Forumscouting
Moderator: Bosko
-
HeervanBiesen
- Invaller
Re: Forumscouting
Benteke zou ik zelfs een goede transfer vinden.
In een rol om onze jonkies te begeleiden, maar ook om zelf te spelen in de voorname matchen.
In een rol om onze jonkies te begeleiden, maar ook om zelf te spelen in de voorname matchen.
Is daar sprake van? En zo ja, leunt die qua profiel niet te dicht aan tegen Nilsson, die niet goed genoeg wordt bevonden? Is nog een stuk kopbalsterker dan Nilsson, maar qua percentage geslaagde passes bijvoorbeeld zit hij in dezelfde regionen als Nilsson vorig seizoen. Qua shot creating actions ongeveer even goed en qua goal creating actions deed Nilsson vorig seizoen dubbel zo goed als Benteke dit seizoen.HeervanBiesen schreef: ↑01 dec 2025, 22:28 Benteke zou ik zelfs een goede transfer vinden.
Hier een vergelijker (wel telkens "toggle per 90 stats" aanklikken om deftig te kunnen vergelijken):
https://fbref.com/stathead/player_compa ... =2025-2026
- Nilsson vorig seizoen
- Benteke dit seizoen (MLS)
- Heb er ter referentie Thiago ook bij gegooid, omdat die hier - ondanks de initiële (felle) kritiek - tegenwoordig wat als de maat der dingen wordt beschouwd voor centrumspitsen.
Club ZOU als vervanger voor Ordonez zijn oog hebben laten vallen op Sadibou Sane, een 21 jarige CV van Metz en Senegalese U20 international.
Dit seizoen speelde hij in 14 matchen, 5 wedstrijden voor Metz waarin hij 1 keer scoorde, 1 keer geel en 2 keer rood pakte.
Dit seizoen speelde hij in 14 matchen, 5 wedstrijden voor Metz waarin hij 1 keer scoorde, 1 keer geel en 2 keer rood pakte.
-
maartendr81
- Profvoetballer
2 keer rood op 14 wedstijden... misschien niet de beste keuze 
2 keer rood, op 5 wedstrijdenmaartendr81 schreef: ↑03 dec 2025, 10:52 2 keer rood op 14 wedstijden... misschien niet de beste keuze![]()
-
HeervanBiesen
- Invaller
Kossounou of Sylla had ook zo een periode dacht ik... terwijl die voor een dikke som zijn doorverkocht.Tiki Taka schreef: ↑03 dec 2025, 11:072 keer rood, op 5 wedstrijdenmaartendr81 schreef: ↑03 dec 2025, 10:52 2 keer rood op 14 wedstijden... misschien niet de beste keuze![]()
-
HeervanBiesen
- Invaller
Club is dus degelijk aant informeren naar Benteke, ook anderlecht.IsO schreef: ↑02 dec 2025, 10:41Is daar sprake van? En zo ja, leunt die qua profiel niet te dicht aan tegen Nilsson, die niet goed genoeg wordt bevonden? Is nog een stuk kopbalsterker dan Nilsson, maar qua percentage geslaagde passes bijvoorbeeld zit hij in dezelfde regionen als Nilsson vorig seizoen. Qua shot creating actions ongeveer even goed en qua goal creating actions deed Nilsson vorig seizoen dubbel zo goed als Benteke dit seizoen.HeervanBiesen schreef: ↑01 dec 2025, 22:28 Benteke zou ik zelfs een goede transfer vinden.
Hier een vergelijker (wel telkens "toggle per 90 stats" aanklikken om deftig te kunnen vergelijken):
https://fbref.com/stathead/player_compa ... =2025-2026
- Nilsson vorig seizoen
- Benteke dit seizoen (MLS)
- Heb er ter referentie Thiago ook bij gegooid, omdat die hier - ondanks de initiële (felle) kritiek - tegenwoordig wat als de maat der dingen wordt beschouwd voor centrumspitsen.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Die extra vleugelspeler begrijp ik.
En stel als Tzolis vertrekt durf ik zelfd zeggen dat Club voor een huur moet durven gaan voor Lang (als die nog amper speelt in Napels).
Hij kent het huis en heeft geen aanpassingsperiode nodig.
De namen voor rechtsbuiten die ik lees zijn de ervaren Rafa Silva en de jonge William Cole Campbell (Dortmund).
Nacho Ferri, 21 jaar, 1m92, Spanjaard, centrumspits Westerlo, 5 goals en 4 assists in 17 matchen bij Westerlo.
Zou dit geen interessante piste kunnen zijn voor Club ?
Zou dit geen interessante piste kunnen zijn voor Club ?