Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 80

Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bjorno »

Cedrinho schreef: Barry Boubacar Copa? Is intussen toch ook voldoende "Belg", niet? Enfin, een topkeeper is dat nu ook niet meer :P
Telt niet als voetbalbelg toch?
Dat heeft te maken met aantal jaar in België gespeeld voor je een bepaalde leeftijd (23?) bereikt hebt.
Voorbeelden zijn Najar of Acheampong.
Copa is pas op zijn 24e naar Beveren gegaan.

Ik zie ook niet in waarom die beter zou zijn dan Hubert.

Ofwel moet je gewoon een topper nemen als er nog twijfels zouden zijn over Horvath, ofwel moet je je tevreden stellen met Hubert als Belgische tweede doelman.
Alles ertussen is mossel noch vis.
Laatst gewijzigd door Bjorno op 14 jun 2017, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door CePa »

Bjorno schreef:
Cedrinho schreef: Barry Boubacar Copa? Is intussen toch ook voldoende "Belg", niet? Enfin, een topkeeper is dat nu ook niet meer :P
Telt niet als voetbalbelg toch?
Dat heeft te maken met aantal jaar in België gespeeld voor je een bepaalde leeftijd (23?) bereikt hebt.
Voorbeelden zijn Najar of Acheampong.
Copa is pas op zijn 24e naar Beveren gegaan.

Ik zie ook niet in waarom die beter zou zijn dan Hubert.

Ofwel moet je gewoon een topper nemen als er nog twijfels zouden zijn over Horvath, ofwel moet je je tevreden stellen met Hubert als Belgische tweede doelman.
Alles ertussen is mossel noch vis.
Kan wel de Belgische nationaliteit hebben aangevraagd natuurlijk. Rafa telt ook als Belg.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Bosko schreef: Belgische club toont interesse in Nehuén Paz, een 24-jarige centrale verdediger die momenteel uitkomt voor Newell's Old Boys.

https://www.elciudadanoweb.com/se-junta ... l-vinculo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou om ons gaan volgens dit artikel

http://viapais.com.ar/rosario/136829-fu ... n-newells/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door zegmaardag »

Khas schreef: Gilbert Bodart?
Veel ervaring, hij is oud en zoekt werk.

Hij heeft volgens mij ook niet de ambitie meer om ergens eerste doelman te worden.
Maar is Bodart vrij ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Khas »

zegmaardag schreef:
Khas schreef: Gilbert Bodart?
Veel ervaring, hij is oud en zoekt werk.

Hij heeft volgens mij ook niet de ambitie meer om ergens eerste doelman te worden.
Maar is Bodart vrij ? :mrgreen:
Onder voorwaarden
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Bosko schreef:
Als leko die zou binnehalen als kroatische connectie zet die kwek wel een serieuze hak

Hij is een 10, Vanaken erachter als 8 en een nieuwe 6 en dan krijg je toch een behoorlijk lekker middenveld. Wanneer Engels en Denswil nog een seizoen zouden blijven en met die buslading aan spitsen die we hebben zou je dan wel lekker 3-5-2 kunnen gaan spelen.

-------------------Horvath------------------
-----Engels-------Poulain------Denswil--
Vormer-------------CDM-----------------Touba
-----------Andrijasevic----Vanaken------------
----------------Wesley---TBC----------------

-------------------Hubert-------------------------
----Palacios-------Mera----------Masovic------
RVR----------------Claudemir-------------Cools
------------Rotariu/Rafa------Vormer----------
---------------Vossen----Dennis/Brodic-------

Alleen wat te doen met spelers als Limombe en Acolaste ? Die passen niet echt in een 3-5-2, tenzij je ze ziet als flexibele opties voor wingback positie of spits. Geven natuurlijk wel de optie om toch in een systeem met wingers te spelen als de trainer wilt veranderen.

Als je dan ook hoort dat we dicht staan bij Sinisterra en je realiseert dat we ook nog Strandberg hebben en hier ook nog Lex immers rondloopt dan gaan we toch echt veel te veel aanvallende opties hebben. Maar wie er dan precies zal afvallen weet ik niet.

