Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5339
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Spritz schreef: 23 aug 2021, 18:46
LaurensVS schreef: 23 aug 2021, 17:13 Kamal Sowah wordt eind deze week gepresenteerd.
9mil + bonussen.
Is veel te veel voor iemand met 34 matchen op de teller bij ohl vorig jaar. Ruikt eerder naar paniek maar laten we afwachten
Vind ik dus ook, bovendien staat op transfermarkt dat dit een CAM is...We hebben toch al Vanaken en CDK voor die positie?
Buchanan zou ik echt wel graag zien komen, een échte flankspeler.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5339
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

ClubFanVinne schreef: 24 aug 2021, 01:00
macfall schreef: 23 aug 2021, 20:10
ClubFanVinne schreef: 23 aug 2021, 17:57
LaurensVS schreef: 23 aug 2021, 17:13 Kamal Sowah wordt eind deze week gepresenteerd.
9mil + bonussen.
Bron? Zou wel mooie transfer zijn. Dan nog buchanan binnenhalen, ze moeten chelsea toch kunnen afhouden want die jongen zal daar nooit spelen met reece james voor hem. Dan nog een cv en spits en we zitten goe.. Nog 8 dagen het wordt krap.
Waarom nog ne cv en ne spits? Hou de centjes maar op zak ook.
Op de cv is de spoeling wat dun. wat als mechele uitvalt mitrovic is niet goed genoeg en mbamba kan nog niet elke week spelen. En in de spits heb je enkel dost als ervaren spits wat toch wat weinig is. Als hij geblesseerd raakt dan is peres onze enige overblijvende spits en dost vertrekt wrs eind dit jaar dus een andere spits klaarstomen is geen slecht idee
Vind ik ook, in de spits dient er sowieso nog iemand extra bij te komen en eigenlijk op de CV ook, tenzij Otasowie daar zal spelen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5339
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Kamal Sowah is toch een heel stuk minder, als je namen als Collado en Daramy eerder zag passeren.
Bovendien is dat eerder een centrale dan een flankspeler.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3521
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 24 aug 2021, 01:00
macfall schreef: 23 aug 2021, 20:10
ClubFanVinne schreef: 23 aug 2021, 17:57
LaurensVS schreef: 23 aug 2021, 17:13 Kamal Sowah wordt eind deze week gepresenteerd.
9mil + bonussen.
Bron? Zou wel mooie transfer zijn. Dan nog buchanan binnenhalen, ze moeten chelsea toch kunnen afhouden want die jongen zal daar nooit spelen met reece james voor hem. Dan nog een cv en spits en we zitten goe.. Nog 8 dagen het wordt krap.
Waarom nog ne cv en ne spits? Hou de centjes maar op zak ook.
Op de cv is de spoeling wat dun. wat als mechele uitvalt mitrovic is niet goed genoeg en mbamba kan nog niet elke week spelen. En in de spits heb je enkel dost als ervaren spits wat toch wat weinig is. Als hij geblesseerd raakt dan is peres onze enige overblijvende spits en dost vertrekt wrs eind dit jaar dus een andere spits klaarstomen is geen slecht idee
we spelen voor't moment zelfs zonder spits. Dost en Perez zitten beiden op de bank. En met Badji en Openda lenen we twee spitsen uit zonder aankoopoptie. Daar moet niet echt iets bij. En Mitrovic zijn contract werd verlengd, waaruit blijkt dat hij voor de technische staf voldoet als doublure.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Tiki Taka schreef: 24 aug 2021, 07:37 Kamal Sowah is toch een heel stuk minder, als je namen als Collado en Daramy eerder zag passeren.
Bovendien is dat eerder een centrale dan een flankspeler.
Zijn favoriete plaats is idd eerder centraal van Sowah. Speelde bij Leuven wel meestal op de rechterflank om dan naar binnen te kunnen snijden als ik mij goed herinner. Dus een echte vervanger voor Diatta is het ook niet. Wel een speler met diepgang natuurlijk wat we nu toch wel missen.
Vakie 214
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5339
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

