Nope
Zomertransfers 2025 OUT
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2025 OUT
Klein rekeningske dan toch ze. Drinkgeld in vergelijking met het halen van de CL.
Haal uw telraam al maar boven … ik voorspel vele malen puntenverlies in de competitiewedstrijden van de jupkes league . Kern is in mijn ogen kwalitatief onvoldoende in de breedte. Vooral vooraan dan. Ook Backposities kan beter ( allemaal blessuregevoelig en Siquet tja … ) . En dan middenveld is ook beperkt qua wisselmogelijkheden ( zeker als Reis blijft voetballen zoals in zijn laatste optredens ).Audoor is voor mij geen A - kern Club Brugge materiaal.
Voor mij is er dus niet voldoende goed gewerkt geweest. Met zoveel miljoenen moet je gewoon een sterkere kern hebben zeker in de breedte. Diakhon,… zo een spelers gingen vroeger naar Club Nxt . Nu is dat direct A kern . De jongen wist zelfs niet waar hem moest lopen tegen Kwek. Precies nog nooit moeten meeverdedigen. Zelfde voor Tresoldi ( als we met die in de basis in de echte CL moeten spelen ). 4 spitsen , al ge ze samenvoegt kom je misschien net aan het niveau van Thiago.
SP: we spelen met 1 spits. Vermant is jong en talentrijk jeugdproduct dat eind vorig seizoen uitstekend speelde en een heel goede wisselwerking heeft met Tzolis, onze belangrijkste winger. En 't is ambetante om tegen te spelen, altijd oorlog maken. Denk aan wat Vertonghen (toch niet de minste verdediger) over hem zei na de bekerfinale: "Ik hou enorm van de speler Vermant. Hij is een topspits. Ik was heel blij dat hij mij tot de limiet heeft gepusht. Dat het niet zomaar een match was.". Laatste spits waarover hij zei dat hij hem tot de limiet dreef was... Thiago (waar hij met anderlecht tegen speelde toen Igor nog bij Ludogorets zat).Heretic schreef: ↑03 sep 2025, 00:08Haal uw telraam al maar boven … ik voorspel vele malen puntenverlies in de competitiewedstrijden van de jupkes league . Kern is in mijn ogen kwalitatief onvoldoende in de breedte. Vooral vooraan dan. Ook Backposities kan beter ( allemaal blessuregevoelig en Siquet tja … ) . En dan middenveld is ook beperkt qua wisselmogelijkheden ( zeker als Reis blijft voetballen zoals in zijn laatste optredens ).Audoor is voor mij geen A - kern Club Brugge materiaal.
Voor mij is er dus niet voldoende goed gewerkt geweest. Met zoveel miljoenen moet je gewoon een sterkere kern hebben zeker in de breedte. Diakhon,… zo een spelers gingen vroeger naar Club Nxt . Nu is dat direct A kern . De jongen wist zelfs niet waar hem moest lopen tegen Kwek. Precies nog nooit moeten meeverdedigen. Zelfde voor Tresoldi ( als we met die in de basis in de echte CL moeten spelen ). 4 spitsen , al ge ze samenvoegt kom je misschien net aan het niveau van Thiago.
Ook dit seizoen scoorde Romeo al belangrijke goals.
Een topspits halen is op papier mooi, maar blokkeert Vermant. Met Tresoldi haalden ze een talentrijke doublure. Daar is zeker nog werk aan (zie zijn wedstrijd tegen kwek), maar hij toonde evengoed al veel potentieel (met de kop, in de kaats, qua spelinzicht,...). Beiden stonden eind vorig jaar in een CIES-overzicht van beste u21-talenten als Target Man Center Forward (https://football-observatory.com/IMG/si ... report.pdf, blz. 40, plaats 6 en 7). Met Furo hebben we een ruwe diamant met kracht en snelheid. Moet ik zeker nog meer van zien en moet nog (verder) geslepen worden, maar heeft wél al de NXT- (+ youth league) ervaring die je nodig acht (zie verder, Diakhon). Met Nilsson - voorlopig nog altijd hier - hebben we dan nog een spits die voetballend miscchien te beperkt is voor ons, maar - indien juist gebruikt - wel een wapen kan zijn, zeker als invaller.
