Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
Invaller

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Krepin Diatta zijn contract loopt in juni af bij Monaco.

Dit kan misschien een koopje zijn voor ons, zodat er een degelijke flank bij komt.
Heretic
Belofte

Bericht door Heretic »

HeervanBiesen schreef: 28 dec 2025, 13:00 Krepin Diatta zijn contract loopt in juni af bij Monaco.

Dit kan misschien een koopje zijn voor ons, zodat er een degelijke flank bij komt.
Volgens mij niet 100% fit meer.
HeervanBiesen
Invaller

Heretic schreef: 28 dec 2025, 14:29
HeervanBiesen schreef: 28 dec 2025, 13:00 Krepin Diatta zijn contract loopt in juni af bij Monaco.

Volgens mij niet 100% fit meer.
Hij heeft daar last van blessures gehad. Is terug uit blessure. Is dan wel weer zo een speler waar de medische staf groen licht voor moet geven. En dan waarschijlijk indien hij presteert na 1 a 2 seizoenen terug een transfer kan en mag maken.
HeervanBiesen
Invaller

Patson Daka, Zambiaanse aanvaller van 27 jaar, Leicester City.
Hij is een pijlsnelle spits.

Deze is in eind juni einde contract.

Leicester staat momenteel op een kelderpositie in 2de klasse.
Denk als Club de titel wint en CL speelt zo een speler graag naar ons wil komen.
Peter
Invaller

Bericht door Peter »

Diatta wel interessant omdat hij zowel rechtsback, wingback als rechterwinger kan spelen. Indien fit, zou ik mij daar aan durven wagen.

Patson Daka kan mij dan weer minder bekoren. 6 G/A in 31 wedstrijden in de championship. Ook in de premier league niet overtuigend imo.

Voor mij zou Piedfort héél hoog op de lijst staan als vervanger van Onyedika. Vergelijkbare skill set: draait goed uit, lijnbrekende pass, goed in het duel.
HeervanBiesen
Invaller

Peter schreef: 09 mar 2026, 08:35 Diatta wel interessant omdat hij zowel rechtsback, wingback als rechterwinger kan spelen. Indien fit, zou ik mij daar aan durven wagen.

Patson Daka kan mij dan weer minder bekoren. 6 G/A in 31 wedstrijden in de championship. Ook in de premier league niet overtuigend imo.

Voor mij zou Piedfort héél hoog op de lijst staan als vervanger van Onyedika. Vergelijkbare skill set: draait goed uit, lijnbrekende pass, goed in het duel.
Diatta was wss al weg uit Monaco als die niet geblesseerd uit viel op de Afrika cup.

Pied fort is ook een goede speler.

Mogen beiden van mij komen🙂
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Lijst met voornamelijk aanvallende spelers (middenvelders en aanvallers), jonger dan 23 jaar, met degelijke statistieken huidig seizoen,
die iets zouden kunnen zijn voor Club.

Markus Karlsson (Hammarby), CM
Alvyn Sanches (Young Boys), CAM
Vasilije Novicic (Imt Belgrad), CVM
Alessandro Vogt (St Gallen), SP
Kristian Arnstad (Aarhus), LM
Dion Beljo (Din. Zagreb), SP
Matteusz Zukowski (Magdeburg), SP
Yannick Eduardo (Hoffenheim/Dordrecht), SP
Elias Havel (Hartberg), SP
Zsombor Gruber (Ferencvaros), SP
Jovan Milosevic (Werder Bremen/Part. Belgrado), SP
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

Arnstad :mrgreen:
Peter
Invaller

Bericht door Peter »

Pica schreef: 30 mar 2026, 20:26Arnstad :mrgreen:
Doet het raar genoeg zeer goed sinds zijn vertrek bij anderlecht. Stond voor anderlecht ook gekend als een groot talent.

Maar goed, daar kan je onmogelijk voor gaan gezien zijn prestaties in de jupkes.
HeervanBiesen
Invaller

Tiki Taka schreef: 30 mar 2026, 15:38 Lijst met voornamelijk aanvallende spelers (middenvelders en aanvallers), jonger dan 23 jaar, met degelijke statistieken huidig seizoen,
die iets zouden kunnen zijn voor Club.

Markus Karlsson (Hammarby), CM
Alvyn Sanches (Young Boys), CAM
Vasilije Novicic (Imt Belgrad), CVM
Alessandro Vogt (St Gallen), SP
Kristian Arnstad (Aarhus), LM
Dion Beljo (Din. Zagreb), SP
Matteusz Zukowski (Magdeburg), SP
Yannick Eduardo (Hoffenheim/Dordrecht), SP
Elias Havel (Hartberg), SP
Zsombor Gruber (Ferencvaros), SP
Jovan Milosevic (Werder Bremen/Part. Belgrado), SP
Durf zelfs zeggen dat transfervrije spelers ouder dan 23 ook welkom zijn.
Want in de zomer gaan er een deel basisspelers vertrekken.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.

Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
HeervanBiesen
Invaller

IsO schreef: 15 apr 2026, 15:47 Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.

Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
Dan is het kwasi zeker dat Seys gaat vertrekken en ze met een groot jong talent een vervanger willen.
HeervanBiesen
Invaller

Er zijn geruchten rond Livakovic.
Nationale doelman van de Kroatische nationale ploeg.

Hij is bij Fenerbahce op een zijspoor beland.
Plaats reactie