FCBrugesawayoflife schreef: 24 aug 2021, 08:11
Tiki Taka schreef: 24 aug 2021, 07:37 Kamal Sowah is toch een heel stuk minder, als je namen als Collado en Daramy eerder zag passeren.
Bovendien is dat eerder een centrale dan een flankspeler.
Zijn favoriete plaats is idd eerder centraal van Sowah. Speelde bij Leuven wel meestal op de rechterflank om dan naar binnen te kunnen snijden als ik mij goed herinner. Dus een echte vervanger voor Diatta is het ook niet. Wel een speler met diepgang natuurlijk wat we nu toch wel missen.
Als ik het zo zie, met flankaanvallers (CDK, Lang, Sowah) die verkiezen naar binnen te snijden i.p.v. voor te zetten, zouden we Dost beter van de hand doen (Feyenoord) en voor een meer mobiele en combinerende spits opteren.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

Tiki Taka schreef: 24 aug 2021, 07:37 Kamal Sowah is toch een heel stuk minder, als je namen als Collado en Daramy eerder zag passeren.
Bovendien is dat eerder een centrale dan een flankspeler.
Sowah geeft mij Percy Tau vibes.
Goeie speler maar geen flank en geen idee of hij het hoge tempo aan gaat kunnen.

9 miljoen is idd immens veel, ik lees overal dat we letterlijk de enige ploeg zijn met interesse (om te kopen).
CRS006
Jeugdspeler
Berichten: 104
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door CRS006 »

Tiki Taka schreef: 24 aug 2021, 07:37 Kamal Sowah is toch een heel stuk minder, als je namen als Collado en Daramy eerder zag passeren.
Bovendien is dat eerder een centrale dan een flankspeler.
Collado had ik hier ook heel graag gezien, maar als de speler zelf niet wil komen dan stopt het toch ? Zou het ideale profiel geweest zijn om in deze ploeg als 10 te hebben met daar achter een vanaken op de 8 en Otasowie op de 6 :jerk:

Daramy hele leuke naam en groot talent maar was dit de serieuze versterking waar de pessimisten achter verlangen ?

Er kan toch niet verwacht worden dat een jongen van 19 jaar die in een lagere competitie speelt de grote naam is die ons in de CL op sleeptouw gaat nemen.

13 mil. + Bonussen vind ik toch wel een groot risico voor iemand die in se nog alles te bewijzen heeft. En er zijn er al velen aan de druk bezweken omdat hun prijskaartje te veel was.

Sowah is mss niet de meest aantrekkelijke naam maar is de jpl gwn (kan scoren en ast. Geven) en Club wou hem vorig seizoen al kopen. + Was veruit de speler met de meeste diepgang in de hele competitie.

In extra time zaten ze soms met bewondering te spreken over te stats van Sowah en dat deze op vlak van high intensity distance bij de top van de wereld hoorde.

Dacht dat het viddarson was die zei dat Sowah zelf in de PL in de top zou staan met zijn stats.

+ is maar 21 jaar en kan ook op de 10 dus mochten we nu Sowah en Buchanan ( vervanger Diatta) nog binnenhalen dan zijn we weldegelijk versterkt.

Bij een kosten-batenanalyse zou hij boven villa en daramy uitkomen gezien er praktisch geen aanpassingstermijn zou moeten zijn.

Mss idd Bas nog laten gaan indien hij wil vertrekken. Krijg je er nog iets voor en kan je nog een spits kopen die hier met zijn volle goesting speelt.

En een extra cv zou mss ook niet slecht zijn tenzij ze Otasowie op de cv gaan zetten, maar ik hoop dat indien hij fit is hij gebruikt wordt op het middenveld.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

CRS006 schreef: 24 aug 2021, 08:55
Tiki Taka schreef: 24 aug 2021, 07:37 Kamal Sowah is toch een heel stuk minder, als je namen als Collado en Daramy eerder zag passeren.
Bovendien is dat eerder een centrale dan een flankspeler.
Collado had ik hier ook heel graag gezien, maar als de speler zelf niet wil komen dan stopt het toch ? Zou het ideale profiel geweest zijn om in deze ploeg als 10 te hebben met daar achter een vanaken op de 8 en Otasowie op de 6 :jerk:

Daramy hele leuke naam en groot talent maar was dit de serieuze versterking waar de pessimisten achter verlangen ?

