Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 80

Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Hans1981 »

CePa schreef:
VingtCinq schreef: Zouden we Faes en Lukebakio niet kunnen halen voor een prikje?
Faes echt niet het talent dat ze er willen van maken. Voetballend één van de minste dat ik ooit bezig heb gezien.
Zwaar door de mand gevallen ook bij Heerenveen.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door zegmaardag »

Hans1981 schreef:
CePa schreef:
VingtCinq schreef: Zouden we Faes en Lukebakio niet kunnen halen voor een prikje?
Faes echt niet het talent dat ze er willen van maken. Voetballend één van de minste dat ik ooit bezig heb gezien.
Zwaar door de mand gevallen ook bij Heerenveen.
De enige gelijkenis met David Luiz is het haar... Heb hem in totaal 6 keer aan het werk gezien, waarvan 3 keer bij nationale U19. Valt mij ontzettend hard tegen. Beperkte voetballer, zwak positiespel & te weinig communicatie. Duelkracht & interceptie zijn zijn sterktes, iets wat je gemakkelijk kan doen als je elk jaar fysiek bij de sterkere bent.
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door VingtCinq »

Hubert officieel!
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
freke2014
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 mei 2017, 20:32

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door freke2014 »

En nu tijd voor directe versterkingen...
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

Imbula se rapproche de Nice

LE MILIEU RELAYEUR DE STOKE CITY POURRAIT REJOINDRE LE CLUB AZURÉEN LORS DES PROCHAINS JOURS, DANS LE CADRE D'UN PRÊT.
Le reformatage du milieu de terrain azuréen se poursuit. Après Jean-Victor Makengo (18 ans, Caen), Adrien Tameze (22 ans, Valenciennes) et Pierre Lees-Melou (24 ans), transféré de Dijon pour environ 5 M€, c'est Giannelli Imbula qui se dirige vers l'OGC Nice. Révélée dans nos colonnes dès le 12 mai, la piste conduisant au milieu de terrain de Stoke City (24 ans, sous contrat jusqu'en 2021) a pris beaucoup de consistance, depuis.

Le directeur général du Gym, Julien Fournier, travaille pour faire aboutir ce dossier, dans le cadre d'un prêt assorti d'une prise en charge partielle du salaire de l'ancien joueur marseillais. Le dénouement des discussions est attendu lors des jours à venir, et s'il est positif, Nice mettra une nouvelle fois à l'épreuve sa capacité à relancer les joueurs en difficulté, après Hatem Ben Arfa ou encore Mario Balotelli. Préalablement en situation d'échec au FC Porto, Giannelli Imbula reste en effet sur une saison peu aboutie chez les Potters, où il n'a été titularisé qu'à neuf reprises en Premier League pour 0 but et 0 passe décisive.

Amiens, Guingamp et le FC Bruges intéressés par Lusamba
En acceptant le challenge niçois, qui lui plaît beaucoup, mais à condition de ne pas seulement venir pour faire nombre, Imbula étofferait un secteur de jeu qui devrait perdre Jean-Michaël Seri, mais compte Wylan Cyprien, Rémi Walter, Vincent Koziello et Arnaud Lusamba.

Ce dernier, très peu utilisé en 2016-2017 (3 titularisations en L 1), a été sollicité par Amiens, Guingamp et le FC Bruges dans le cadre d'un prêt, une hypothèse pour l'instant écartée par l'ancien milieu de terrain de Nancy, qui sera présent lors de la reprise de l'entraînement, lundi. Mais toutes les recrues ne seront pas encore arrivées à ce moment-là, puisque le club négocie pour conserver Mario Balotelli et prospecte encore pour attirer des milieux offensifs excentrés, un défenseur central droitier et un arrière droit expérimenté pour doubler ce poste. Il pourrait lui aussi venir de Premier League.
https://www.transfermarkt.com/arnaud-lu ... ler/272631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bjorno »

Toch wel zorgwekkend dat er jaar na jaar gekocht wordt (of toch minstens over gesproken wordt) op posities waar dat totaal niet nodig is.
Nu deze, op de 10, waar we al Vanaken, Immers, Refaelov en misschien Coopman hebben.
Tegen het eind van de zomer zitten we sowieso ook weer met een dozijn centrumspitsen.
Maar een 6 of linksback kunnen we hoogstwaarschijnlijk opnieuw naar fluiten.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door IsO »

