Die spelers komen niet om te "roteren" he.Duffman schreef: ↑28 mei 2026, 00:06Goh, ge zit met twee jonge en goeie wingers (Sabbe en Seys) die voor mijn part ook volgende seizoen in de basis staan. Rekening houdende met het feit dat beiden wel redelijk blessuregevoelig zijn en dat Meijer normaliter zal vertrekken (en wat dan met Siquet, waarvan ik mij inbeeld dat hij op die leeftijd liever elders speelminuten wil zoeken?)... De vraag is eerder of Thomas zelf een rol als rotatiespeler zou accepteren?
Zomertransfers 2026 IN
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2026 IN
-
maartendr81
- A-kern
- Berichten: 483
- Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57
Re: Zomertransfers 2026 IN
Om maar te zwijgen over zijn loon verwachtingen. Gezien het model dat bij FCB wordt gehanteerd zijn er zeker jonge spelers met veel potentieel die een stuk goedkoper zijn.macfall schreef: ↑28 mei 2026, 00:14Die spelers komen niet om te "roteren" he.Duffman schreef: ↑28 mei 2026, 00:06Goh, ge zit met twee jonge en goeie wingers (Sabbe en Seys) die voor mijn part ook volgende seizoen in de basis staan. Rekening houdende met het feit dat beiden wel redelijk blessuregevoelig zijn en dat Meijer normaliter zal vertrekken (en wat dan met Siquet, waarvan ik mij inbeeld dat hij op die leeftijd liever elders speelminuten wil zoeken?)... De vraag is eerder of Thomas zelf een rol als rotatiespeler zou accepteren?
Re: Zomertransfers 2026 IN
Volgens Tavolieri zou er binnen Club overeenstemming bestaan om voor deze jongen te gaan. Er zou gepolst zijn naar de voorwaarden en gesproken worden met zijn entourage.IsO schreef: ↑15 apr 2026, 15:47 Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.
Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
https://x.com/sachatavolieri/status/206 ... 95777?s=20
Speelt in Servische competitie, en niet in Kroatië, maar de stats zeggen wel iets:
https://x.com/i/status/2059187307882725491
Re: Zomertransfers 2026 IN
Anticiperen op vertrek van Seys ?IsO schreef: ↑29 mei 2026, 14:35Volgens Tavolieri zou er binnen Club overeenstemming bestaan om voor deze jongen te gaan. Er zou gepolst zijn naar de voorwaarden en gesproken worden met zijn entourage.IsO schreef: ↑15 apr 2026, 15:47 Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.
Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
https://x.com/sachatavolieri/status/206 ... 95777?s=20
Speelt in Servische competitie, en niet in Kroatië, maar de stats zeggen wel iets:
https://x.com/i/status/2059187307882725491
Re: Zomertransfers 2026 IN
Of Meijer natuurlijk. Die zie ik toch wel vertrekken, met nog 1 jaar contract resterend.Tiki Taka schreef: ↑29 mei 2026, 14:47Anticiperen op vertrek van Seys ?IsO schreef: ↑29 mei 2026, 14:35Volgens Tavolieri zou er binnen Club overeenstemming bestaan om voor deze jongen te gaan. Er zou gepolst zijn naar de voorwaarden en gesproken worden met zijn entourage.IsO schreef: ↑15 apr 2026, 15:47 Voorlopig nog hier wegens onzekere bron, maar er wordt in Servië blijkbaar gewag gemaakt van interesse van ons in Adem Avdic, linksvoetige aanvallende wingback van Rode Ster Belgrado en één van de beste jonge spelers in de Servische competitie momenteel. Wordt 19 in september.
Rode Ster zou naar verluidt (maar dus onbevestigd door een betrouwbare bron) ons eerste bod van 8 miljoen + 20% doorverkoop geweigerd hebben. Het contract van de speler werd in maart ook opengebroken tot eind juni 2030 met een jaar optie, wat het verhaal er voor ons natuurlijk niet makkelijker op maakt.
https://x.com/sachatavolieri/status/206 ... 95777?s=20
Speelt in Servische competitie, en niet in Kroatië, maar de stats zeggen wel iets:
https://x.com/i/status/2059187307882725491
Re: Zomertransfers 2026 IN
Kans dat Meijer hier volgend seizoen nog rondloopt, lijkt me redelijk klein. Wilt zelf meer spelen.
Maar volgens mij wordt Avdic niet gehaald om op de bank te zitten. Dus dan lijkt de kans mij reëel dat ook Seys vertrekt.
Maar volgens mij wordt Avdic niet gehaald om op de bank te zitten. Dus dan lijkt de kans mij reëel dat ook Seys vertrekt.
