Zomertransfers 2017 IN
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2017 IN
Interesse uit België voor Alexandru Cretu, een CV van NK Olimpija Ljubljana.
Zou wel eens om ons kunnen gaan, tijdens het scouten waarschijnlijk dan Issah Abbas opgemerkt (of omgekeerd).
https://www.transfermarkt.com/alexandru ... ler/216661" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou wel eens om ons kunnen gaan, tijdens het scouten waarschijnlijk dan Issah Abbas opgemerkt (of omgekeerd).
https://www.transfermarkt.com/alexandru ... ler/216661" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Bosko op 30 mei 2017, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatste jaren toch voornamelijk op de 6. Serieuze peet wel.Bosko schreef: Interesse uit België voor Alexandru Cretu, een CV van NK Olimpija Ljubljana.
Never underestimate the power of PASSION
http://www.voetbalnieuws.be/news/248154 ... e_aanwinst" onclick="window.open(this.href);return false;
Emmanuel Bonaventure Dennis
-
- Sleutelspeler
Bertus tochBertus schreef: http://www.voetbalnieuws.be/news/248154 ... e_aanwinst" onclick="window.open(this.href);return false;
ouch blunder van mijnentewege
excuses dan
excuses dan
Laatst gewijzigd door Bertus op 30 mei 2017, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Fcb is serieus aan het investeren... voor hun beloftenploeg.
Vertaalt artikel van http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Co ... este-dorit" onclick="window.open(this.href);return false;Olimpiu Moruţan is een van de meest hof jonge Roemeense spelers tijdens deze periode. De middenvelder wordt gezien als een grote hoop van de Roemeense voetbal. Sterk gewenst door FCSB en CFR Cluj , speler van 18 jaar kwam onder de aandacht van een team in België, FC Brugge. De Moruţan waren meer geïnteresseerd zijn in die van Atalanta, Ajax, PSV en sommige clubs in Rusland .
Digi Sport van informatie, lijkt het erop dat het Belgische team geïnteresseerd jonge Roemeense speler had zelfs ploeg die al in ontwikkeling Dorin Rotariu. Blijkbaar Belgen bereid zou zijn tot 1 miljoen euro met alle bonussen, een bedrag dat zou benaderen die vraagt om FC Botosani te verschaffen.
Digi Sport leerde dat de leiding van Moldaviërs vroeg Gigi Becali, voor jonge spelers, 800.000 euro , Steaua financier weigeren om dit bedrag te betalen (het lijkt erop dat zij bereid was te geven tot 500.000 euro).
Merk ook op dat voor Moruţan terug met een aanbod en de CFR Cluj. Na voortgekomen uit faillissement, Transylvanians hebben toegezegd ongeveer 600.000 euro voor 50% van federatieve rechten van de speler. Cluj wil het team te versterken en een bod uit op Cristi Săpunaru .
"Ik heb nu meer gesprekken met de CFR en op dit moment maakten ze het beste aanbod. Het is boven gemaakt FCSB. u uitsluitend nu vertellen dat op het moment is er een aanbod van België met die in Botosani te pakken, van een miljoen euro met bonussen en alles.
Interesse gebeurt elke dag in heel Europa gisteravond waren impresario België en Rusland te volgen. Het is een groot talent in een korte tijd zal het grootste nationale, zeker, "zei speleragent, Florin Vulturar voor Digi Sport zijn.
Het valt nog te bezien wat zal beslissen over het uit Botosani, en waar je wilt evolueren speler volgend seizoen.
De middenvelder van 18 jaar en begon zijn carrière bij Universitatea Cluj en het begin van het seizoen werd overgebracht van FC Botosani.
18 wedstrijden hebben Moruţan in zijn huidige team jersey dit seizoen.
200.000 euro is het marktaandeel van Moruţan volgens transfermarkt.com.
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gemiddelde leeftijd kern AS Monaco dit seizoen: 25,4Tiki Taka schreef: Fcb is serieus aan het investeren... voor hun beloftenploeg.
