Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 80

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef:
loedovico schreef: Ik stel me toch de vraag waar de directe versterkingen blijven en wie dat zouden zijn. Op dit moment hebben we enkel spelers gehaald die nog alles te bewijzen hebben of als back-up gaan dienen. Als ik de namen bekijk die hierboven circuleren dan is dat idem dito. De enigste concrete naam die circuleert van een speler die in Belgie al wat bewezen heeft is Vanlerberghe en in feite dient die ook nog alles te bewijzen bij een topclub.

De vervanger van Simons dient, vooral, een speler te zijn met reeds een bepaalde staat van dienst. Daar verwacht ik toch iemand die ons naar een hoger niveau kan tillen want dat gaat nodig zijn. We moeten terug een ploeg worden die zowel voor de titel kan spelen en ook europees wat verder kan doorstoten (onze europees parcours de laatste 2 seizoenen mag terecht serieus ontgoochelend genoemd worden).
We hebben een ploeg die voor de titel speelt.

Als ik je profiel lees moet ik spontaan denken aan die Spanjaard van eind de twintig. Een man met een baard, bakken ervaring, ook europees, draaide mee in één van de beste competities ter wereld. Ik kan wel niet op zijn naam komen. Ik weet wel dat hij niet veel gespeeld heeft bij zijn Club, dus misschien wil hij wel afkomen :mrgreen:
Momenteel geloof ik er geen fluit van dat zal gebeuren als Joske weg gaat en zijn vervangers een buslading 18-19 jarigen zijn die onze competitie niet kennen en zelfs nog alles te bewijzen hadden bij hun vorige clubs.

Als Brugge volgend seizoen zijn best moet doen om PO1 te halen zullen de excuses wel boven komen dat die of die speler er nog niet klaar voor is en tijd nodig hebben.

Ik mag één ding hopen en dat is dat we niet opnieuw die marterling moeten doormaken om Simons iedere wedstrijd te zien spelen omdat ze niks beter kunnen bedenken.
Deze ploeg heeft gespeeld voor de titel vorig seizoen. Kan dit dus in principe volgend seizoen ook gewoon doen. Spelers die vertrekken moeten vervangen worden, maar daarom niet door één speler.

Als je Joske niet vervangt, maar een systeem zonder wingers speelt en een goeie spits koopt in de plaats. Dan ook content?
Dit team speelde mee om de titel. Maar dat was onder MPH, niet onder Leko en de sterkhouders van dat team zijn zo goed als zeker weg deze zomer. De enige transfers die tot nu toe gedaan zijn jongen talenten waarvan ik de directe meerwaarde niet zie en die Joske zijn inbreng niet zullen vervangen.

Van mij mag er gerust in een ander systeem gevoetbald worden, alleen dat er hier wel al heleboel flankaanvallers rondlopen (Acolaste, Rotariu, Limombe, Rafa, Immers) dus opeens gaan spelen zonder wingers lijkt me moeilijk.

Ook loopt er hier geen enkele echt goeie spits rond en lijkt het er op niet op dat ze er een proberen binnen te halen.

Meest cruciale positie, zijnde de 6 om Simons te vervangen daar is er ook nog niks gebeurt.

Het is nog maar 18 juni maar de ploeg ziet er nog lang niet klaar uit. Het gebrek aan gelinkte targets die een directe meerwaarde zouden kunnen bieden wat voor velen nodig is, dat is iets om gerust over te worden. Want opnieuw, er gaan er hier nog een hoop belangrijke spelers vertrekken en diegene die er nu zijn kunnen die hun plek niet overnemen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef:
Pica schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef:
We hebben een ploeg die voor de titel speelt.

Als ik je profiel lees moet ik spontaan denken aan die Spanjaard van eind de twintig. Een man met een baard, bakken ervaring, ook europees, draaide mee in één van de beste competities ter wereld. Ik kan wel niet op zijn naam komen. Ik weet wel dat hij niet veel gespeeld heeft bij zijn Club, dus misschien wil hij wel afkomen :mrgreen:
Momenteel geloof ik er geen fluit van dat zal gebeuren als Joske weg gaat en zijn vervangers een buslading 18-19 jarigen zijn die onze competitie niet kennen en zelfs nog alles te bewijzen hadden bij hun vorige clubs.

Als Brugge volgend seizoen zijn best moet doen om PO1 te halen zullen de excuses wel boven komen dat die of die speler er nog niet klaar voor is en tijd nodig hebben.