Re: Zomertransfers 2026 IN
Is hij al fit ondertussen? Gezien Spileers moest invallen op de back vermoed ik eerder van niet. Tenzij hij helemaal kaput is natuurlijk, maar dan zijn we er ook niets meer mee natuurlijk.
Re: Zomertransfers 2026 IN
84 minuten in de uitmatch tegen Union in PO I, en daarna hier en daar nog wat minuten als invaller.
Re: Zomertransfers 2026 IN
Seys kan ook rechts
Systeem leko heeft 4 "backs" nodig op een seizoen
Re: Zomertransfers 2026 IN
Het is hier heel stilletjes, nochtans weet Club al weken en maanden dat er een aantal toppers moeten gehaald worden,
basisspelers; keeper, CV, CM en flankaanvaller.
Zeg nu niet, de mercato komt later op gang omwille van het WK... Stankovic is al weg, Mignolet is gestopt en Ordonez-
Tzolis en Onyedika zullen Club > 100 miljoen opbrengen. Waar zit Club met hun lijst schaduwelftallen? Waarom alweer dat getalm ?
Zou het deze keer te maken kunnen hebben met het vertrek van Devy dat ze niet voldoende voorbereid zijn ?
Union rondde reeds 3 inkomende transfers af.
Op vrijdag 7 augustus start de competitie alweer, zonder playoffs, elk verloren punt in de reguliere competitie telt dus dubbel mee in de eindstrijd.
basisspelers; keeper, CV, CM en flankaanvaller.
Zeg nu niet, de mercato komt later op gang omwille van het WK... Stankovic is al weg, Mignolet is gestopt en Ordonez-
Tzolis en Onyedika zullen Club > 100 miljoen opbrengen. Waar zit Club met hun lijst schaduwelftallen? Waarom alweer dat getalm ?
Zou het deze keer te maken kunnen hebben met het vertrek van Devy dat ze niet voldoende voorbereid zijn ?
Union rondde reeds 3 inkomende transfers af.
Op vrijdag 7 augustus start de competitie alweer, zonder playoffs, elk verloren punt in de reguliere competitie telt dus dubbel mee in de eindstrijd.
Re: Zomertransfers 2026 IN
Ik maakte me ook al die bedenking. Anderzijds, bij brugge ligt de transferlijst meestal niet te grabbel zodat het in de pers verschijnt. Dat geheim is maar goed ook.Tiki Taka schreef: ↑12 jun 2026, 08:14 Het is hier heel stilletjes, nochtans weet Club al weken en maanden dat er een aantal toppers moeten gehaald worden,
basisspelers; keeper, CV, CM en flankaanvaller.
Zeg nu niet, de mercato komt later op gang omwille van het WK... Stankovic is al weg, Mignolet is gestopt en Ordonez-
Tzolis en Onyedika zullen Club > 100 miljoen opbrengen. Waar zit Club met hun lijst schaduwelftallen? Waarom alweer dat getalm ?
Zou het deze keer te maken kunnen hebben met het vertrek van Devy dat ze niet voldoende voorbereid zijn ?
Union rondde reeds 3 inkomende transfers af.
Op vrijdag 7 augustus start de competitie alweer, zonder playoffs, elk verloren punt in de reguliere competitie telt dus dubbel mee in de eindstrijd.
Ik denk ook wel dat het "segment" van brugge, toch bij de +23jarigen, zeker actief is op het WK.
Re: Zomertransfers 2026 IN
Avdic heeft naar alle waarschijnlijkheid zijn kruisbanden afgescheurd.
Re: Zomertransfers 2026 IN
Same shit, other year. We gaan weer proberen om target ZZ binnen te halen.Tiki Taka schreef: ↑12 jun 2026, 08:14 Het is hier heel stilletjes, nochtans weet Club al weken en maanden dat er een aantal toppers moeten gehaald worden,
basisspelers; keeper, CV, CM en flankaanvaller.
Zeg nu niet, de mercato komt later op gang omwille van het WK... Stankovic is al weg, Mignolet is gestopt en Ordonez-
Tzolis en Onyedika zullen Club > 100 miljoen opbrengen. Waar zit Club met hun lijst schaduwelftallen? Waarom alweer dat getalm ?
Zou het deze keer te maken kunnen hebben met het vertrek van Devy dat ze niet voldoende voorbereid zijn ?
Union rondde reeds 3 inkomende transfers af.
Op vrijdag 7 augustus start de competitie alweer, zonder playoffs, elk verloren punt in de reguliere competitie telt dus dubbel mee in de eindstrijd.
Misschien moeten we ook zeggen tegen junior dat het 20+ ers moeten zijn en geen snottebellen.