Zomertransfers 2023 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Igor Thiago (Ludogorets), centrumspits, 21 jaar, 1m88 zou nadrukkelijk in beeld zijn.
Mocht die effectief komen, dan rekent men toch niet meer op Yaremchuk ?
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door maartendr81 »

Peter schreef: 17 mei 2023, 11:56 Rits heeft mij nog niet kunnen bekoren na zijn blessure. Vooral in de playoffs lijkt het niveau wat hoog gegrepen. Wilt natuurlijk niet zeggen dat hij weg moet, blijft voor mij een goeie "squad player" met een voorbeeldige instelling.
als ervaringsdeskundige, jammer genoeg, van zulke blessure vind ik het niet ongewoon dat hij nu nog niet volledig op niveau is. Ik ben persoonlijk wel een fan van zijn speelstijl (inzet, aanjagen,...) dus hopelijk kan hij volgend seizoen zijn draai terug vinden. Om eerlijk te zijn dacht ik net voor zijn blessure dat we de vervanger voor Vormer al hadden rondlopen.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Vakie 214
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Hopelijk geen Diagne 2.0 verhaal...we weten allemaal hoe dat is uitgedraaid. :zwijgen:
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

De insteek lijkt mij hier toch wat anders eerlijk gezegd. Het is een type dat we op dit moment niet meer hebben in de kern maar van datzelfde type hebben we eigenlijk alleen Wesley als geslaagde transfer de laatste jaren...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 30 mei 2023, 08:06
Hopelijk geen Diagne 2.0 verhaal...we weten allemaal hoe dat is uitgedraaid. :zwijgen:
Wat doet jou hier vrezen voor zo'n scenario? Zoals Peter zegt is situatie toch heel anders? Diagne letterlijk op de luchthaven weghalen voor de neus van anderlecht was toen een prestigeprojectje waarvan je - gelet op de reputatie van Diagne - met je ogen toe had kunnen zien aankomen dat het verkeerd ging aflopen en als een boomerang in ons gezicht ging belanden.

Hier denk ik niet dat er lepe truken nodig zijn geweest, maar dat Club gewoon over meer middelen beschikt dan anderlecht en daarom aan het langste eind trekt (als de transfer al bevestigd wordt natuurlijk). Daarnaast heb ik nog geen negatieve zaken gelezen over de mentaliteit van onze mogelijk nieuwe spits.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

De komst van Hugo Vetlesen ZOU bijna zo goed als rond zijn.
Eindelijk een deftige concurrent voor Vanaken, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Kan Vetlesen ook op de 8 uit de voeten?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 30 mei 2023, 14:05 De komst van Hugo Vetlesen ZOU bijna zo goed als rond zijn.
Eindelijk een deftige concurrent voor Vanaken, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Wat is jouw bron?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door IsO »

Peter schreef: 30 mei 2023, 14:23 Kan Vetlesen ook op de 8 uit de voeten?
Denk het wel. Speelt nu met rugnummer 10 als ik me niet vergis, maar Jacek Kulig (Football Talent Scout) bijvoorbeeld omschrijft hem als een "extremely interesting 8/10 hybrid".

Whoscored omschrijft zijn sterktes als volgt:
- Passing
- Doorsteekpasses
- Dribbelen
- Tackelen

Zijn zwaktes:
- Luchtduels

Speelstijl:
- tackelt graag
- speelt graag korte passes

Zijn zwakte is niet geheel onlogisch voor een speler van 1m74, maar dat betekent niet dat hij zich in de duels niet zou laten gelden.

Dit scoutverslag dateert al van 2020, maar geeft toch al wat indicaties: https://scandinavianfootballanalysis.co ... is-tactics (daar zagen ze hem wel in een soort van Grealish-achtige rol, terwijl hij uiteindelijk meer als één van de twee middenvelders in een driehoek met de punt naar achter is gaan spelen).

Ook dit filmpje toont meer van zijn kunnen dan alleen maar goals:

En hier nog de Engelse vertaling van een recent interview met hem in het Noors, waarin onder meer sprake over het bod van Feyenoord op hem dat door zijn club werd geweigerd, waarna hij bijtekende tot 2025, en over zijn ontluikende leiderschapskwaliteiten: https://norway.postsen.com/trends/12485 ... shock.html

Goeie vibes bij deze jongen, maar zou dus wel graag een bron zien! anders is dit eigenlijk eerder iets voor het "scouting"-topic ...
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Same, ik zou het graag snel zien rondkomen
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 30 mei 2023, 14:05 De komst van Hugo Vetlesen ZOU bijna zo goed als rond zijn.
Eindelijk een deftige concurrent voor Vanaken, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Volgens VI zou HLN melden dat Vetlesen een akkoord hebben met Feyenoord.
Feyenoord ontkent echter.
De Rotterdammers zouden afgelopen winter wel een bod van 5 miljoen geweigerd zien.
Benieuwd wat hem kan overtuigen voor de ene of de andere ploeg...

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-stri ... 4X1t5AZpUU
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 01 jun 2023, 19:16
Tiki Taka schreef: 30 mei 2023, 14:05 De komst van Hugo Vetlesen ZOU bijna zo goed als rond zijn.
Eindelijk een deftige concurrent voor Vanaken, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Volgens VI zou HLN melden dat Vetlesen een akkoord hebben met Feyenoord.
Feyenoord ontkent echter.
De Rotterdammers zouden afgelopen winter wel een bod van 5 miljoen geweigerd zien.
Benieuwd wat hem kan overtuigen voor de ene of de andere ploeg...

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-stri ... 4X1t5AZpUU
Heb ik ook gelezen...wordt dan uiteindelijk toch een dubbeltje op zijn kant en valt het nog af te wachten of de bron die ik citeerde, het bij het rechte eind heeft.
Mogelijks kan Deila een rol spelen in de transfer om zijn landgenoot naar Club te halen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 01 jun 2023, 19:16
Tiki Taka schreef: 30 mei 2023, 14:05 De komst van Hugo Vetlesen ZOU bijna zo goed als rond zijn.
Eindelijk een deftige concurrent voor Vanaken, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Volgens VI zou HLN melden dat Vetlesen een akkoord hebben met Feyenoord.
Feyenoord ontkent echter.
De Rotterdammers zouden afgelopen winter wel een bod van 5 miljoen geweigerd zien.
Benieuwd wat hem kan overtuigen voor de ene of de andere ploeg...

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-stri ... 4X1t5AZpUU
Feyenoord is kampioen en speelt dus CL komend seizoen...
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Het rare is dat Feyenoord helemaal geen centrale middenvelder nodig heeft: Zerrouki, Timber, Wieffer, Vd belt, Milambo & Kokcu (die wel zal vertrekken).
Plaats reactie