Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Cedrinho schreef:
Khas schreef:
Peet schreef:Die spelen natuurlijk ook niet voor niks. Als die contract van 250K/jaar hebben dan is het voordeliger om ze gratis te laten vertrekken dan ze hier hardnekkig te houden.
Bij Club speelt niemand voor zo weinig.
Zeker van, Khas?
Ik las net in de SVM van vandaag dat McGree bij Adelaide iets meer dan 13000€ (neen, geen 0 te weinig) verdiende. Dan moet je die toch makkelijk kunnen overtuigen met 250k/jaar bij Club?
Bruto<>netto.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 26 jul 2017, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Khas »

Ik ben daar niet zeker van nee. "Voor zo weinig" bedoelde ik ook dat het loon laag genoeg is dat 100k voldoende zou zijn om daarvoor hun contract te houden. Maw lager dan 100k
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

At 16 o'clock our red roses are back on the lawn. Coach Gisdol & Jens Todt will not be there for a game observation.

Coach en TD van HSV zouden vanavond dus wel eens in de tribune kunnen zitten voor Denswil.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door DavidVM »

Bosko schreef: At 16 o'clock our red roses are back on the lawn. Coach Gisdol & Jens Todt will not be there for a game observation.

Coach en TD van HSV zouden vanavond dus wel eens in de tribune kunnen zitten voor Denswil.
NEIN :evil:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Boter bij de vis graag. Staat hier nog 3 seizoenen onder contract.
Google translate blijft trouwens aparte perspectieven bieden. Volgens mij zijn het de 'Roodbroeken', en geen rode rozen :mrgreen:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef:
fcb 4 life schreef:
Khas schreef: Ik heb die prijzen ook niet bepaald hé. Dat is gewoon wat een snelle Google search aan geeft.
Puur gokken dus.
Als de pers gokt, dan ja
Idd
Stijn91
Profvoetballer
Berichten: 347
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:28

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Stijn91 »

Die van Hamburg zijn ondertussen onderweg met privéjet naar hier om Denswil te scouten.

In het artikel spreekt men van 6 a 7 miljoen.

http://www.mopo.de/sport/hsv/hsv-scoute ... l-28071740" onclick="window.open(this.href);return false;
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door zegmaardag »

Stijn91 schreef: Die van Hamburg zijn ondertussen onderweg met privéjet naar hier om Denswil te scouten.

In het artikel spreekt men van 6 a 7 miljoen.

http://www.mopo.de/sport/hsv/hsv-scoute ... l-28071740" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry Meneer Mannaert, maar als die voor 7 miljoen weggaat... Weggeven is niet verkopen é... Alles onder de 10 miljoen is gefaald.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BinonFCB »

Zou er geen interesse zijn voor Leko. Mag van mij gratis vertrekken.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door JRut »

BinonFCB schreef: Zou er geen interesse zijn voor Leko. Mag van mij gratis vertrekken.
Al te gemakkelijk dit. Niet dat hij het uitstekend doet of gedaan heeft vandaag, maar hij probeert wel met een idee naar buiten te komen. Dat dat vooralsnog niet volledig werkt, kan, dat kost tijd. Of dat hij met spelers opgescheept zit die er normaliter niet meer mogen zijn, da's zijn schuld niet.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BinonFCB »

JRut schreef:
BinonFCB schreef: Zou er geen interesse zijn voor Leko. Mag van mij gratis vertrekken.
Al te gemakkelijk dit. Niet dat hij het uitstekend doet of gedaan heeft vandaag, maar hij probeert wel met een idee naar buiten te komen. Dat dat vooralsnog niet volledig werkt, kan, dat kost tijd. Of dat hij met spelers opgescheept zit die er normaliter niet meer mogen zijn, da's zijn schuld niet.
Naar een ploeg die 5-3-2 speelt, kom ik niet kijken. Op dit moment telt resultaat, als Leko tot op het heden zijn taktiek niet een beetje kan laten draaien, dan moet je aanhouden aan de tactiek/systeem waarvan er een basis is. Dit trekt echt op niets. Persoonlijk gewoon geen fan van 3 centrale verdedigers..
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

