Heretic schreef: ↑24 aug 2025, 22:44
Altijd dingen uit de context trekken jij. Ook het enigste wat jij kan.
Vertel me, waar heb ik iets uit context getrokken? Het is niet omdat je inhoudelijk niet kan reageren dat ik het uit context getrokken heb. Ik geef tegengas en weerleg je punten en daar heb je het blijkbaar nogal moeilijk mee.
Investeren wil niet zeggen 40 miljoen binnen , 40 miljoen buiten. Voor basisspelers die vervangen moeten worden en 40 miljoen of 20 hebben opgebracht mag er best wel ene van 10 miljoen in de plaats komen EN een jong talent met veel potentie ( als we die zelf niet hebben in de jeugd ) .
We hebben deze zomer al voor 36 miljoen euro uitgegeven en voor 81 miljoen verkocht. Dat leunt neig fucking dicht bij de 50% die jij aanhaalt. Dus stop met wauwelen.
Het is niet omdat een speler goed is voor Union dat die ook goed is voor ons ( ander soort voetbal . ) Audoor vind ik een middelmatige voetballer , hoort niet thuis in de kern van Club. Past beter bij het voetbal van Union ( zoals Kamiel VDP bvb )
Akkoord, maar dat is niet wat je zei.
Skov en Talbi : 35 miljoen zoiets in => 6 miljoen uit ? Gebruik uw miljoenen om de hiaten in uw kern te vullen zoals bvb toekomstige Hans al binnenhalen zodat die tenminste ook eens ziek / geblesseerd of gewoon eens een paar rustdagen kan krijgen . Ondertussen 33 : alles gaat bergaf vanaf dan.
Er is niets, maar dan ook echt absoluut niets dat er op wijst dat Hans er op achteruit aan het gaan is. Altijd fit en altijd minstens een 6, elke wedstrijd opnieuw. Je moet niemand gaan halen om die een heel seizoen op de bank te zetten, dat is gewoon kapitaalsvernietiging. Bovendien hebben ze met Koren al een 10 gaan halen voor NXT. Reken maar dat het de bedoeling is dat hij op termijn Hans vervangt.
Was geen fan van Mannaert maar die probeerde tenminste wel de kern te versterken en wou altijd nog wat extra spelers voor de kern binnenhalen . Nu is het precies hoe minder spelers hoe beter en hoe jonger hoe beter. 19 jarigen kunnen de ploeg niet trekken ( zeker de centrale as heeft ervaring nodig ) .
Ja, fantastische transfers zoals Yaremchuck en Boyata, ervaring te over binnengehengeld voor veel geld en op dikke contracten. Ok, het is niet zo zwart-wit als ik het nu voordoe maar we hebben een centrale as met veel ervaring: Mignolet, Mechele, Vanaken. Daarrond kiezen we voor jongere profielen, dat is het business model en dat werkt gewoon uitstekend. Jij pleit voor ervaren spelers maar die kosten veel geld en hebben over het algemeen weinig doorverkoopwaarde. Moet de balans tussen jong en oud in het oog gehouden worden? Absoluut. Maar vooralsnog is die balans er nog.