maartendr81 schreef: ↑30 mei 2024, 08:29
CRS006 schreef: ↑29 mei 2024, 13:40
Voor dat bedrag kan je 3 deftige winters gaan halen die een veel hoger rendement halen. Ik ben wel fan van Skoras en hij doet ook soms waanzinnig dribbels. Maar toch heb ik het gevoel dat het toch te weinig is om echt te kunnen zeggen dat is basismateriaal bij een ploeg die CL speelt. Speelt soms 20 minuten alles kapot en dan zie je hem gewoonweg niet meer.
Ik zou hem toch graag eens met vertrouwen aan een seizoen zien beginnen. Niet te vergeten dat Skoras zeker een aanpassingsperiode nodig had en daarna niet echt de kans meer kreeg om zich volwaardig te tonen. Het is pas vanaf de PO's dat hij kwam boven drijven. En om in zo'n seizoen, over alle competities heen weliswaar, 4 goals en 8 assists te hebben is toch ook niet mis?
Bovendien vind ik hem van de flankspelers (Nusa, Skov en Skoras) wel het best zijn verdedigende taken uitvoeren (ik laat Zink hier even uit de vergelijking want dat is voor mij toch geen echte flankspeler). Hij brengt ook veel intensiteit en snelheid. Snelheid die er bij Nusa ook wel is, maar momenteel toch minder gericht is.
Moet zeer zeker zijn kans krijgen en vervult inderdaad van alle flankspelers het best zijn verdedigende taken. En ja dit kost ook energie.
Hem een kans geven wil niet zeggen dat er geen concurrentie mag gehaald worden. Ik vond het toch plots te weinig dat we met Jutgla vanaf de flank moest komen.
Over Nusa… is een wereldtalent en ik kan best geloven dat hij hoog scoort in al die cat. Maar op het einde van de match en/of het seizoen tellen de pre-assist, assists en goals. En hij mag dan wel zichzelf constant in een scoringpositie brengen. Het levert niets op als hij dan zwak in de handen van de keeper besluit.
En het kan dat hij plots gaat ontploffen en een wereldspeler wordt. Toch blijf ik +30 miljoen voor een speler die tot op heden 0 rendement haalt voor een Belgische ploeg een niet te weigeren aanbod.
Stel hij ontploft volgend seizoen. Hoeveel meer kan je als Belgische ploeg vragen? Ik denk dat 40 miljoen toch een grens is die we niet rap zullen overschrijden binnen deze competitie.
Moet je dan voor een paar miljoen het risico nemen ? Sukkelt regelmatig met zijn rug ook …