Bjorno schreef: Toch wel zorgwekkend dat er jaar na jaar gekocht wordt (of toch minstens over gesproken wordt) op posities waar dat totaal niet nodig is.
Nu deze, op de 10, waar we al Vanaken, Immers, Refaelov en misschien Coopman hebben.
Tegen het eind van de zomer zitten we sowieso ook weer met een dozijn centrumspitsen.
Maar een 6 of linksback kunnen we hoogstwaarschijnlijk opnieuw naar fluiten.
Leko ziet Vanaken zeker op termijn als een 8, Coopman wordt naar alle waarschijnlijkheid terug uitgeleend en Refaelov is nog steeds vooral een rechtsbuiten. Dus misschien is er wel ruimte voor een nieuwe 10...

En voor de linksback hebben we ondertussen Touba die Bockie het vuur aan de schenen moet leggen.

Die 6 wordt nog een opgave.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Sinisterra heeft verjaardagstaart gekregen met ons logo.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

https://www.transfermarkt.com/erik-palm ... ler/282199" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
loedovico
Tester
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2016, 02:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door loedovico »

Ik stel me toch de vraag waar de directe versterkingen blijven en wie dat zouden zijn. Op dit moment hebben we enkel spelers gehaald die nog alles te bewijzen hebben of als back-up gaan dienen. Als ik de namen bekijk die hierboven circuleren dan is dat idem dito. De enigste concrete naam die circuleert van een speler die in Belgie al wat bewezen heeft is Vanlerberghe en in feite dient die ook nog alles te bewijzen bij een topclub.

De vervanger van Simons dient, vooral, een speler te zijn met reeds een bepaalde staat van dienst. Daar verwacht ik toch iemand die ons naar een hoger niveau kan tillen want dat gaat nodig zijn. We moeten terug een ploeg worden die zowel voor de titel kan spelen en ook europees wat verder kan doorstoten (onze europees parcours de laatste 2 seizoenen mag terecht serieus ontgoochelend genoemd worden).
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

loedovico schreef: Ik stel me toch de vraag waar de directe versterkingen blijven en wie dat zouden zijn. Op dit moment hebben we enkel spelers gehaald die nog alles te bewijzen hebben of als back-up gaan dienen. Als ik de namen bekijk die hierboven circuleren dan is dat idem dito. De enigste concrete naam die circuleert van een speler die in Belgie al wat bewezen heeft is Vanlerberghe en in feite dient die ook nog alles te bewijzen bij een topclub.

De vervanger van Simons dient, vooral, een speler te zijn met reeds een bepaalde staat van dienst. Daar verwacht ik toch iemand die ons naar een hoger niveau kan tillen want dat gaat nodig zijn. We moeten terug een ploeg worden die zowel voor de titel kan spelen en ook europees wat verder kan doorstoten (onze europees parcours de laatste 2 seizoenen mag terecht serieus ontgoochelend genoemd worden).
Op dit moment is er ook nog geen sterkhouder vertrokken hé, bovendien zijn we nog maar pas 18 juni..
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Pica »

loedovico schreef: Ik stel me toch de vraag waar de directe versterkingen blijven en wie dat zouden zijn. Op dit moment hebben we enkel spelers gehaald die nog alles te bewijzen hebben of als back-up gaan dienen. Als ik de namen bekijk die hierboven circuleren dan is dat idem dito. De enigste concrete naam die circuleert van een speler die in Belgie al wat bewezen heeft is Vanlerberghe en in feite dient die ook nog alles te bewijzen bij een topclub.

De vervanger van Simons dient, vooral, een speler te zijn met reeds een bepaalde staat van dienst. Daar verwacht ik toch iemand die ons naar een hoger niveau kan tillen want dat gaat nodig zijn. We moeten terug een ploeg worden die zowel voor de titel kan spelen en ook europees wat verder kan doorstoten (onze europees parcours de laatste 2 seizoenen mag terecht serieus ontgoochelend genoemd worden).
We hebben een ploeg die voor de titel speelt.