Ik mag één ding hopen en dat is dat we niet opnieuw die marterling moeten doormaken om Simons iedere wedstrijd te zien spelen omdat ze niks beter kunnen bedenken.
Deze ploeg heeft gespeeld voor de titel vorig seizoen. Kan dit dus in principe volgend seizoen ook gewoon doen. Spelers die vertrekken moeten vervangen worden, maar daarom niet door één speler.

Als je Joske niet vervangt, maar een systeem zonder wingers speelt en een goeie spits koopt in de plaats. Dan ook content?
Dit team speelde mee om de titel. Maar dat was onder MPH, niet onder Leko en de sterkhouders van dat team zijn zo goed als zeker weg deze zomer. De enige transfers die tot nu toe gedaan zijn jongen talenten waarvan ik de directe meerwaarde niet zie en die Joske zijn inbreng niet zullen vervangen.

Van mij mag er gerust in een ander systeem gevoetbald worden, alleen dat er hier wel al heleboel flankaanvallers rondlopen (Acolaste, Rotariu, Limombe, Rafa, Immers) dus opeens gaan spelen zonder wingers lijkt me moeilijk.

Ook loopt er hier geen enkele echt goeie spits rond en lijkt het er op niet op dat ze er een proberen binnen te halen.

Meest cruciale positie, zijnde de 6 om Simons te vervangen daar is er ook nog niks gebeurt.

Het is nog maar 18 juni maar de ploeg ziet er nog lang niet klaar uit. Het gebrek aan gelinkte targets die een directe meerwaarde zouden kunnen bieden wat voor velen nodig is, dat is iets om gerust over te worden. Want opnieuw, er gaan er hier nog een hoop belangrijke spelers vertrekken en diegene die er nu zijn kunnen die hun plek niet overnemen.
Leko kan ik nog niet inschatten, maar dat MPH een vakman was staat niet onder discussie.
Er is ook meer dan gewoon meespelen voor de titel, met de kwaliteit die we hebben, zelfs zonder Joske eventueel, dan nog spelen we mee. De vraag is met welk voetbal, welke mentaliteit.

Je spreekt over één speler en één positie (joske en de 6). Dat is te simpel.

De huidige kern is verbreed met beloften, gasten met talent(hoop ik), maar dat is ter compensatie voor een gebrek aan jeugddoorstroming in 4 jaar tijd.

Eens er iemand vertrekt, dan gaat er wel iemand bijkomen. Al hangt alles af van de trainer, als die anders wil spelen dan MPH ( en laten we dat ook hopen ) dan gaan we ander type voetballers nodig hebben. Op verschillende posities waarschijnlijk. Je spreekt over een 6, maar we kunnen perfect zonder 6 spelen. Dan moet je 3 CV's hanteren en zoeken we een extra CV bijvoorbeeld.

Like I said, je bekijkt het te simpel vrees ik. Pas eens we de oefenmatchen hebben die beginnen gaan we een idee krijgen van hoe Leko gaat spelen en welk type speler we gaan nodig hebben.
Gebruikersavatar
loedovico
Tester
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2016, 02:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door loedovico »

fcb 4 life schreef:
loedovico schreef: Ik stel me toch de vraag waar de directe versterkingen blijven en wie dat zouden zijn. Op dit moment hebben we enkel spelers gehaald die nog alles te bewijzen hebben of als back-up gaan dienen. Als ik de namen bekijk die hierboven circuleren dan is dat idem dito. De enigste concrete naam die circuleert van een speler die in Belgie al wat bewezen heeft is Vanlerberghe en in feite dient die ook nog alles te bewijzen bij een topclub.

De vervanger van Simons dient, vooral, een speler te zijn met reeds een bepaalde staat van dienst. Daar verwacht ik toch iemand die ons naar een hoger niveau kan tillen want dat gaat nodig zijn. We moeten terug een ploeg worden die zowel voor de titel kan spelen en ook europees wat verder kan doorstoten (onze europees parcours de laatste 2 seizoenen mag terecht serieus ontgoochelend genoemd worden).
Op dit moment is er ook nog geen sterkhouder vertrokken hé, bovendien zijn we nog maar pas 18 juni..
Dat er nog geen sterkhouder vertrokken is, dat wilt niets zeggen. Je mag aannemen dat een Izquierdo bijvoorbeeld zeker zal vertrekken en dat dit niet de enigste zal zijn.