Jongste ploeg: gemiddeld 23,3
Oudste ploeg: gemiddeld 27,2
Competitie gewonnen
Halve finale Coupe de France
Finale Coupe de Ligue
Halve finale Champions league
Iedereen spreekt van spelers als Mbappé die recordtransfers zullen worden deze transferperiode, hoe denk je dat die groot geworden zijn? Door ze nooit een kans te geven of door ze in het eerste elftal te laten spelen en hun 'mindere' periodes erbij te nemen? Als die 19-jarigen al een tijd goed gespeeld hebben in hun elftal en 3de kunnen worden in Oekraïne zullen ze toch wel iets kunnen...
Ik erger me eerder aan het feit dat een Brodic blijkbaar weer geen kans zal krijgen volgend jaar (gebaseerd op wat er allemaal gekocht wordt) terwijl die bij onze beloftenploeg de pannen van het dak kan spelen. Als je ziet wat één seizoen bij Zulte gedaan heeft voor Coopman... De boodschap moet eerder zijn: geef (eigen) jeugd een kans in het eerste elftal in plaats van 'dump iedereen die eens een mindere match gespeeld heeft'.
Deels akkoord, anderzijds ga je toch geen sterkhouders zoals Izquierdo, Engels, Denswil of Simons gaan vervangen door een 18-19 jarige?t4nd schreef:Gemiddelde leeftijd kern AS Monaco dit seizoen: 25,4Tiki Taka schreef: Fcb is serieus aan het investeren... voor hun beloftenploeg.
Jongste ploeg: gemiddeld 23,3
Oudste ploeg: gemiddeld 27,2
Competitie gewonnen
Halve finale Coupe de France
Finale Coupe de Ligue
Halve finale Champions league
Iedereen spreekt van spelers als Mbappé die recordtransfers zullen worden deze transferperiode, hoe denk je dat die groot geworden zijn? Door ze nooit een kans te geven of door ze in het eerste elftal te laten spelen en hun 'mindere' periodes erbij te nemen? Als die 19-jarigen al een tijd goed gespeeld hebben in hun elftal en 3de kunnen worden in Oekraïne zullen ze toch wel iets kunnen...
Ik erger me eerder aan het feit dat een Brodic blijkbaar weer geen kans zal krijgen volgend jaar (gebaseerd op wat er allemaal gekocht wordt) terwijl die bij onze beloftenploeg de pannen van het dak kan spelen. Als je ziet wat één seizoen bij Zulte gedaan heeft voor Coopman... De boodschap moet eerder zijn: geef (eigen) jeugd een kans in het eerste elftal in plaats van 'dump iedereen die eens een mindere match gespeeld heeft'.
Die moet je volgens mij best langzaam aan brengen en hen de tijd gunnen om zich aan te passen.
Talenten allemaal goed en wel, maar we hebben ook nieuwkomers nodig die er direct zullen staan en dus renderen.
Op de flanken heb je (momenteel) nog altijd Refaelov en Limbombe die als 'sterkhouder' kunnen dienen. Limbombe is nog wel werk aan, maar die heeft wel al een seizoen bij ons gespeeld en had ook ervaring met onze competitie. In dat opzicht is Acolatse ook iemand die je normaal vrij snel zou moeten kunnen brengen, afhankelijk van zijn kwaliteiten. Aangezien we hem aangetrokken hebben ga ik ervan uit dat hij wel degelijk kwaliteiten heeft. Dan heb je nog Rotariu rondlopen die tijdens de playoffs al bewezen heeft dat hij een meerwaarde kan zijn. Op de flanken heb je op dit moment dus 4 spelers die je afwisselend kan brengen, én daarbij komt nu nog Bonaventure (compleet los van deze discussie vind ik trouwens dat hij 'Bonaventure' op zijn truitje moet zetten).
In het middenveld hebben we Claudemir rondlopen om Simons te vervangen en de playoffs hebben bewezen dat hij dat perfect kan. Wat mij betreft kan daarnaast perfect een jong talent (Masovic) staan die op regelmatige basis een kans krijgt en zo kan groeien.
