Zomertransfers 2026 IN
Moderator: Bosko
Zomertransfers 2026 IN
We zouden Noel Aseko, jonge 6 die door Bayern II wordt uitgeleend aan Hannover 96, volgen met het oog op transfer in de zomer.
Re: Zomertransfers 2026 IN
Et voila, men denkt aan casteels. Dat had ik wel gedacht (net als sels), ter vervanging van.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Sane zat tijdens de laatste wedstrijd in de tribune.
Tijdens de winterstop was Leko niet overtuigd van de jonge Senegalees van Metz.
Het ziet er naar uit dat hij ons in de zomer toch komt versterken.
Tijdens de winterstop was Leko niet overtuigd van de jonge Senegalees van Metz.
Het ziet er naar uit dat hij ons in de zomer toch komt versterken.
Nu Casteels en Sels onhaalbaar blijken, is het andere pistes bewandelen. Jari De Busser zou op onze radar staan
https://x.com/i/status/2040840473263190222
-
HeervanBiesen
- Invaller
Hoe hoog schat je die in?IsO schreef: ↑05 apr 2026, 20:20 Nu Casteels en Sels onhaalbaar blijken, is het andere pistes bewandelen. Jari De Busser zou op onze radar staan
Ik weet dat hij het goed doet in NL maar meer ook niet.
Eigenlijk hebben we nood aan een stabiel sluitstuk, zodat onze 2 jonge talenten kunnen doorgroeien
Ik quote het hier om de wedstrijdtopic niet te vervuilen.Pica schreef: ↑21 apr 2026, 11:05 Verschil is wel TT dat je dit elke transferperiode herhaalt, ook als we drie titels op rij gehaald hebben![]()
Er zijn geen onbelangrijke transferperiodes, winter dat we Skov niet vervangen missen we waarschijnlijk daardoor een titel.
Toen was er nochtans niet veel nodig, maar had potentieel grote gevolgen.
We zijn nu eenmaal een doorgroeihuis, alleen zit er nu minder klaar dan andere jaren en daar heb ik principieel een probleem mee.
Dan werk je gewoon niet goed als sportief departement en daar moet er intern toch ook keer naar zichzelf gekeken worden.
Het klopt dat er elk jaar wel wat zorgen zijn over de vertrekkers en de vervangers maar ik kan mij de laatste keer dat we zo veel mensen in de centrale as hebben moeten vervangen niet herinneren. Met Mignolet vertrekt er bovendien iemand met veel zeg in de kleedkamer. Stemmen zoals Odoi en MDC zijn nog steeds niet vervangen. Die last zal (zoals het er nu naar uitziet) volledig op de schouders van Mechele en Vanaken vallen.
Met Mignolet, Ordonez, Onyedika en Stankovic ben je al zeker 4 man uit de centrale as kwijt. Tzolis lijkt mij compleet onhoudbaar en is je meest bepalende speler. Seys staat hier al twee jaar onafgebroken in de basis en geniet net zoals Tresoldi énorm veel interesse. Eerstgenoemde lijkt me zeer moeilijk houdbaar.
Problematisch.
Ik zie stankovic nog een jaartje blijven, zekers als we CL spelen. Er is niet echt een reden voor Inter om die terug te halen. En uitzonderlijke statistieken heeft die ook niet.Peter schreef: ↑21 apr 2026, 13:54Ik quote het hier om de wedstrijdtopic niet te vervuilen.Pica schreef: ↑21 apr 2026, 11:05 Verschil is wel TT dat je dit elke transferperiode herhaalt, ook als we drie titels op rij gehaald hebben![]()
Er zijn geen onbelangrijke transferperiodes, winter dat we Skov niet vervangen missen we waarschijnlijk daardoor een titel.
Toen was er nochtans niet veel nodig, maar had potentieel grote gevolgen.
We zijn nu eenmaal een doorgroeihuis, alleen zit er nu minder klaar dan andere jaren en daar heb ik principieel een probleem mee.
Dan werk je gewoon niet goed als sportief departement en daar moet er intern toch ook keer naar zichzelf gekeken worden.
Het klopt dat er elk jaar wel wat zorgen zijn over de vertrekkers en de vervangers maar ik kan mij de laatste keer dat we zo veel mensen in de centrale as hebben moeten vervangen niet herinneren. Met Mignolet vertrekt er bovendien iemand met veel zeg in de kleedkamer. Stemmen zoals Odoi en MDC zijn nog steeds niet vervangen. Die last zal (zoals het er nu naar uitziet) volledig op de schouders van Mechele en Vanaken vallen.
Met Mignolet, Ordonez, Onyedika en Stankovic ben je al zeker 4 man uit de centrale as kwijt. Tzolis lijkt mij compleet onhoudbaar en is je meest bepalende speler. Seys staat hier al twee jaar onafgebroken in de basis en geniet net zoals Tresoldi énorm veel interesse. Eerstgenoemde lijkt me zeer moeilijk houdbaar.
Problematisch.
Inter gaat Stankovic terug halen en door verkopen.
Dus inter gaat 23 miljoen betalen en die kunnen doorverkopen voor pakweg 30 miljoen? Ik geloof daar niet echt in, daarvoor heeft die toch iets te weinig gepresteerd denk ik. Ik denk niet dat er voor hem plaats is in de basis bij Inter.
Uiteraard kan Inter die terugkopen en die nog eens verhuren aan ploeg die CL speelt (moest dat bij ons niet lukken)....
Zelfde bron als contractverlenging Ordonez en Onyedika.
De logica zelve dat Inter de optie van Stankovic gaat lichten.
-
HeervanBiesen
- Invaller