Nog maar 18 juni? Toegegeven, we hebben nog tijd. Ik begin ook nog niet te panikeren. Eind volgend maand is er wel de voorronde van de CL en dan moet er een ploeg staan die daar klaar voor is.

Voor de titel zullen we wel meespelen. Wat ik vooral wil, is dat we ook europees terug een goed figuur slaan. De poulefase van de CL word, gezien de mogelijke tegenstanders in de laatste voorronde, niet zo makkellijk maar die eerste voorronde dienen we ons toch te kunnen kwalificeren en in de poules (CL of EL) wil ik komend seizoen een competitief Club zien. Het was enorm pijnlijk om de afgelopen 2 seizoenen ploegen als Genk, Gent en die van Brussel europees fraaie dingen te zien doen om dan je eigen ploeg met een 0 op 18 te zien afdruipen in de CL.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Khas »

Als er net als vorig jaar absoluut geen tegenstand is, dan zou het verdomme erg zijn mochten we niet meespelen voor de titel.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Pica »

Khas schreef: Als er net als vorig jaar absoluut geen tegenstand is, dan zou het verdomme erg zijn mochten we niet meespelen voor de titel.
Afwachten wat Leko zal brengen en hoeveel talent er echt binnen gehaald is. Maar eigenlijk helemaal akkoord.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door The_One »

Pica schreef:
Khas schreef: Als er net als vorig jaar absoluut geen tegenstand is, dan zou het verdomme erg zijn mochten we niet meespelen voor de titel.
Afwachten wat Leko zal brengen en hoeveel talent er echt binnen gehaald is. Maar eigenlijk helemaal akkoord.
Wat maakt de tegenstand uit? Club moet altijd meespelen voor de titel verdorie!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170619_02930145" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef:
Khas schreef: Als er net als vorig jaar absoluut geen tegenstand is, dan zou het verdomme erg zijn mochten we niet meespelen voor de titel.
Afwachten wat Leko zal brengen en hoeveel talent er echt binnen gehaald is. Maar eigenlijk helemaal akkoord.
Geen tegenstand komend seizoen?!
Gent verbreekt keer op keer hun transferrecords, de mauve investeren eveneens fors en genk wil hun kern behouden.
Totnogtoe is het Club die uit de toon valt door het louter vastleggen van piepjonge talentjes.
En ja 1 september is nog ver weg, maar binnen een dikke 5 weken staan wel al de belangrijke CL kwalificatie matchen op het programma.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170619_02930145" onclick="window.open(this.href);return false;
Mocht na een aantal competitie wedstrijden blijken dat de resultaten niet goed zijn, zou het makkelijk zijn de schuld op de trainer te steken.
Echter, Leko heeft wel nood aan tools (lees kwaliteit) om er iets van te maken.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Meer nieuws over Sinisterra de komende dagen. Ook de gesprekken met Vanlerberghe worden opnieuw aangevat. Mannaert heeft er ook goed oog in dat de transfer van McGree rond komt.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Laatst gewijzigd door Bosko op 19 jun 2017, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Interview met Mannaert gelezen en mijn haar komt er recht van te staan.

Die kerel denkt echt dat hij anderlecht, Gent en Genk gaat kunnen bekampen met een ploeg vol 18-jarigen en een trainer die al bijna even groen is achter zijn oren als zijn spelers.

Dit seizoen wordt een car crash waiting too happen. Tegen Januari ligt Leko buiten en van 3/4e van de spelers die we nu binnenhalen gaan we hier nooit meer zien.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef: Interview met Mannaert gelezen en mijn haar komt er recht van te staan.

Die kerel denkt echt dat hij anderlecht, Gent en Genk gaat kunnen bekampen met een ploeg vol 18-jarigen en een trainer die al bijna even groen is achter zijn oren als zijn spelers.

Dit seizoen wordt een car crash waiting too happen. Tegen Januari ligt Leko buiten en van 3/4e van de spelers die we nu binnenhalen gaan we hier nooit meer zien.
Wat zet je daarvoor :mrgreen: ?
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Ik denk dat Mannert nog volgende spelers haalt Vanlerberghe, McGree en Sinisterra en dat het dan gedaan is.

Butelle, Bruzesse, RVR, Pina, Izquierdo, Engels, Denswil en Diaby zullen ze verkopen.

Strandberg, Brodic, Coopman, Lemoine, Osei en Boli zullen ze denk ik nog verhuren.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Fire »

Denk van niet, maar kom.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gesloten