Zomertransfers 2025 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler

Re: Zomertransfers 2025 IN

Bericht door IsO »

Peter schreef: 19 aug 2025, 11:32
IsO schreef: 19 aug 2025, 10:31
Peter schreef: 19 aug 2025, 10:01 Ik zie niet heel veel lacunes meer in de huidige kern. Als Ordonez en Onyedika blijven, denk ik dat het huiswerk af is.

Eventueel een spits, maar dan gaan ze toch eerst Nilsson moeten verkopen.
Akkoord.

Potentieel probleem is vooral dat het niet zo eenvoudig zal zijn om Onyedika of Ordoñez, mocht één van hen alsnog vertrekken, nog te vervangen door spelers die directe meerwaarde kunnen bieden, gelet op het naderende einde van de transferperiode waarbij ook andere ploegen spelers met het gewenste profiel moeilijker zullen laten gaan dan eind juni-begin juli. Maar goed, een vroegere premier van ons land zei ooit dat je een probleem maar moet oplossen als het zich stelt. We zullen zien of er nog wat beweegt in die dossiers.

Sowieso wel opmerkelijk dat Ordoñez opnieuw in de selectie zit. Of hij mentaal klaar is om ook een rol te spelen in het tweeluik tegen Rangers is weer een andere zaak.
Beide hebben een verbeterd contract voorgeschoteld gekregen. Vooral Onyedika is niet weigerachtig tov een verlengd verblijf. Ordonez wou naar Marseille maar die kunnen geen bankgaranties bieden en dus lijkt een transfer (op dit moment) van de baan.

Tot dat er een premier league ploeg op de proppen komt voor Ordonez. Bij Liverpool zwemmen ze niet bepaald in de CVs dus het zou mij absoluut niet verbazen moesten die in de dans springen.
Had dat niet zien passeren, dat er een nieuw contract klaarligt voor Onyedika en Ordoñez. Wel goed nieuws (ook al toonde Jashari dat zelfs zo'n nieuw contract weinig garanties biedt).
Liverpool haalde paar dagen terug wel al een rechtsvoetige CV, met Giovanni Leoni, dus in principe zijn hun 2 plaatsen centraal achterin nu weer dubbel bezet (van Dijk, Konaté, Gomez en dus Leoni), nog abstractie makend van Rhys Williams. Maar Ordoñez werd inderdaad genoemd als een optie voor hen.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 19 aug 2025, 12:02
Peter schreef: 19 aug 2025, 11:32
IsO schreef: 19 aug 2025, 10:31
Peter schreef: 19 aug 2025, 10:01 Ik zie niet heel veel lacunes meer in de huidige kern. Als Ordonez en Onyedika blijven, denk ik dat het huiswerk af is.

Eventueel een spits, maar dan gaan ze toch eerst Nilsson moeten verkopen.
Akkoord.

Potentieel probleem is vooral dat het niet zo eenvoudig zal zijn om Onyedika of Ordoñez, mocht één van hen alsnog vertrekken, nog te vervangen door spelers die directe meerwaarde kunnen bieden, gelet op het naderende einde van de transferperiode waarbij ook andere ploegen spelers met het gewenste profiel moeilijker zullen laten gaan dan eind juni-begin juli. Maar goed, een vroegere premier van ons land zei ooit dat je een probleem maar moet oplossen als het zich stelt. We zullen zien of er nog wat beweegt in die dossiers.

Sowieso wel opmerkelijk dat Ordoñez opnieuw in de selectie zit. Of hij mentaal klaar is om ook een rol te spelen in het tweeluik tegen Rangers is weer een andere zaak.
Beide hebben een verbeterd contract voorgeschoteld gekregen. Vooral Onyedika is niet weigerachtig tov een verlengd verblijf. Ordonez wou naar Marseille maar die kunnen geen bankgaranties bieden en dus lijkt een transfer (op dit moment) van de baan.

