Zomertransfers 2026 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

macfall
A-kern
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door macfall »

Duffman schreef: 28 mei 2026, 00:06
macfall schreef: 27 mei 2026, 16:53
Peter schreef: 27 mei 2026, 13:00 Compleet onhaalbaar maar ik zou geen nee zeggen tegen De Cat.
Inderdaad onhaalbaar maar sportief voor hem de beste keuze.

Meunier doet een spontane sollicitatie maar dat zou ik toch zo laten.
Goh, ge zit met twee jonge en goeie wingers (Sabbe en Seys) die voor mijn part ook volgende seizoen in de basis staan. Rekening houdende met het feit dat beiden wel redelijk blessuregevoelig zijn en dat Meijer normaliter zal vertrekken (en wat dan met Siquet, waarvan ik mij inbeeld dat hij op die leeftijd liever elders speelminuten wil zoeken?)... De vraag is eerder of Thomas zelf een rol als rotatiespeler zou accepteren?
Die spelers komen niet om te "roteren" he.
maartendr81
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door maartendr81 »

macfall schreef: 28 mei 2026, 00:14
Duffman schreef: 28 mei 2026, 00:06
macfall schreef: 27 mei 2026, 16:53
Peter schreef: 27 mei 2026, 13:00 Compleet onhaalbaar maar ik zou geen nee zeggen tegen De Cat.
Inderdaad onhaalbaar maar sportief voor hem de beste keuze.

Meunier doet een spontane sollicitatie maar dat zou ik toch zo laten.
Goh, ge zit met twee jonge en goeie wingers (Sabbe en Seys) die voor mijn part ook volgende seizoen in de basis staan. Rekening houdende met het feit dat beiden wel redelijk blessuregevoelig zijn en dat Meijer normaliter zal vertrekken (en wat dan met Siquet, waarvan ik mij inbeeld dat hij op die leeftijd liever elders speelminuten wil zoeken?)... De vraag is eerder of Thomas zelf een rol als rotatiespeler zou accepteren?
Die spelers komen niet om te "roteren" he.
Om maar te zwijgen over zijn loon verwachtingen. Gezien het model dat bij FCB wordt gehanteerd zijn er zeker jonge spelers met veel potentieel die een stuk goedkoper zijn.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4804
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door IsO »

IsO schreef: 15 apr 2026, 15:47 Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.

Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
Volgens Tavolieri zou er binnen Club overeenstemming bestaan om voor deze jongen te gaan. Er zou gepolst zijn naar de voorwaarden en gesproken worden met zijn entourage.
https://x.com/sachatavolieri/status/206 ... 95777?s=20

Speelt in Servische competitie, en niet in Kroatië, maar de stats zeggen wel iets:
https://x.com/i/status/2059187307882725491
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5817
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 29 mei 2026, 14:35
IsO schreef: 15 apr 2026, 15:47 Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.

Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
Volgens Tavolieri zou er binnen Club overeenstemming bestaan om voor deze jongen te gaan. Er zou gepolst zijn naar de voorwaarden en gesproken worden met zijn entourage.
https://x.com/sachatavolieri/status/206 ... 95777?s=20

Speelt in Servische competitie, en niet in Kroatië, maar de stats zeggen wel iets:
https://x.com/i/status/2059187307882725491
Anticiperen op vertrek van Seys ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4804
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 29 mei 2026, 14:47
IsO schreef: 29 mei 2026, 14:35
IsO schreef: 15 apr 2026, 15:47 Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.

Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
Volgens Tavolieri zou er binnen Club overeenstemming bestaan om voor deze jongen te gaan. Er zou gepolst zijn naar de voorwaarden en gesproken worden met zijn entourage.
https://x.com/sachatavolieri/status/206 ... 95777?s=20

Speelt in Servische competitie, en niet in Kroatië, maar de stats zeggen wel iets:
https://x.com/i/status/2059187307882725491
Anticiperen op vertrek van Seys ?
Of Meijer natuurlijk. Die zie ik toch wel vertrekken, met nog 1 jaar contract resterend.
Peter
Supersub
Berichten: 1037
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door Peter »

Kans dat Meijer hier volgend seizoen nog rondloopt, lijkt me redelijk klein. Wilt zelf meer spelen.

Maar volgens mij wordt Avdic niet gehaald om op de bank te zitten. Dus dan lijkt de kans mij reëel dat ook Seys vertrekt.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3443
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door Pica »

Is hij al fit ondertussen? Gezien Spileers moest invallen op de back vermoed ik eerder van niet. Tenzij hij helemaal kaput is natuurlijk, maar dan zijn we er ook niets meer mee natuurlijk.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4804
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door IsO »

Pica schreef: 30 mei 2026, 23:50 Is hij al fit ondertussen? Gezien Spileers moest invallen op de back vermoed ik eerder van niet. Tenzij hij helemaal kaput is natuurlijk, maar dan zijn we er ook niets meer mee natuurlijk.
84 minuten in de uitmatch tegen Union in PO I, en daarna hier en daar nog wat minuten als invaller.
macfall
A-kern
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door macfall »

Peter schreef: 30 mei 2026, 12:37 Kans dat Meijer hier volgend seizoen nog rondloopt, lijkt me redelijk klein. Wilt zelf meer spelen.