Er kan toch niet verwacht worden dat een jongen van 19 jaar die in een lagere competitie speelt de grote naam is die ons in de CL op sleeptouw gaat nemen.

13 mil. + Bonussen vind ik toch wel een groot risico voor iemand die in se nog alles te bewijzen heeft. En er zijn er al velen aan de druk bezweken omdat hun prijskaartje te veel was.

Sowah is mss niet de meest aantrekkelijke naam maar is de jpl gwn (kan scoren en ast. Geven) en Club wou hem vorig seizoen al kopen. + Was veruit de speler met de meeste diepgang in de hele competitie.

In extra time zaten ze soms met bewondering te spreken over te stats van Sowah en dat deze op vlak van high intensity distance bij de top van de wereld hoorde.

Dacht dat het viddarson was die zei dat Sowah zelf in de PL in de top zou staan met zijn stats.

+ is maar 21 jaar en kan ook op de 10 dus mochten we nu Sowah en Buchanan ( vervanger Diatta) nog binnenhalen dan zijn we weldegelijk versterkt.

Bij een kosten-batenanalyse zou hij boven villa en daramy uitkomen gezien er praktisch geen aanpassingstermijn zou moeten zijn.

Mss idd Bas nog laten gaan indien hij wil vertrekken. Krijg je er nog iets voor en kan je nog een spits kopen die hier met zijn volle goesting speelt.

En een extra cv zou mss ook niet slecht zijn tenzij ze Otasowie op de cv gaan zetten, maar ik hoop dat indien hij fit is hij gebruikt wordt op het middenveld.
Mooie analyse.

Enige vraag die ik mij stel is hoe hoog zijn plafond nog is (ondanks zijn jonge leeftijd). Heeft er toch al 3,5j Leuven opzitten.

Een basisspeler van Leicester is voor ons natuurlijk niet haalbaar. Maar ik stel mij toch vragen bij het feit dat hij zelfs de selectie niet haalt.
In de JPL heeft hij zijn waarde al bewezen maar ik vraag mij af of hij die extra stap nog kan zetten.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1753
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Buchanan zou volgens Twitter gisteren in Freiburg gesignaleerd zijn.
Werd blijkbaar ook al aan Feyenoord aangeboden.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

vanGentmaarvoorClub schreef: 24 aug 2021, 09:22 Buchanan zou volgens Twitter gisteren in Freiburg gesignaleerd zijn.
Werd blijkbaar ook al aan Feyenoord aangeboden.
Is nu in Brugge met zijn manager (als je een paar posts eerder leest) in Hotel Weinebrugge.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1753
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Fanzy schreef: 24 aug 2021, 09:33
vanGentmaarvoorClub schreef: 24 aug 2021, 09:22 Buchanan zou volgens Twitter gisteren in Freiburg gesignaleerd zijn.
Werd blijkbaar ook al aan Feyenoord aangeboden.
Is nu in Brugge met zijn manager (als je een paar posts eerder leest) in Hotel Weinebrugge.
Aha, niet gezien, thanks
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5339
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Fanzy schreef: 24 aug 2021, 09:43
Deze is meer dan welkom !
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

LaurensVS schreef: 24 aug 2021, 08:41
Tiki Taka schreef: 24 aug 2021, 07:37 Kamal Sowah is toch een heel stuk minder, als je namen als Collado en Daramy eerder zag passeren.
Bovendien is dat eerder een centrale dan een flankspeler.
Sowah geeft mij Percy Tau vibes.
Goeie speler maar geen flank en geen idee of hij het hoge tempo aan gaat kunnen.

9 miljoen is idd immens veel, ik lees overal dat we letterlijk de enige ploeg zijn met interesse (om te kopen).
Dit is idd veel voor een (gewezen) JPL speler. Hard en veel kunnen lopen is geen garantie op goed voetbal. Laten passeren zou ik zeggen...en als we idd de enige ploeg zijn die hem wil kopen (voor zo'n bedrag) dan is het wss ook geen echte topper die we zoeken
Gesloten