Ah je acht uw conclusies accuraat obv 1 match.
Obv van quotes is het een wonder dat we we hebben gewonnen van salzburg
Moderator: Bosko
Dit !!! 100 procent gelijk. De directe versterkingen waar hij naar verlangt zouden minstens 20-25 mil. Per speler kosten. Waanzin na bij en dan zijn we binnen 2-3 jaar onze voorsprong die we uitgebouwd hebben met de andere Belgische ploegen terug kwijt en zitten we in een zelfde positie waar bv anderlecht nu al jaren in zit of een Antwerpen… ( wanbeheer zonder enige visie).The_One schreef: ↑16 aug 2025, 07:34 Misschien eens met de voetjes op de grond blijven met uw roep naar directe versterking. Als je een Jashari wil vervangen door iemand die minstens even goed is als hem, hoeveel denk je dan te betalen voor die nieuwe speler als wij voor Jashari >35m krijgen? Wij zijn geen Milan, Dortmund, Atletico, ... Laat staan nog grotere clubs. En het is bewijs van goed financieel beheer dat ons bestuur niet boven onze stand probeert te leven. Wij moeten het doen met talenten waar de club in gelooft. Vaak draait dat goed uit, soms loopt dat eens mis.
De realiteit is nu eenmaal dat Club de grootste is in België, maar daarbuiten maar een kleinere vis...
Sunderland betaalde 23 mil. Voor Talbi. Een “snotneus” die net 20 is geworden en in een topploeg die steeds het spel maakt/probeert te maken. Die in een ploeg speelde met betere spelers en dus betere aanvoer. Die jongen zijn stats zijn nu toch ook niet om over naar huis te schrijven.Heretic schreef: ↑15 aug 2025, 19:06 Mijn punt is nochtans heel eenvoudig : basisspelers moeten vervangen worden door directe versterkingen ( directe vrrsterkinevn zijn behoudens een uitzondering geen 17-19 jaar oud …) Je kern kan je verbreden met eigen talenten met potentie of gekochte talenten met potentie ( deze kunnen uiteraard wel 17-19 jaar oud zijn … maar daar zou ik niet meteen 10 miljoen voor neertellen tenzij het gigantische talenten zijn ( wat ik van die van Frankrijk qua beeldmateriaal / statistieken absoluut niet kan maken ) .
Ben ik blij dat jij geen deel uitmaakt van het bestuur. We doen het al 10+ jaar op de manier zoals (uitstekend onderbouwd, met receipts) beschreven door CRS. En ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn die 10j de beste in de geschiedenis van de club.Heretic schreef: ↑15 aug 2025, 19:06 Mijn punt is nochtans heel eenvoudig : basisspelers moeten vervangen worden door directe versterkingen ( directe vrrsterkinevn zijn behoudens een uitzondering geen 17-19 jaar oud …) Je kern kan je verbreden met eigen talenten met potentie of gekochte talenten met potentie ( deze kunnen uiteraard wel 17-19 jaar oud zijn … maar daar zou ik niet meteen 10 miljoen voor neertellen tenzij het gigantische talenten zijn ( wat ik van die van Frankrijk qua beeldmateriaal / statistieken absoluut niet kan maken ) .
Ik ben het eens (behalve de beledigingen, niet nodigPeter schreef: ↑17 aug 2025, 14:12Ben ik blij dat jij geen deel uitmaakt van het bestuur. We doen het al 10+ jaar op de manier zoals (uitstekend onderbouwd, met receipts) beschreven door CRS. En ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn die 10j de beste in de geschiedenis van de club.Heretic schreef: ↑15 aug 2025, 19:06 Mijn punt is nochtans heel eenvoudig : basisspelers moeten vervangen worden door directe versterkingen ( directe vrrsterkinevn zijn behoudens een uitzondering geen 17-19 jaar oud …) Je kern kan je verbreden met eigen talenten met potentie of gekochte talenten met potentie ( deze kunnen uiteraard wel 17-19 jaar oud zijn … maar daar zou ik niet meteen 10 miljoen voor neertellen tenzij het gigantische talenten zijn ( wat ik van die van Frankrijk qua beeldmateriaal / statistieken absoluut niet kan maken ) .
Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat jij een troll van een andere ploeg bent. Dat of een loodvergiftiging die uw hersenpan heeft aangetast.
Als Ordonez vertrekt, denk ik wel dat ze nog iemand gaan halen. Enfin, ik hoop dat toch want een gans seizoen naar Mechele - Spileers loeren
Alles zal afhangen van al dan niet behalen van de League Phase CL, of er nog serieuze versterkingen zullen bijkomen.GraspopperFCB schreef: ↑18 aug 2025, 08:43 Ik heb gevoel dat we ons nog gaan verschieten die laatste dagen.. Laat ons hopen dat Tzolis blijft. Voor 50 miljoen kan er pas gepraat worden![]()
dat is inderdaad de trigger denkek, transfermarkt is hier ook een weekje langer open.Tiki Taka schreef: ↑18 aug 2025, 09:17Alles zal afhangen van al dan niet behalen van de League Phase CL, of er nog serieuze versterkingen zullen bijkomen.GraspopperFCB schreef: ↑18 aug 2025, 08:43 Ik heb gevoel dat we ons nog gaan verschieten die laatste dagen.. Laat ons hopen dat Tzolis blijft. Voor 50 miljoen kan er pas gepraat worden![]()
Behalve dan die Franse flankaanvaller Diakhon, die zou vandaag tekenen.