Zomertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Welke aanvallers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?

Acolatse
31
8%
Brodic
39
11%
Dennis
5
1%
Diaby
21
6%
Diatta
1
0%
Limbombe
7
2%
Osei-Berkoe
35
10%
Perbet
42
11%
Pereira
39
11%
Refaelov
30
8%
Rotariu
28
8%
Van Vaerenbergh
35
10%
Vlietinck
35
10%
Vossen
13
4%
Wesley
6
2%
 
Totaal aantal stemmen: 367

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

We moeten al spelers als Rits kopen om genoeg Belgen hebben en dan ga je Mechele en Cools gewoon weg doen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef:
Bosko schreef: We moeten al spelers als Rits kopen om genoeg Belgen hebben en dan ga je Mechele en Cools gewoon weg doen.
Onze huidige Belgische basisspelers zullen geen vrede nemen met een plaatsje op de bank. Dus als je betere spelers haalt voor hun posities, dan kun je deze beter verkopen.
Dan moeten ze beter hun best doen om terug in de basis staan.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef:
Bosko schreef: We moeten al spelers als Rits kopen om genoeg Belgen hebben en dan ga je Mechele en Cools gewoon weg doen.
Onze huidige Belgische basisspelers zullen geen vrede nemen met een plaatsje op de bank. Dus als je betere spelers haalt voor hun posities, dan kun je deze beter verkopen.
Waarom zouden ze een vervanger halen voor Mechele? En het is niet de eerste keer dat Cools concurrentie krijgt, eerst eens zien of ze wel goed genoeg zijn.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Fire »

Verkopen bij interesse: Scholz en Tomecak
Verhuren: Touba en Masovic
Wegdoen indien hij tijdens de voorbereiding niet presteert: Van Rhijn
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Brechtje »

Cedrinho schreef: Ik ben iemand die op Mechele stemde. Ik stemde zelfs op iedereen behalve Poulain en Mitrovic.
De vraag was wie mag vertrekken, niet wie moet. En Mechele vind ik nog altijd niet zo top dat hij als onmisbaar moet worden beschouwd.
Eigenlijk vind ik Mitrovic onze enige écht goeie zuivere verdediger. Poulain ook nog als hij fit is. De rest... Mechele is oerdegelijk en zeker nuttig in de kern, maar niet incontournable.
Ik kan mis zijn, maar ik heb meer foute passes en slecht uitverdedigen van Mitro gezien dan van Mechele.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door GenGhibli »

Brechtje schreef:
Cedrinho schreef: Ik ben iemand die op Mechele stemde. Ik stemde zelfs op iedereen behalve Poulain en Mitrovic.
De vraag was wie mag vertrekken, niet wie moet. En Mechele vind ik nog altijd niet zo top dat hij als onmisbaar moet worden beschouwd.
Eigenlijk vind ik Mitrovic onze enige écht goeie zuivere verdediger. Poulain ook nog als hij fit is. De rest... Mechele is oerdegelijk en zeker nuttig in de kern, maar niet incontournable.
Ik kan mis zijn, maar ik heb meer foute passes en slecht uitverdedigen van Mitro gezien dan van Mechele.
Zou best kunnen. Maar Mitrovic is toch gewoon een betere voetballer. Mechele speelt nu op het top van zijn kunnen. Bij Mitrovic zit er nog veel meer in de tank.
bvanholme
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:41

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door bvanholme »

Brechtje schreef:
Cedrinho schreef: Ik ben iemand die op Mechele stemde. Ik stemde zelfs op iedereen behalve Poulain en Mitrovic.
De vraag was wie mag vertrekken, niet wie moet. En Mechele vind ik nog altijd niet zo top dat hij als onmisbaar moet worden beschouwd.
Eigenlijk vind ik Mitrovic onze enige écht goeie zuivere verdediger. Poulain ook nog als hij fit is. De rest... Mechele is oerdegelijk en zeker nuttig in de kern, maar niet incontournable.
Ik kan mis zijn, maar ik heb meer foute passes en slecht uitverdedigen van Mitro gezien dan van Mechele.
Kan goed zijn, ik denk dat Mechele vooral geen risico's neemt, goed wetende wat hij wel en vooral niet kan.
Terwijl Mitrovic dan misschien meer probeert te voetballen
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Khas »

bvanholme schreef:
Brechtje schreef:
Cedrinho schreef: Ik ben iemand die op Mechele stemde. Ik stemde zelfs op iedereen behalve Poulain en Mitrovic.
De vraag was wie mag vertrekken, niet wie moet. En Mechele vind ik nog altijd niet zo top dat hij als onmisbaar moet worden beschouwd.
Eigenlijk vind ik Mitrovic onze enige écht goeie zuivere verdediger. Poulain ook nog als hij fit is. De rest... Mechele is oerdegelijk en zeker nuttig in de kern, maar niet incontournable.
Ik kan mis zijn, maar ik heb meer foute passes en slecht uitverdedigen van Mitro gezien dan van Mechele.
Kan goed zijn, ik denk dat Mechele vooral geen risico's neemt, goed wetende wat hij wel en vooral niet kan.
Terwijl Mitrovic dan misschien meer probeert te voetballen
Dat klopt volledig. Het ene is niet beter dan het andere voor mij.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Vormer aangeboden bij Besiktas door makelaars.
Laatst gewijzigd door Bosko op 27 mei 2018, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door zegmaardag »

Bosko schreef: Vormer aangeboden bij Besiktas door makelaars.
Dat is hoogstwaarschijnlijk waar, al zal het niet zijn door zijn eigen makelaar :nice: Zie ik hem niet naartoe gaan eerlijk gezegd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

Kunnen andere makelaars zomaar spelers aanbieden?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door t4nd »

fcb 4 life schreef: Kunnen andere makelaars zomaar spelers aanbieden?
Aanbieden waarschijnlijk niet, aanraden dan weer wel?
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door zegmaardag »

fcb 4 life schreef: Kunnen andere makelaars zomaar spelers aanbieden?
Ze kunnen dat doen, dan krijgen zij van Besiktas een mandaat om de transfer van Vormer tr gaan realiseren. Op dat moment gaan zij met Club praten en Vormers makelaar. Er zijn ondertussen meer transfers waarbij meerdere makelaars verdienen, dan transfers waarbij er slechts eentje verdient.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Enkel Mitrović, Mechele, Poulain en Cools zijn de verdedigers die mogen blijven volgens de meerderheid, vooral de wintertransfers Scholz en Tomečak hebben het precies al verkorven.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Poll: Welke middenvelders mogen vertrekken?
Gesloten