ClubFanVinne schreef: ↑04 okt 2020, 00:00
IsO schreef: ↑03 okt 2020, 22:56
HeervanBiesen schreef: ↑03 okt 2020, 16:10
Sterchele[23] schreef: ↑03 okt 2020, 13:51
Hoedt kan concurrentie zeker aanscherpen.
Edmilson zit nog altijd in Qatar volgens zijn laatste Instagramposts, denk dus niet dat hij zal komen.
Zijn er al geruchten geweest waar Club contact opnam met entourage Ndiyashemiye?
Diaby, als hij nog steeds de snelheid heeft van vroeger, is wel welkom voor mij.
Hoedt is zeker haalbaar in de vorm van een huur + optie tot aankoop,
Kwa geruchten rond Ndiyashemiye staat hij sowieso op ons lijstje denk ik hoor, Standard en Gent hadden 5M geboden en dat was te weinig. Zou ideale transfer zijn die je ooit met winst doorverkoopt.
Edmilson ok maar vrees dat zijn club Al-Duhail ons wil uitpersen, 15M aankoopbedrag, dus als er huur met optie tot aankoop van komt zal het ook een enorm hoge huursom zijn.
Hoedt en Trésor moeten sowieso haalbaar zijn.
Edmilson heeft in augustus zijn contract bij zijn Qatarese ploeg verlengd.
En van concrete interesse van Club in Ndayishimiye heb ik nergens betrouwbare (of zelfs onbetrouwbare) indicaties gevonden. Wat niet wil zeggen dat er geen interesse kàn zijn. Dinsdagmorgen weten we meer.
Ik vrees dat er niks meer bijkomt, 4 maanden,0 transfers voor de A-ploeg is toch wel erg weinig. Jammer kans gemist om ons gevoelig te versterken tegenover de team die financieel zwakker staan.
deels mee eens,
hoop nog altijd op 1 a 2 degelijke versterkingen, flank is niet zozeer nodig als Dennis & Diatta blijven.
cv is noodzakelijker net zoals een aanvaller of polyvalente middenvelder met scorend vermogen.
anderzijds is niet alles volgens plan gelopen (als we de geruchtenmolen even op een rijtje zetten):
- De polyvalente centrale middenvelder: Veerman die medische tests is komen afleggen (zat midden coronatijd in Brugge)
=> wss vroeg Heerenveen te veel voor hem;
- De flankaanvaller Osayi-Samuel van QPR die is komen testen en onderhandelen over een contract,
maar dat draaide op niets uit => hij wou liever naar een PL club, maar daar wouden ze hem niet.
-hoogst wss gaat Club ook gepraat hebben met Batshuayi en of Benteke...
- Dewaest => is even bij Genk naar de b-kern verwezen, omdat zijn hoofd bij een andere club zat. (of het Brugge of Brussel was is nog steeds niet duidelijk).
-En dan vergeet ik nog bewust een Edmilson die 15M moest kosten, maar wss een huurconstructie met aankoopoptie zou bij zitten (gok dat het bestuur hier direct een njet op heeft gezegd door de te hoge vraagprijs).
Tot slot hoop ik wel dat het gerucht van Hoedt gaat uitkomen samen met Trésor (zie die ons nog op de flank uitspelen alsook op de 10).