Nu als, als , als natuurlijk...
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

Ik denk dat je vooral Standard een hak zet, Gent heeft hij al geweigerd hebben, voor de zoveelste keer.. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 15 jun 2017, 06:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door DavidVM »

BlueJedi schreef:
Bosko schreef:
Als leko die zou binnehalen als kroatische connectie zet die kwek wel een serieuze hak

Hij is een 10, Vanaken erachter als 8 en een nieuwe 6 en dan krijg je toch een behoorlijk lekker middenveld. Wanneer Engels en Denswil nog een seizoen zouden blijven en met die buslading aan spitsen die we hebben zou je dan wel lekker 3-5-2 kunnen gaan spelen.

-------------------Horvath------------------
-----Engels-------Poulain------Denswil--
Vormer-------------CDM-----------------Touba
-----------Andrijasevic----Vanaken------------
----------------Wesley---TBC----------------

-------------------Hubert-------------------------
----Palacios-------Mera----------Masovic------
RVR----------------Claudemir-------------Cools
------------Rotariu/Rafa------Vormer----------
---------------Vossen----Dennis/Brodic-------

Alleen wat te doen met spelers als Limombe en Acolaste ? Die passen niet echt in een 3-5-2, tenzij je ze ziet als flexibele opties voor wingback positie of spits. Geven natuurlijk wel de optie om toch in een systeem met wingers te spelen als de trainer wilt veranderen.

Als je dan ook hoort dat we dicht staan bij Sinisterra en je realiseert dat we ook nog Strandberg hebben en hier ook nog Lex immers rondloopt dan gaan we toch echt veel te veel aanvallende opties hebben. Maar wie er dan precies zal afvallen weet ik niet.

Nu als, als , als natuurlijk...
Enkel Vormer op de rechterflank, daar ben ik niet zo fan van
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

Onze meest constante middenvelder van de laatste 2 seizoenen nl. Vormer die moet je toch op zijn beste positie uitspelen, nl. de nr. 8?
Of kan je van Vormer een nr. 6 maken? Van Vormer op de flank ben ik sowieso geen fan.
Naar mijn mening wordt de invulling van de nr. 6 positie heel belangrijk.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: Onze meest constante middenvelder van de laatste 2 seizoenen nl. Vormer die moet je toch op zijn beste positie uitspelen, nl. de nr. 8?
Of kan je van Vormer een nr. 6 maken? Van Vormer op de flank ben ik sowieso geen fan.
Naar mijn mening wordt de invulling van de nr. 6 positie heel belangrijk.
Absoluut niet akkoord. Ons grootste probleem de laatste seizoenen was Vormer inpassen op de 8 zonder daarbij de rest van het middenveld op te offeren. Vormer mag dan wel de nummer 8 positie heel natuurlijk invullen, het is niet evident om hem daar te zetten.
Als dat lukt, waarom niet, maar ik zie het niet als een noodzaak.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef:
Tiki Taka schreef: Onze meest constante middenvelder van de laatste 2 seizoenen nl. Vormer die moet je toch op zijn beste positie uitspelen, nl. de nr. 8?
Of kan je van Vormer een nr. 6 maken? Van Vormer op de flank ben ik sowieso geen fan.
Naar mijn mening wordt de invulling van de nr. 6 positie heel belangrijk.
Absoluut niet akkoord. Ons grootste probleem de laatste seizoenen was Vormer inpassen op de 8 zonder daarbij de rest van het middenveld op te offeren. Vormer mag dan wel de nummer 8 positie heel natuurlijk invullen, het is niet evident om hem daar te zetten.
Als dat lukt, waarom niet, maar ik zie het niet als een noodzaak.
Dus jij zou een nieuwe 6 en 8 aantrekken en Vormer op de bank zetten of in het beste geval op de flank posteren?
Daar ben ik het nu eens absoluut niet mee eens. Een speler zoals Vormer, die steeds voorop gaat in de strijd en zijn ploeg op sleeptouw neemt, is onontbeerlijk voor een middenveld. Waar ik wel kan inkomen is dat Vanaken omgeschoold wordt tot een nr. 8 en er een nieuwe nr. 10 wordt gehaald. De vraag is, wat doe je dan met Vormer?!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door JRut »

