Zomertransfers 2026 IN
Moderator: Bosko
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
Re: Zomertransfers 2026 IN
Het gaat precies vooruit nu
Je kan het onmogelijk waar maken als de trainer u niet moet. Als je geen kansen krijgt, kan je niet bewijzen wat je kan. Nog nooit voorgehad in het leven? Ik alvast wel. Omgeving doet er toe.
We hebben geen flauw idee wat er in de gesprekken voorafgaand aan de transfer gezegd is geweest.
En net omdat we van de situatie niets afweten vind ik dat ge zulke gasten, eens vertrokken, best links laat liggen.Peter schreef: ↑04 aug 2026, 07:43Je kan het onmogelijk waar maken als de trainer u niet moet. Als je geen kansen krijgt, kan je niet bewijzen wat je kan. Nog nooit voorgehad in het leven? Ik alvast wel. Omgeving doet er toe.
We hebben geen flauw idee wat er in de gesprekken voorafgaand aan de transfer gezegd is geweest.
Ene zonder tattoos, manieren, oorbellen etc valt daarentegen wel te overwegen
Yeps
Just nog ne flankspeler en we zijn er, als ordonez blijft. Tzal terug met 14-15 man zijn, gelijk vorig jaar.
Ik volg de redenering niet helemaal. Dat geldt toch voor elke transfer die we doen? Neem nu Potts, we weten toch ook niet waarom ze hem nu relatief makkelijk laten gaan?
Lap, ik val al af.
Moogt zeggen wat ge wilt, Onyedika is nog maar weg en er staat een vervanger klaar. Ordonez nog niet weg (misschien blijft hij), maar nu toch een vervanger gehaald. Dat is wat we verwachten van ons bestuur. Kunnen allemaal floptransfers zijn, maar op zijn minst halen we de juiste type spelers en nu ook op tijd.
Nog een winger en dan is het afwachten of Ordonez vertrekt en hoe we verder nog gaan de kern bijeenhouden waar nodig en opkuisen waar nodig.
Nog een winger en dan is het afwachten of Ordonez vertrekt en hoe we verder nog gaan de kern bijeenhouden waar nodig en opkuisen waar nodig.
Nou, hoeveel spelers ken je, eens uit belgie vertrokken en die terugkeren, zijn er zo geslaagd? Simons, mignolet, aldwerweireld...Dat is de redenering. Hoeveel zijn er nog gefocust en fit teruggekeerd?
Ik vind dat een iets te makkelijke generalisatie. Veelal komen die jongens terug op latere leeftijd en dan spelen fitheid en focus inderdaad een rol.
Lang is 27 en is fit. Motivatie zou een factor kunnen zijn, maar ik vind het niet echt fair om er van uit te gaan dat die er bij Lang niet zou zijn. Ondanks zijn reputatie is het wel een op en top prof. PSV kan je ook als een laterale stap zien en daar heeft hij zich na een slepende blessure wel uitstekend doorgezet.
Alle begrip moest je zeggen dat er rond Noa altijd wat drama afspeelt en je daar geen fan van bent maar ik zou voorzichtig zijn met daar verdere conclusies aan te verbinden.
Volgens Tavolieri zouden we persoonlijk akkoord hebben met Esse, maar zou Crystal Palace ons bod van 8 miljoen
+ 2 miljoen bonussen geweigerd hebben. Onderhandelingen gaan voort.
https://x.com/i/status/2084589267473355184
+ 2 miljoen bonussen geweigerd hebben. Onderhandelingen gaan voort.
https://x.com/i/status/2084589267473355184
-
HeervanBiesen
- Invaller
Club is bijna rond met Virgili, een Spaans talent van Mallorca.
Een rechtsvoetige linkerflank.
Hij heeft een marktwaarde van 15M.
Een rechtsvoetige linkerflank.
Hij heeft een marktwaarde van 15M.
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
Groot talent uit de jeugdopleiding van Barça
Ajax wou die blijkbaar ook als Godts zou vertrekken
-
HeervanBiesen
- Invaller
Zou tekenen voor 12MvanGentmaarvoorClub schreef: ↑06 aug 2026, 21:19 Groot talent uit de jeugdopleiding van Barça