Als ik je profiel lees moet ik spontaan denken aan die Spanjaard van eind de twintig. Een man met een baard, bakken ervaring, ook europees, draaide mee in één van de beste competities ter wereld. Ik kan wel niet op zijn naam komen. Ik weet wel dat hij niet veel gespeeld heeft bij zijn Club, dus misschien wil hij wel afkomen :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef:
loedovico schreef: Ik stel me toch de vraag waar de directe versterkingen blijven en wie dat zouden zijn. Op dit moment hebben we enkel spelers gehaald die nog alles te bewijzen hebben of als back-up gaan dienen. Als ik de namen bekijk die hierboven circuleren dan is dat idem dito. De enigste concrete naam die circuleert van een speler die in Belgie al wat bewezen heeft is Vanlerberghe en in feite dient die ook nog alles te bewijzen bij een topclub.

De vervanger van Simons dient, vooral, een speler te zijn met reeds een bepaalde staat van dienst. Daar verwacht ik toch iemand die ons naar een hoger niveau kan tillen want dat gaat nodig zijn. We moeten terug een ploeg worden die zowel voor de titel kan spelen en ook europees wat verder kan doorstoten (onze europees parcours de laatste 2 seizoenen mag terecht serieus ontgoochelend genoemd worden).
We hebben een ploeg die voor de titel speelt.

Als ik je profiel lees moet ik spontaan denken aan die Spanjaard van eind de twintig. Een man met een baard, bakken ervaring, ook europees, draaide mee in één van de beste competities ter wereld. Ik kan wel niet op zijn naam komen. Ik weet wel dat hij niet veel gespeeld heeft bij zijn Club, dus misschien wil hij wel afkomen :mrgreen:
Momenteel geloof ik er geen fluit van dat zal gebeuren als Joske weg gaat en zijn vervangers een buslading 18-19 jarigen zijn die onze competitie niet kennen en zelfs nog alles te bewijzen hadden bij hun vorige clubs.

Als Brugge volgend seizoen zijn best moet doen om PO1 te halen zullen de excuses wel boven komen dat die of die speler er nog niet klaar voor is en tijd nodig hebben.

Ik mag één ding hopen en dat is dat we niet opnieuw die marterling moeten doormaken om Simons iedere wedstrijd te zien spelen omdat ze niks beter kunnen bedenken.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef:
Pica schreef:
loedovico schreef: Ik stel me toch de vraag waar de directe versterkingen blijven en wie dat zouden zijn. Op dit moment hebben we enkel spelers gehaald die nog alles te bewijzen hebben of als back-up gaan dienen. Als ik de namen bekijk die hierboven circuleren dan is dat idem dito. De enigste concrete naam die circuleert van een speler die in Belgie al wat bewezen heeft is Vanlerberghe en in feite dient die ook nog alles te bewijzen bij een topclub.

De vervanger van Simons dient, vooral, een speler te zijn met reeds een bepaalde staat van dienst. Daar verwacht ik toch iemand die ons naar een hoger niveau kan tillen want dat gaat nodig zijn. We moeten terug een ploeg worden die zowel voor de titel kan spelen en ook europees wat verder kan doorstoten (onze europees parcours de laatste 2 seizoenen mag terecht serieus ontgoochelend genoemd worden).
We hebben een ploeg die voor de titel speelt.

Als ik je profiel lees moet ik spontaan denken aan die Spanjaard van eind de twintig. Een man met een baard, bakken ervaring, ook europees, draaide mee in één van de beste competities ter wereld. Ik kan wel niet op zijn naam komen. Ik weet wel dat hij niet veel gespeeld heeft bij zijn Club, dus misschien wil hij wel afkomen :mrgreen:
Momenteel geloof ik er geen fluit van dat zal gebeuren als Joske weg gaat en zijn vervangers een buslading 18-19 jarigen zijn die onze competitie niet kennen en zelfs nog alles te bewijzen hadden bij hun vorige clubs.

Als Brugge volgend seizoen zijn best moet doen om PO1 te halen zullen de excuses wel boven komen dat die of die speler er nog niet klaar voor is en tijd nodig hebben.

Ik mag één ding hopen en dat is dat we niet opnieuw die marterling moeten doormaken om Simons iedere wedstrijd te zien spelen omdat ze niks beter kunnen bedenken.
Deze ploeg heeft gespeeld voor de titel vorig seizoen. Kan dit dus in principe volgend seizoen ook gewoon doen. Spelers die vertrekken moeten vervangen worden, maar daarom niet door één speler.

Als je Joske niet vervangt, maar een systeem zonder wingers speelt en een goeie spits koopt in de plaats. Dan ook content?
Gesloten