Maar volgens mij wordt Avdic niet gehaald om op de bank te zitten. Dus dan lijkt de kans mij reëel dat ook Seys vertrekt.
Seys kan ook rechts

Systeem leko heeft 4 "backs" nodig op een seizoen
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5817
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door Tiki Taka »

Het is hier heel stilletjes, nochtans weet Club al weken en maanden dat er een aantal toppers moeten gehaald worden,
basisspelers; keeper, CV, CM en flankaanvaller.
Zeg nu niet, de mercato komt later op gang omwille van het WK... Stankovic is al weg, Mignolet is gestopt en Ordonez-
Tzolis en Onyedika zullen Club > 100 miljoen opbrengen. Waar zit Club met hun lijst schaduwelftallen? Waarom alweer dat getalm ?
Zou het deze keer te maken kunnen hebben met het vertrek van Devy dat ze niet voldoende voorbereid zijn ?
Union rondde reeds 3 inkomende transfers af.
Op vrijdag 7 augustus start de competitie alweer, zonder playoffs, elk verloren punt in de reguliere competitie telt dus dubbel mee in de eindstrijd.
macfall
A-kern
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door macfall »

Tiki Taka schreef: 12 jun 2026, 08:14 Het is hier heel stilletjes, nochtans weet Club al weken en maanden dat er een aantal toppers moeten gehaald worden,
basisspelers; keeper, CV, CM en flankaanvaller.
Zeg nu niet, de mercato komt later op gang omwille van het WK... Stankovic is al weg, Mignolet is gestopt en Ordonez-
Tzolis en Onyedika zullen Club > 100 miljoen opbrengen. Waar zit Club met hun lijst schaduwelftallen? Waarom alweer dat getalm ?
Zou het deze keer te maken kunnen hebben met het vertrek van Devy dat ze niet voldoende voorbereid zijn ?
Union rondde reeds 3 inkomende transfers af.
Op vrijdag 7 augustus start de competitie alweer, zonder playoffs, elk verloren punt in de reguliere competitie telt dus dubbel mee in de eindstrijd.
Ik maakte me ook al die bedenking. Anderzijds, bij brugge ligt de transferlijst meestal niet te grabbel zodat het in de pers verschijnt. Dat geheim is maar goed ook.

Ik denk ook wel dat het "segment" van brugge, toch bij de +23jarigen, zeker actief is op het WK.
Peter
Supersub
Berichten: 1037
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door Peter »

Avdic heeft naar alle waarschijnlijkheid zijn kruisbanden afgescheurd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5817
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 12 jun 2026, 09:06 Avdic heeft naar alle waarschijnlijkheid zijn kruisbanden afgescheurd.
Blijkbaar reeds zijn 2de kruisbandletsel, die transfer zal dus niet doorgaan.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4804
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 12 jun 2026, 09:07
Peter schreef: 12 jun 2026, 09:06 Avdic heeft naar alle waarschijnlijkheid zijn kruisbanden afgescheurd.
Blijkbaar reeds zijn 2de kruisbandletsel, die transfer zal dus niet doorgaan.
Damn... ambetant voor ons maar vooral jammer voor hem!
Heretic
Profvoetballer
Berichten: 324
Lid geworden op: 10 nov 2023, 17:15

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door Heretic »

Tiki Taka schreef: 12 jun 2026, 08:14 Het is hier heel stilletjes, nochtans weet Club al weken en maanden dat er een aantal toppers moeten gehaald worden,
basisspelers; keeper, CV, CM en flankaanvaller.
Zeg nu niet, de mercato komt later op gang omwille van het WK... Stankovic is al weg, Mignolet is gestopt en Ordonez-
Tzolis en Onyedika zullen Club > 100 miljoen opbrengen. Waar zit Club met hun lijst schaduwelftallen? Waarom alweer dat getalm ?
Zou het deze keer te maken kunnen hebben met het vertrek van Devy dat ze niet voldoende voorbereid zijn ?
Union rondde reeds 3 inkomende transfers af.
Op vrijdag 7 augustus start de competitie alweer, zonder playoffs, elk verloren punt in de reguliere competitie telt dus dubbel mee in de eindstrijd.
Same shit, other year. We gaan weer proberen om target ZZ binnen te halen.
Misschien moeten we ook zeggen tegen junior dat het 20+ ers moeten zijn en geen snottebellen.
Plaats reactie