Tot dat er een premier league ploeg op de proppen komt voor Ordonez. Bij Liverpool zwemmen ze niet bepaald in de CVs dus het zou mij absoluut niet verbazen moesten die in de dans springen.
Had dat niet zien passeren, dat er een nieuw contract klaarligt voor Onyedika en Ordoñez. Wel goed nieuws (ook al toonde Jashari dat zelfs zo'n nieuw contract weinig garanties biedt).
Liverpool haalde paar dagen terug wel al een rechtsvoetige CV, met Giovanni Leoni, dus in principe zijn hun 2 plaatsen centraal achterin nu weer dubbel bezet (van Dijk, Konaté, Gomez en dus Leoni), nog abstractie makend van Rhys Williams. Maar Ordoñez werd inderdaad genoemd als een optie voor hen.
Vreemd dat er vanuit de Premier League maar zo`n geringe interesse is in een speler als Ordonez, die 200 % gemaakt is voor zo`n competitie.
Hopelijk blijven hij en Onyedika nog een seizoentje langer, dat zou geweldig nieuws zijn.
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

IsO schreef: 19 aug 2025, 12:02 Had dat niet zien passeren, dat er een nieuw contract klaarligt voor Onyedika en Ordoñez. Wel goed nieuws (ook al toonde Jashari dat zelfs zo'n nieuw contract weinig garanties biedt).
De verlengingen zijn niet verschenen in de pers ;)
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Peter schreef: 19 aug 2025, 12:35
IsO schreef: 19 aug 2025, 12:02 Had dat niet zien passeren, dat er een nieuw contract klaarligt voor Onyedika en Ordoñez. Wel goed nieuws (ook al toonde Jashari dat zelfs zo'n nieuw contract weinig garanties biedt).
je mag je bron altijd delen in PB (daarom niet bij naam)
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 19 aug 2025, 14:32
Dus Club zou aan zowel Ordonez als Onyedika een contractverbetering/verlenging aangeboden hebben ?
Heel benieuwd of dit effectief klopt.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 19 aug 2025, 14:58
IsO schreef: 19 aug 2025, 14:32
Dus Club zou aan zowel Ordonez als Onyedika een contractverbetering/verlenging aangeboden hebben ?
Heel benieuwd of dit effectief klopt.
Past wel in de strategie. Zie Meijer bijvoorbeeld. Of Hans in een iets verder verleden toen West Ham concreet werd (https://sporza.be/nl/2022/08/31/geen-tr ... 945059889/). Dus klinkt zeer plausibel, nog los van het feit dat ik Peter wel vertrouw als hij dat soort info deelt.
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Source: trust me bro :lol:

Nee nee, komt van iemand die ik vertrouw en in het verleden al meermaals gelijk heeft gehad.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Peter schreef: 19 aug 2025, 17:23 Source: trust me bro :lol:

Nee nee, komt van iemand die ik vertrouw en in het verleden al meermaals gelijk heeft gehad.
:mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Ik hoop van harte dat zowel Ordonez als Onyedika nog een extra seizoen blijven, dat zou fantastisch nieuws zijn.
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Tiki Taka schreef: 20 aug 2025, 07:30

Ik hoop van harte dat zowel Ordonez als Onyedika nog een extra seizoen blijven, dat zou fantastisch nieuws zijn.
Ikzelf heb een beter oog op een verlengd verblijf van Onyedika dan Ordonez.
GraspopperFCB
Jeugdspeler

Bericht door GraspopperFCB »

Vermant blijkbaar enkele weken out. Extra spits lijkt me wel nodig.
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

GraspopperFCB schreef: 21 aug 2025, 11:36 Vermant blijkbaar enkele weken out. Extra spits lijkt me wel nodig.
Maar nee, interland break tussen en mist maar 2 wedstrijden.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Club zou interesse gehad hebben in Adilson Malanda, die uiteindelijk naar Middlesbrough trekt. Teken dat er achter de schermen toch naar vervanger voor Ordoñez wordt uitgekeken?
https://x.com/BBCTeesSport/status/1958474227939471739
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 21 aug 2025, 14:19 Club zou interesse gehad hebben in Adilson Malanda, die uiteindelijk naar Middlesbrough trekt. Teken dat er achter de schermen toch naar vervanger voor Ordoñez wordt uitgekeken?
https://x.com/BBCTeesSport/status/1958474227939471739
Ik mag het hopen!
GraspopperFCB
Jeugdspeler

Bericht door GraspopperFCB »

Ik zat gisteren zo te denken tijdens de match Bayern - Leipzig. Wat als we Vermeeren nu eens polsen. Naar mijn mening niet onmogelijk met het oog op het WK volgend jaar. Soms een stapje terug zetten om dan er 2 voorwaarts kan niet slecht zijn naar mijn mening. Enkel als Onyedika zou vertrekken natuurlijk. Voorts hoop ik nog steeds op een targetspits en eventueel CV bij vertrek van Ordonez
Plaats reactie