Diakhon: Startte het seizoen als basisspeler in de Ligue 2 bij Reims nadat hij er eerder dit jaar in de tweede seizoenshelft meer en meer aan te pas kwam in de Ligue 1 (6 basisplaatsen, naast 6 basisplaatsen in de Franse beker vorig seizoen). Jonge kerel, dus zeker nog werk aan, maar bijvoorbeeld fysiek kan je toch niet zeggen dat hij tekort komt om invaller te zijn, of nog eerst naar NXT zou moeten. En het tactische punt dat je aanhaalt is natuurlijk mee te verklaren doordat hij hier nog maar rondloopt sinds 18 augustus ofzo en dus ook de volledige voorbereiding heeft gemist. Zal met elke training en wedstrijd beter snappen wat van hem verwacht wordt.
Middenveld:
Vanaken - Onyedika - Stankovic - Reis - Vetlesen - Audoor - Sandra - Granados. Meer dan dubbel bezet, 1 basisspeler weg (weliswaar niet de minste). Ik vermoed dat Sandra en mogelijk ook Granados misschien nog gaan worden uitgeleend. Audoor viel goed in tegen Rangers (stevig in de duels, goeie grinta, technisch sowieso meer dan behoorlijk), en zal dus nog wel minuten krijgen van Hayen.
edit: maar goed, uitgaande transfers dus
Ziet er naar uit dat Skoras nog vertrekt naar kwek. Zou me niet verbazen dat die ontbolstert onder Leko. Zolang het niet tegen ons is, is't goed
https://x.com/sachatavolieri/status/1963611093193957687
En Nilsson zou interesse genieten van Samsunspor in Turkije. Indien de deal rond raakt, zou hij gehuurd worden met aankoopoptie
https://x.com/sachatavolieri/status/1963844055567081854
https://x.com/sachatavolieri/status/1963844055567081854
Blijkbaar vangen we geen 3 maar amper 1,8 miljoen voor iemand die er 6 gekost heeft. Met 3 kon ik leven, heeft een marktwaarde van 2,5 miljoen. Maar nu verkoop je aan een rivaal dik onder de prijs...IsO schreef: ↑05 sep 2025, 10:08 Ziet er naar uit dat Skoras nog vertrekt naar kwek. Zou me niet verbazen dat die ontbolstert onder Leko. Zolang het niet tegen ons is, is't goed![]()
Every Point Counts
Rivaal, lol
We hadden al geen flanken … laat ons er anders nog ene extra wegdoen. ONVOORSTELBAAR . Retelomp en stekeblind zijn ze daar op dat sportief departement. Leren wij nu nooit niet uit onze fouten ????
Jij op 1 augustus over Skoras:
Wel eentje die van overal de bal in de winkelhaak kan pegelen
Denk dat hij Diakhon bedoelde, maar inderdaad, Shandre is er 20 en heeft een fabuleus schot. Diakhon voorlopig wel 1e keus als invaller op de flank lijkt me.Jens27 schreef: ↑08 sep 2025, 08:25Wel eentje die van overal de bal in de winkelhaak kan pegelen![]()
Op drie fronten actief en we hebben 3 flanken manman prutswerk. Campbell gingen ze uitlenen wegens teweinig, maar door gebrek aan scouting of sportief management niks kunnen binnenhalen dus dan doen we maar niks en hierdoor gaan we we het telraam kunnen bovenhalen met puntenverlies langs alle kanten. Kampioen spelen met deze kern doe je enkel als de rest het laat afweten . Volledig verkeerde manier van ageren. Zelfs de sportieve staff blijft er nog 1 van de drie over … om dan met zoiets als Akpala af te komen, voor die nu naar Dender gegaan is kunnen ze misschien nog een u15 coach doorschuiven want ervaring is in onze club niet nodig. Wij doen het overal met gasten die niks kosten 

. Sterk werk NOT
een wonder dat we met de vingers in de neus CL halen...kzou me in uw plek toch iets meer bescheiden opstellen...tis hoogconjunctuur en je beseft het niet eensHeretic schreef: ↑08 sep 2025, 23:02 Op drie fronten actief en we hebben 3 flanken manman prutswerk. Campbell gingen ze uitlenen wegens teweinig, maar door gebrek aan scouting of sportief management niks kunnen binnenhalen dus dan doen we maar niks en hierdoor gaan we we het telraam kunnen bovenhalen met puntenverlies langs alle kanten. Kampioen spelen met deze kern doe je enkel als de rest het laat afweten . Volledig verkeerde manier van ageren. Zelfs de sportieve staff blijft er nog 1 van de drie over … om dan met zoiets als Akpala af te komen, voor die nu naar Dender gegaan is kunnen ze misschien nog een u15 coach doorschuiven want ervaring is in onze club niet nodig. Wij doen het overal met gasten die niks kosten. Sterk werk NOT
wat de CL zelf betreft, vorig seizoen evenaren is gewoon een utopie. Hetzelfde geluk zal ons niet opnieuw voor vallen.