Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
Invaller

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Benteke zou ik zelfs een goede transfer vinden.
In een rol om onze jonkies te begeleiden, maar ook om zelf te spelen in de voorname matchen.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

HeervanBiesen schreef: 01 dec 2025, 22:28 Benteke zou ik zelfs een goede transfer vinden.
In een rol om onze jonkies te begeleiden, maar ook om zelf te spelen in de voorname matchen.
Is daar sprake van? En zo ja, leunt die qua profiel niet te dicht aan tegen Nilsson, die niet goed genoeg wordt bevonden? Is nog een stuk kopbalsterker dan Nilsson, maar qua percentage geslaagde passes bijvoorbeeld zit hij in dezelfde regionen als Nilsson vorig seizoen. Qua shot creating actions ongeveer even goed en qua goal creating actions deed Nilsson vorig seizoen dubbel zo goed als Benteke dit seizoen.

Hier een vergelijker (wel telkens "toggle per 90 stats" aanklikken om deftig te kunnen vergelijken):
https://fbref.com/stathead/player_compa ... =2025-2026

- Nilsson vorig seizoen
- Benteke dit seizoen (MLS)
- Heb er ter referentie Thiago ook bij gegooid, omdat die hier - ondanks de initiële (felle) kritiek - tegenwoordig wat als de maat der dingen wordt beschouwd voor centrumspitsen.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Club ZOU als vervanger voor Ordonez zijn oog hebben laten vallen op Sadibou Sane, een 21 jarige CV van Metz en Senegalese U20 international.
Dit seizoen speelde hij in 14 matchen, 5 wedstrijden voor Metz waarin hij 1 keer scoorde, 1 keer geel en 2 keer rood pakte.
maartendr81
Profvoetballer

Bericht door maartendr81 »

2 keer rood op 14 wedstijden... misschien niet de beste keuze ;)
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

maartendr81 schreef: 03 dec 2025, 10:52 2 keer rood op 14 wedstijden... misschien niet de beste keuze ;)
2 keer rood, op 5 wedstrijden
HeervanBiesen
Invaller

Tiki Taka schreef: 03 dec 2025, 11:07
maartendr81 schreef: 03 dec 2025, 10:52 2 keer rood op 14 wedstijden... misschien niet de beste keuze ;)
2 keer rood, op 5 wedstrijden
Kossounou of Sylla had ook zo een periode dacht ik... terwijl die voor een dikke som zijn doorverkocht.
HeervanBiesen
Invaller

IsO schreef: 02 dec 2025, 10:41
HeervanBiesen schreef: 01 dec 2025, 22:28 Benteke zou ik zelfs een goede transfer vinden.
Is daar sprake van? En zo ja, leunt die qua profiel niet te dicht aan tegen Nilsson, die niet goed genoeg wordt bevonden? Is nog een stuk kopbalsterker dan Nilsson, maar qua percentage geslaagde passes bijvoorbeeld zit hij in dezelfde regionen als Nilsson vorig seizoen. Qua shot creating actions ongeveer even goed en qua goal creating actions deed Nilsson vorig seizoen dubbel zo goed als Benteke dit seizoen.

Hier een vergelijker (wel telkens "toggle per 90 stats" aanklikken om deftig te kunnen vergelijken):
https://fbref.com/stathead/player_compa ... =2025-2026

- Nilsson vorig seizoen
- Benteke dit seizoen (MLS)
- Heb er ter referentie Thiago ook bij gegooid, omdat die hier - ondanks de initiële (felle) kritiek - tegenwoordig wat als de maat der dingen wordt beschouwd voor centrumspitsen.
Club is dus degelijk aant informeren naar Benteke, ook anderlecht.
HeervanBiesen
Invaller

Peter schreef: 24 nov 2025, 09:28 Vorige week verscheen er toch een artikel waar in stond dat ze op zoek gingen naar een vleugelspeler. De extra middenvelder zie ik niet gebeuren, ik vermoed dat ze daar op Reis rekenen.
Die extra vleugelspeler begrijp ik.

En stel als Tzolis vertrekt durf ik zelfd zeggen dat Club voor een huur moet durven gaan voor Lang (als die nog amper speelt in Napels).
Hij kent het huis en heeft geen aanpassingsperiode nodig.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

De namen voor rechtsbuiten die ik lees zijn de ervaren Rafa Silva en de jonge William Cole Campbell (Dortmund).
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Nacho Ferri, 21 jaar, 1m92, Spanjaard, centrumspits Westerlo, 5 goals en 4 assists in 17 matchen bij Westerlo.
Zou dit geen interessante piste kunnen zijn voor Club ?
Peter
Invaller

Bericht door Peter »

Tiki Taka schreef: 08 dec 2025, 08:27 Nacho Ferri, 21 jaar, 1m92, Spanjaard, centrumspits Westerlo, 5 goals en 4 assists in 17 matchen bij Westerlo.
Zou dit geen interessante piste kunnen zijn voor Club ?
Niet helemaal overtuigd. Voor mij is die niet significant beter dan wat we al hebben.
Plaats reactie