Vormer is een uitstekende middenvelder, maar wel een middenvelder die een heel middenveld onder gigantische druk zet. Ik denk dat dat is wat Khas bedoelt. Het is een hele moeilijke evenwichtsoefening om te maken. Timmy is er niet in geslaagd om dat recht te trekken afgelopen seizoen, waardoor ook Vanaken onder gigantische druk kwam. Met Claudemir was dat al iets beter, wat je ook zag aan de prestaties van Vanaken.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Tiki Taka schreef: Onze meest constante middenvelder van de laatste 2 seizoenen nl. Vormer die moet je toch op zijn beste positie uitspelen, nl. de nr. 8?
Of kan je van Vormer een nr. 6 maken? Van Vormer op de flank ben ik sowieso geen fan.
Naar mijn mening wordt de invulling van de nr. 6 positie heel belangrijk.
Probleem met vormer is dat hij niet de beste speler is voor de 8 positie. Voor mij is dit Vanaken. Bij MPH speelde Vanaken als 10 maar ik blijf erbij dat hij meer een type is voor dieper te spelen als 8.

Hij is ook geen 6, daar moeten we een nieuwe speler voor binnen halen.

Wanneer Brugge een nieuwe 10 zou aantrekken of Rotariu/Rafa/Immers voor die plek zou gaan gebruiken om iets meer aanvallende impulsen te brengen dan schuift in mijn ogen Vanaken een rijtje achteruit als 8 en heeft Vormer eigenlijk geen plek meer op het middenveld behalve als doublure voor Vanaken op die positie.

Ik vind dat Vormer wel getoond heeft dat hij wel goed kan spelen vanop de vleugel. Is geen winger maar in een 3-5-2 als wingback zie ik hem wel functioneren eerlijk gezegd.

Ik ben ook grote fan van de speler Vormer maar kwalitatief is hij niet sterk genoeg om de ploeg rond te bouwen. Ik ga dus niet mee in het verhaal dat hij zowiezo op de 8 moet spelen. Want dat heeft gevolgen voor hoe je de rest van het team gaat opstellen. Als Vormer een 8 is dan is Vanaken ook een 10 en moet je in een 3-mans middenveld spelen want geen van beide kunnen functioneren als DM. Dat betekend ook dat Vanaken zowiezo de creatieve spelmaker moet zijn langs waar alles moet passeren in de aanval (met het vertrek van iemand als Izzy zal dat nog meer het geval zijn) en mij heeft hij in die rol nog niet kunnen overtuigen. Maar Vanaken kan je ook niet uit het team zetten want daar is hij veel te goed en belangrijk voor dus als je uw team zo opstelt sluit dat eigenlijk uit dat je een nieuwe spelmaker kunt aantrekken want je hebt geen plaats om hem in de ploeg te zetten. Betekent ook dat je als je echt aanvallend wilt gaan spelen je eigenlijk niet in een systeem kunt gaan spelen met 2 spitsen maar in een systeem moet gaan met 1 spits en 2 wingers dus bij voorbaat eigenlijk 4-3-3 systeem.

Nu 4-3-3 is zeker een mogelijkheid maar als ik kijk naar de opties die we hebben in het team zijn er andere mogelijkheden maar als je daarvoor kiest dan moet je Vormer herpositioneren. Wanneer een andere formatie ons kan helpen beter gebruik te maken van onze huidige kern en ook toelaat om een paar spelers binnen te halen die een directe meerwaarde kunnen zijn dan zou ik dit zeker niet uitsluiten alleen voor de factor Vormer. Zeker en vast niet als je weet dat hij ook heel degelijk is vanop de vleugel.

Daarom als we 3-5-2 zouden spelen, zie ik Vanaken eerder op de 8 en Vormer als rechter vleugel. Dat lost ook het probleem op dat niemand 100% overtuigd is van de kwaliteiten van RVR en Palacios op die positie.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 15 jun 2017, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten