Wintertransfers 2026 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
Invaller

Re: Wintertransfers 2026 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 07 jan 2026, 10:38
Heretic schreef: 06 jan 2026, 23:52 We zijn precies weeral aan
Het hengelen zonderen hengel . Manman al maanden weten we wat er ontbreekt . Nu staat er nog altijd niemand . Belangrijkste periode van het jaar . Duidelijk serieuze gebreken in de kern. Oefenkamp al
Bezig , nul transfers . Verwachte Communicatie van Club ( BM of DR) : Club schuift Bisiwu door naar de A - kern en voelt zich gewapend voor het tweede deel
Van de competitie. Met de terugkeer van Reis zijn de wisselmogelijkheden van Leko vergroot op het middenveld. Ook Mignolet en Jackers zijn terug fit waardoor een extra keeper geen noodzaak meer is. Club is blij dat ze de hele kern aan boord heeft kunnen houden . Zou zomaar weeral eens waar kunnen zijn met onze toppers van het sportieve departement 🤓
Die extra flankaanvaller zal sowieso wel komen, misschien ook een extra middenvelder.
Sowieso zijn nieuwe spelers niet speel gerechtigd voor de 2 Europese matchen die er nog zitten aan te komen.
Ze spreken toch al over Gassama van de Rangers voor 6M.
Volgens een Turkse journalist zijn ze ook met het dossier van de Kameroener van Lorient bezig (box-to-box-middenvelder).

Gok ze nu ook aan het zoeken zijn naar een team om Nilsson aan te verkopen.
ArnaudVDL
Tester

Bericht door ArnaudVDL »

Is er nu eigenlijk al iets concreets? Union heeft nu al 2 transfers gedaan en staan op het punt een derde te doen, en bij ons blijft het zo stil terwijl er wel leegtes zijn in het team die gevuld moeten worden
HeervanBiesen
Invaller

ArnaudVDL schreef: 12 jan 2026, 20:52 Is er nu eigenlijk al iets concreets? Union heeft nu al 2 transfers gedaan en staan op het punt een derde te doen, en bij ons blijft het zo stil terwijl er wel leegtes zijn in het team die gevuld moeten worden
Leko heeft gezegd dat er geen aanvaller bij komt.
Bedenkelijk lukt het ons bestuur voorlopig alles binnenskamers te houden en is er een flankaanvaller op weg naar ons.
Heretic
Belofte

Bericht door Heretic »

Blijkbaar lukt het niet om spelers aan te trekken. Alleen uitgaand met een strik errond …
macfall
Profvoetballer

Bericht door macfall »

Heretic schreef: 13 jan 2026, 22:43 Blijkbaar lukt het niet om spelers aan te trekken. Alleen uitgaand met een strik errond …
wat je bedoel je met die strik? duurder verkopen lijkt me toch onmogelijk...
Heretic
Belofte

Bericht door Heretic »

macfall schreef: 14 jan 2026, 00:07
Heretic schreef: 13 jan 2026, 22:43 Blijkbaar lukt het niet om spelers aan te trekken. Alleen uitgaand met een strik errond …
wat je bedoel je met die strik? duurder verkopen lijkt me toch onmogelijk...
Het feit dat we er niet in geslaagd zijn om hem langer aan ons vast te binden. Zoveelste bewijs van een gebrek aan slagkracht van onze sportieve meelopers . Net zoals het niet in staat zijn om een transfer te realiseren ondanks vermoedelijk 2 of meer schaduwelftallen.
Peter
Invaller

Bericht door Peter »

Gho ja, naar het schijnt vroeg hij een héél hoog loon (top 5 bij Club) terwijl hij al op een loon zat dat hoger dan het gemiddelde in de JPL lag. Wou ook garanties qua speelminuten.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

We zouden net als PSV concrete interesse hebben in Benjamin Brantlind, een jonge Zweedse aanvallende middenvelder.
https://x.com/i/status/2011080662506180613
HeervanBiesen
Invaller

Brugge heeft verregaande interesse in centrale middenvelder Ugresic.
We zouden niet de enige geïnteresseerde zijn.
Blijkbaar is hij een heel groot talent, 6,5M marktwaarde.

https://www.transfermarkt.be/ognjen-ugr ... ler/895606
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

Wel straf dat er nog niemand gehaald is
maartendr81
A-kern

Bericht door maartendr81 »

Ik moet toegeven dat ik toch ook wel wat stress krijg. Dit is uiteraard normaal aangezien we niet op de hoogte zijn van alle ijzers die heet gehouden worden. Maar zelfs dan nog. Ergens had ik toch al iets verwacht. Er is uiteraard nog tijd tot 2 februari, maar je zou toch hopen dat nieuwe spelers, zeker als deze verwacht worden onmiddellijk impact te hebben, wat tijd krijgen om mee te trainen alvorens in het diepe gegooid te worden. En in alle eerlijkheid is het eigenlijk alweer begonnen met 6 wedstrijden op 19 dagen (met als afsluiter de topper op Union)!
Peter
Invaller

Bericht door Peter »

Ik maak mij serieus zorgen over ons triumviraat (Rigeaux, Madou & Dedobbeleer).
HeervanBiesen
Invaller

De naam Sadibou Sané cirkuleert weer.
De 21-jarige fysiek sterke verdediger zou de vervanger van Ordonez kunnen worden.
Momenteel speelt hij bij FC Metz en hij wil duidelijk weg, want hij weigert zijn contract te verlengen.
(Bron: L'equipe)

Persoonlijk vind ik het goed dat club rondspeurt naar spelers.
In juni zie ik toch een aantal namen vertrekken:
Ordonez, Onyedika, Tzolis.
Laat ons hopen dat er degelijke vervangers komen. (Mignolet zijn contract loopt ook af).
Heretic
Belofte

Bericht door Heretic »

Ze zijn met alles te laat en overschatten onze kern bedoel je ?
En een centrale verdediger is echt het minst belangrijke op deze moment !
Sterchele[23]
Tester

Bericht door Sterchele[23] »

maartendr81 schreef: 15 jan 2026, 09:30 Ik moet toegeven dat ik toch ook wel wat stress krijg. Dit is uiteraard normaal aangezien we niet op de hoogte zijn van alle ijzers die heet gehouden worden. Maar zelfs dan nog. Ergens had ik toch al iets verwacht. Er is uiteraard nog tijd tot 2 februari, maar je zou toch hopen dat nieuwe spelers, zeker als deze verwacht worden onmiddellijk impact te hebben, wat tijd krijgen om mee te trainen alvorens in het diepe gegooid te worden. En in alle eerlijkheid is het eigenlijk alweer begonnen met 6 wedstrijden op 19 dagen (met als afsluiter de topper op Union)!
Ja inderdaad, er breekt opnieuw een drukke periode aan, en dit zal met dezelfde kern gebeuren waarmee je december hebt afgewerkt.
Sterker nog, er zijn zelfs wisselmogelijkheden vertrokken zoals Furo en Romero.
Daarnaast Nilsson die geblesseerd is (?). Dat maakt dat er niet veel overschot meer is.

Idealiter leek het mij dat er aanwinsten mee op stage zouden gaan zodat ze de manier van werken van Leko hadden opgepikt.

Soit, we zien wel wat er uit de bus komt.
Gesloten