets rapper opgenaaid ('t is een hollander voor iets), maar die gaat ook tot het einde van het seizoen doorduwen om een grote transfer te kunnen maken.
Ik heb eerder schrik wat er gaat gebeuren als er een ploeg komt die te weinig biedt en Club zijn poot stijf houdt.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

3 transfers in voor deze winter. 2 out dost & mitrovic.

Opvolger voor mata, kan zich al inwerken dan tegen volgende zomer:
Julian Araujo
https://www.transfermarkt.com/julian-ar ... ler/513970

Emmanuel Agbadou
Vervanger voor mitrovic
https://www.transfermarkt.com/emmanuel- ... ler/683895

Vervanger voor Dost.
Georges Mikautadze
https://www.transfermarkt.com/georges-m ... ler/729814
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Intressante speler in januari
Hany Mukhtar (einde seizoen in america)
https://www.transfermarkt.com/hany-mukh ... ler/146155
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

ClubFanVinne schreef: 07 okt 2021, 01:33 Club heeft uiteindelijk goed werk geleverd deze zomer. Maar voor volgende zomer kunnen we al zeker een spits, cv en rechtsback opschrijven. Dost vertrekt, Wesley gaat mss blijven maar zal eerst terug een deftige match moeten spelen. Mitrovic & ricca zullen wrs vertrekken + er is ook kans dat mata vertrekt. Dus verdedigend mag er zeker wat bij. Mbamba zal zeker kansen krijgen op de positie van mata, die kan hij perfect aan. Maar zullen daar toch ook een goeie vervanger voor moeten halen ofwel dat club hem nog eens kan overtuigen.
Sta je nog steeds achter deze stelling dat Club goed werk heeft geleverd deze zomer? :?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Alex Collado lenen voor een half seizoen (met aankoopoptie deze keer), why not ?
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Forumscouting

Bericht door Arnio »

Tiki Taka schreef: 07 dec 2021, 08:12 Alex Collado lenen voor een half seizoen (met aankoopoptie deze keer), why not ?
Hij gaat naar Granada dacht ik
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Arnio schreef: 10 dec 2021, 11:44
Tiki Taka schreef: 07 dec 2021, 08:12 Alex Collado lenen voor een half seizoen (met aankoopoptie deze keer), why not ?
Hij gaat naar Granada dacht ik
Blijkt te kloppen, benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

Misschien eens polsen bij Vermaelen of hi jnaar FCB wil komen........
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 13 dec 2021, 19:36 Misschien eens polsen bij Vermaelen of hi jnaar FCB wil komen........
Die zit reeds met zijn hoofd bij de mauve.
Daarenboven is die toch heel blessuregevoelig, en reeds 36 jaar.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 06 dec 2021, 09:38
ClubFanVinne schreef: 07 okt 2021, 01:33 Club heeft uiteindelijk goed werk geleverd deze zomer. Maar voor volgende zomer kunnen we al zeker een spits, cv en rechtsback opschrijven. Dost vertrekt, Wesley gaat mss blijven maar zal eerst terug een deftige match moeten spelen. Mitrovic & ricca zullen wrs vertrekken + er is ook kans dat mata vertrekt. Dus verdedigend mag er zeker wat bij. Mbamba zal zeker kansen krijgen op de positie van mata, die kan hij perfect aan. Maar zullen daar toch ook een goeie vervanger voor moeten halen ofwel dat club hem nog eens kan overtuigen.
Sta je nog steeds achter deze stelling dat Club goed werk heeft geleverd deze zomer? :?
Van de meeste transfers had ik niet zoveel verwacht enkel van sowah en maouassa en nsoki had ik meer verwacht. Maar sowah wordt voorduren verkeerd uitgespeld het is een centrale middenvelder of aanvallende middenvelder geen flank aanvaller. Op links is maouassa meer een speler die op de flanken moet bij 3 mans verdediging. Nsoki vind ik dan echt wel de grootste ongoocheling want die speelt op zijn positie maar toont telkens weinig interesse en drive. Zoizo waren de aankopen meer toekomst gericht, maar er mocht idd al wat meer constant ingezeten hebben hendry is momenteel enige echte meerwaarde. Maar ik zou toch terug naar 3 lmans verdediging gaan. Met links sobol/maoussa en rechts vanderbrempt/buchanan in de spits zou ik vanaken zetten met nieuwe spits en dan op het middenveld balanta, dekeatelare/sowah en vormer/rits. Lang zou ik deze winter verkopen bij bod van 30+ en daarmee een deftige lcv en spits kopen. Dost en mitrovic mogen ook weg. Met hendry, mechele en mata heb je dan 3 spelers voor centraal en rechts in die 3 mans verdediging. En met nsoki en ricca 2 voor links in 3 mans verdediging maar omda ze alle 2 ondermaats zijn mag daar een topper bij. Undav zou wel eens de perfecte spits kunnen zijn voor club.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

Wesley staat terug op het punt om Club te verlaten (artikel HLN) tot zover de meerwaarde transfer... :brechtje:
Ik vraag me echt af wat de bedoeling geweest is om hem terug binnen te halen, het lijkt meer op een façademanoeuvre om de slechte tranfers te verdoezelen, net zoals bij Joske.
Zou vince ze weer een speler ala Dost gaan halen tijdens de wintermercato...lol????
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 21 dec 2021, 09:55 Wesley staat terug op het punt om Club te verlaten (artikel HLN) tot zover de meerwaarde transfer... :brechtje:
Ik vraag me echt af wat de bedoeling geweest is om hem terug binnen te halen, het lijkt meer op een façademanoeuvre om de slechte tranfers te verdoezelen, net zoals bij Joske.
Zou vince ze weer een speler ala Dost gaan halen tijdens de wintermercato...lol????
Club heeft een prestatiegerichte huurovereenkomst bedongen met Aston Villa, de moederclub van Wesley. Geen prestaties = laag huurbedrag. Vrij risicoloze operatie geweest dus, al bij al. Idem voor Joske, die een minimumcontract kreeg en waarbij Club zelf niet eens over een 'transfer' wou spreken, maar over een "formalisering van een bestaande situatie".

En wat Dost betreft: als we enkel naar de goals en assists kijken: 19 goals en 3 assists in 2431 speelminuten, ofwel het equivalent van 27 matchen van 90 minuten. Van die 19 goals 5 winnende goals: 4 vorig seizoen (waaronder 1 tegen Standard, 1 tegen Antwerp, 1 tegen Gent) en 1 dit seizoen. Dost speelde dus minstens een (aanzienlijke) rol in onze titel vorig jaar, en verdient dan ook wat respect, lijkt me, eerder dan te suggereren dat hij een floptransfer zou geweest zijn.
Plaats reactie