Engels en Denswil is een andere zaak. Als die twee vertrekken blijft enkel Poulain centraal over en als je opnieuw 4-3-3 gaat spelen (wat ik gezien de transfers wel verwacht) zou je een CV met ervaring moeten hebben. Meira zou dat kunnen zijn, maar het is afwachten hoe hij zich aanpast aan de Belgische competitie. Dan heb je op links De Bock / Touba en op rechts RVR / Palacios en loopt Cools ook nog ergens rond.
In de spits zitten we al met Vossen, Wesley, Diaby (?), Bonaventure die er kan spelen, Strandberg (?), Brodic (?).
Ik bedenk me net dat ik Coopman (voor de flank) en Immers (CM maar ook backup voor spits) vergeten ben. Mijn punt is dus: we zitten al met een 'ervaren' ploeg. Je kan perfect een hoop 'ervaren' spelers erbij kopen, maar dat wil dan direct ook zeggen dat je anderen op de bank moet zetten of terug verkopen. Een speler als Ben-Haim gaat niet naar hier komen om 3de keuze te zijn, dus als je hem koopt moet ofwel Refaelov ofwel Limbombe op de bank bijvoorbeeld.
In het middenveld hebben we Claudemir rondlopen om Simons te vervangen en de playoffs hebben bewezen dat hij dat perfect kan. Wat mij betreft kan daarnaast perfect een jong talent (Masovic) staan die op regelmatige basis een kans krijgt en zo kan groeien.
Engels en Denswil is een andere zaak. Als die twee vertrekken blijft enkel Poulain centraal over en als je opnieuw 4-3-3 gaat spelen (wat ik gezien de transfers wel verwacht) zou je een CV met ervaring moeten hebben. Meira zou dat kunnen zijn, maar het is afwachten hoe hij zich aanpast aan de Belgische competitie. Dan heb je op links De Bock / Touba en op rechts RVR / Palacios en loopt Cools ook nog ergens rond.
In de spits zitten we al met Vossen, Wesley, Diaby (?), Bonaventure die er kan spelen, Strandberg (?), Brodic (?).
Ik bedenk me net dat ik Coopman (voor de flank) en Immers (CM maar ook backup voor spits) vergeten ben. Mijn punt is dus: we zitten al met een 'ervaren' ploeg. Je kan perfect een hoop 'ervaren' spelers erbij kopen, maar dat wil dan direct ook zeggen dat je anderen op de bank moet zetten of terug verkopen. Een speler als Ben-Haim gaat niet naar hier komen om 3de keuze te zijn, dus als je hem koopt moet ofwel Refaelov ofwel Limbombe op de bank bijvoorbeeld.
- rambopirou
- A-kern
Rafa gaat nooit alle wedstrijden kunnen spelen aan 100% net als Limbombe. Ik vind een extra ervaren flankspeler echt geen overbodige luxet4nd schreef: Een speler als Ben-Haim gaat niet naar hier komen om 3de keuze te zijn, dus als je hem koopt moet ofwel Refaelov ofwel Limbombe op de bank bijvoorbeeld.
Rafa zal idd wel weer een aanzienlijk deel matchen missen door blessures. Ik vind een type Tal Ben Haim, iemand die ervaring heeft en ook centraal kan geposteerd worden zeker en vast noodzakelijk. Voorts is een nr. 6, iemand die Simons kan vervangen broodnodig, maar dat blijkt de voorbije seizoenen geen sinecure te zijn om zo iemand te vinden, eerst Silva en nu Pina slaagden of kregen hun kans niet.rambopirou schreef:Rafa gaat nooit alle wedstrijden kunnen spelen aan 100% net als Limbombe. Ik vind een extra ervaren flankspeler echt geen overbodige luxet4nd schreef: Een speler als Ben-Haim gaat niet naar hier komen om 3de keuze te zijn, dus als je hem koopt moet ofwel Refaelov ofwel Limbombe op de bank bijvoorbeeld.
Claudemir?
Ik wil gerust aan een seizoen beginnen met Claudemir-Vossen-Vanaken op het middenveld.
Ik wil gerust aan een seizoen beginnen met Claudemir-Vossen-Vanaken op het middenveld.
Al die zever weer dat Rafa sowieso een deel van het seizoen gekwetst zal zijn... Gebaseerd op 1 pechseizoen. Rafa speelt volgend jaar gewoon alles aan flarden!