BinonFCB schreef:
JRut schreef:
BinonFCB schreef: Zou er geen interesse zijn voor Leko. Mag van mij gratis vertrekken.
Al te gemakkelijk dit. Niet dat hij het uitstekend doet of gedaan heeft vandaag, maar hij probeert wel met een idee naar buiten te komen. Dat dat vooralsnog niet volledig werkt, kan, dat kost tijd. Of dat hij met spelers opgescheept zit die er normaliter niet meer mogen zijn, da's zijn schuld niet.
Naar een ploeg die 5-3-2 speelt, kom ik niet kijken. Op dit moment telt resultaat, als Leko tot op het heden zijn taktiek niet een beetje kan laten draaien, dan moet je aanhouden aan de tactiek/systeem waarvan er een basis is. Dit trekt echt op niets. Persoonlijk gewoon geen fan van 3 centrale verdedigers..
De 5-5-0 was twee jaar lang geen probleem :mrgreen:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door JRut »

BinonFCB schreef:
JRut schreef:
BinonFCB schreef: Zou er geen interesse zijn voor Leko. Mag van mij gratis vertrekken.
Al te gemakkelijk dit. Niet dat hij het uitstekend doet of gedaan heeft vandaag, maar hij probeert wel met een idee naar buiten te komen. Dat dat vooralsnog niet volledig werkt, kan, dat kost tijd. Of dat hij met spelers opgescheept zit die er normaliter niet meer mogen zijn, da's zijn schuld niet.
Naar een ploeg die 5-3-2 speelt, kom ik niet kijken. Op dit moment telt resultaat, als Leko tot op het heden zijn taktiek niet een beetje kan laten draaien, dan moet je aanhouden aan de tactiek/systeem waarvan er een basis is. Dit trekt echt op niets. Persoonlijk gewoon geen fan van 3 centrale verdedigers..
Mja. Je vraagt dus eigenlijk dat Leko gekortwiekt wordt voor de rest van het jaar tot een 4-3-3 of volgt er ooit een moment waarop er wel gewerkt kan worden naar het idee van de coach?
Leko draagt nu al een enorme last uit het verleden. Hem vragen om tactisch ook zo goed als alles te laten zoals het was, dan zet je beter een bezemsteel.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BinonFCB »

JRut schreef:
BinonFCB schreef:
JRut schreef:
BinonFCB schreef: Zou er geen interesse zijn voor Leko. Mag van mij gratis vertrekken.
Al te gemakkelijk dit. Niet dat hij het uitstekend doet of gedaan heeft vandaag, maar hij probeert wel met een idee naar buiten te komen. Dat dat vooralsnog niet volledig werkt, kan, dat kost tijd. Of dat hij met spelers opgescheept zit die er normaliter niet meer mogen zijn, da's zijn schuld niet.
Naar een ploeg die 5-3-2 speelt, kom ik niet kijken. Op dit moment telt resultaat, als Leko tot op het heden zijn taktiek niet een beetje kan laten draaien, dan moet je aanhouden aan de tactiek/systeem waarvan er een basis is. Dit trekt echt op niets. Persoonlijk gewoon geen fan van 3 centrale verdedigers..
Mja. Je vraagt dus eigenlijk dat Leko gekortwiekt wordt voor de rest van het jaar tot een 4-3-3 of volgt er ooit een moment waarop er wel gewerkt kan worden naar het idee van de coach?
Leko draagt nu al een enorme last uit het verleden. Hem vragen om tactisch ook zo goed als alles te laten zoals het was, dan zet je beter een bezemsteel.
Als je na een maand voorbereiding dit laat zien dan vind ik het toch maar magertjes hoor...
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door JRut »

Het omgekeerde zeg ik niet. En ik zeg ook niet voorstander te zijn van alle ideeën. Maar je moet hem wel de tijd geven om op zijn minst bij te sturen in de mate van zijn mogelijkheden.
Een maand voorbereiding is veel en tegelijk ook heel erg weinig natuurlijk. Zeker met de evolutie qua spelerskern. Iedere dag 50 man voor Leko zijne neus ofzo. Begin er maar eens aan.
#hetishierbeter
Gesloten